برخورد مهربانانه ساپینتو با بازیکن خط خورده استقلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ریکاردو ساپینتو در بازگشت دوباره به اردوی تیم استقلال برخورد مهربانانه ای با صالح حردانی داشت؛ بازیکنی که به خاطر خط خوردن از اردوی تیم ملی کمی ناراحت بود.

قهرمانی استقلال در سوپر جام با خط خوردن صالح حردانی و دو بازیکن دیگر این تیم همراه شد. محمد محبی و مهدی مهدوی پور. دست کم می توان گفت کارلوس کی‌روش در مورد خط زدن این بازیکن دلیل منطقی داشت به این خاطر که صالح ازسوی ریکاردو ساپینتو در هفته های پایانی حضور استقلال در لیگ برتر و حتی سوپر جام به بازی گرفته نمی شد و کوین یامگا در پست دفاع راست بازی کرد.

این اتفاق برای صالح و هم چنین بازی نکردن در اردوی تیم ملی موجب شد تا او گلایه های خود را از سر مربی تیم در مصاحبه با یکی از رسانه ها مطرح کند و بگوید سرمربی تیم استقلال در مورد حضورش در لیست نهایی تیم ملی به او کمک نکرد و...

بعد ازاین مصاحبه اینطور گفته شد، ریکاردو ساپینتو در بازگشت به اردوی تیم آبی با صالح حردانی برخورد خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد و بالعکس ریکاردو ساپینتو به این بازیکن روحیه داد تا به تلاش خود برای حضور دوباره در ترکیب استقلال و دعوت به اردوی تیم ملی ادامه دهد. از نگاه مربی پرتغالی ناراحتی وی از خط خوردن از اردوی تیم ملی طبیعی بود و از همه مهمتر در مصاحبه ای که با رسانه مورد اشاره در مورد خط خوردن از اردوی تیم ملی داشت، احترام به سرمربی را رعایت کرد. به خصوص جایی که گفت در مورد حضور او در ترکیب ثابت تیم استقلال سرمربی تصمیم گیرنده است اما وی به تلاش خود در این زمینه ادامه خواهد داد.

نکته مهم دیگر در مورد این بازیکن اینکه ریکاردو ساپینتو روی ادامه حضور صالح حردانی در ترکیب استقلال تاکید دارد و به هیچ وجه به این بازیکن در پنجره زمستانی اجازه ترک تیم را نمی دهد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی