نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
گل‌محمدی: شرایط پرسپولیس نرمال نیست/ فقط می‌توانم اظهار تأسف کنم/ حرف زیادی برای گفتن دارم اما...
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی پرسپولیس در گفتگویی کوتاه درباره حواشی اخیر این تیم و عدم حضور بازیکنان برای انجام تمرینات به توضیح پرداخت.

 بازیکنان پرسپولیس در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود طی دو روز اخیر در تمرینات حاضر نشدند و این موضوع با ادعای یحیی گل محمدی به مانعی بزرگ در مسیر روند آماده سازی سرخپوشان تبدیل خواهد شد.

یحیی گل‌محمدی در گفت‌وگویی درباره تمرین نکردن بازیکنان پرسپولیس و شرایط فعلی این تیم صحبت کرد و در واکنش به دلیل عدم حضور بازیکنان طی دو روز اخیر در تمرینات گفت: این که به چه دلیلی این اتفاق افتاده مهم نیست. مهم این است که ما دو تمرین مهم و طلایی را در بهترین موقعیت زمانی از دست دادیم و نتوانستیم خود را برای بازی تدارکاتی آماده کنیم.

او ادامه داد: این شرایط برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خوب نیست. بابت همین دو روزی که تمرین نکردیم تمام برنامه‌ریزی‌مان برای تمرینات و بازی‌های تدارکاتی به هم ریخته و واقعیت این است که به لحاظ تمرینی واقعا در شرایط بدی هستیم و از برنامه عقبیم.

گل‌محمدی با اشاره به موضوع آماده سازی این تیم در شرایط حساس کنونی گفت: بازی دوستانه اول هم انجام نشد و با این روند بهترین زمان آماده‌سازی برای ادامه بازی‌های لیگ را از دست می‌دهیم. این شرایط نرمال نیست. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید برنامه‌های تمرینی‌اش اینطور بهم بخورد. حرف‌های زیادی برای گفتن دارم ولی الان فقط می‌توانم اظهار تأسف کنم که در چنین شرایطی قرار گرفته‌ایم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • پرسپولیس IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    حرف که زیادی میزنی ولی عملی که بابت اون میلیاردها پول میگیری در تو دیده نمیشه!! کاش کم حرف میزدی بیشتر سرت به کارت بود در حالیکه تمام حق حقوق بازیکن ها برای اولین بار پرداخت شده روشون رو انقد زیاد کنی که حالا بخاطر 5درصد جریمه سال قبل بیان دست به اعتصاب بزنن یااینکه بازیکن میلیاردها گرفته اومده جای فوتبال سر از خیابون و حضور در اغتشاش در میاره!! اینها همه اش از رفتار و گفتار مربی احمقی مثل تو برمیاد که فقط کارت شده تیم رو به حاشیه بردن!! 40میلیارد پول بیت المال گرفتی که فقط چرتو پرت تحویل بدی!! امسال که به تمام سازهایی که زدی مدیرعامل رقصیده پس دیگه چه مرگته؟تو جای حرف داری واقعا؟ نمیتونی کار کنی استعفا بده گورتو گم کن و برو دنبال حمایت از اغتشاش و سیاست مردنی
  • ahmad IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    گلمحمدی عامل اصلی تضعیف وتخریب تیم پرسپولیس است.ایشان لایق این تیم نیست.این فرد فقط به فکر جیب خودش هست وتمام.آقای درویش باید هرچه زودتر شراین فرد موقعیت طلب وسوء استفادگر را از سر تیم محبوب وبزرگ پرسپولیس کم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی