اعتراف سرمربی میزبان پس از شکست تلخ/ حریف شایسته برد بود و ما باید درس بگیریم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ معتقد است شاگردانش در دیدار افتتاحیه جام، تیم متوازنی نبودند و باید از شکست در این مسابقه درس بگیرند.

فلیکس سانچس در نشست خبری بعد از دیدار تیم‌های ملی فوتبال قطر و اکوادور که به شکست ۲-۰ عنابی‌ها انجامید، اظهار داشت: «بهترین سطح خودمان را نشان ندادیم که شاید به‌خاطر تنش‌ها یا مسئولیتی بود که روی شانه‌های ما قرار داشت. اکوادور شایسته پیروزی بود و بهانه‌ای نیست. این بازی رؤیایی ما نبود و باید آن را فراموش کنیم. باید ببینیم چرا شرایط به این سمت رفت و به بازی بعدی بیندیشیم که دشوارتر خواهد بود.»

وی با بیان اینکه قهرمان آسیا جای پیشرفت دارد، تصریح کرد: «اعتمادبه‌نفس نداشتیم و گل‌های زودهنگامی خوردیم. آغاز بدی داشتیم و برای بازی‌های آینده باید از زیر فشار خارج شویم. بازیکنان ما نمی‌توانستند چهار پاس متوالی به هم بدهند و خلأهای دفاعی زیادی داشتیم. تیم ما متوازن نبود و برای اشتباه مقابل تیمی در این سطح باید تاوان بدهید.»

سرمربی تیم ملی قطر به بازی‌های دوستانه اخیر عنابی‌ها اشاره کرد و گفت: «در گذشته با رقبای سطح بالایی بازی کرده بودیم و به‌خوبی با آنها رقابت می‌کردیم. با این حال اولین جام جهانی خود را پشت سر می‌گذاریم و مقابل هواداران خودمان به میدان می‌رویم. ما بازی را بد آغاز کردیم و غیرممکن بود که به سطح دلخواه برسیم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم.»

سانچس با اشاره به حمایت هواداران قطر از عنابی‌ها در افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ خاطرنشان کرد: «حمایت خوبی احساس می‌کنیم و امیدوارم مردم قطر در بازی بعدی احساس غرور کنند. کسب نتیجه خوب مقابل تیمی چون اکوادور دشوار است. ما باید از آنچه که برای ما اتفاق افتاد، درس بگیریم.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی