نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
تیم ملی ایران امروز دنیا را شگفت زده می‌کند/ باید به انگلیس حمله کنیم تا امتیاز بگیریم/ این تیم را شکست می‌دهیم؛ چون فوتبال ندارد!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

حسن روشن گلزن ایران در جام جهانی گفت: با توجه به اینکه همواره تیم‌های ملی انگلیس نسبت به تیم های باشگاهی این کشور ضعیف تر هستند ما شانس داریم از این تیم امتیاز بگیریم و شگفتی آفرینی کنیم.

حسن روشن، مهاجم شماره ۱۰ تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره بازی امروز تیم ملی مقابل انگلیس اظهار داشت: در طول روزهای اخیر بچه‌های تیم تحت فشار بودند به همین خاطر نباید بیش از حد از آنها توقع داشت. ولی من به این تیم ملی خیلی امیدوارم چون بازیکنان تیم ما نسبت به چهار سال قبل حالا باتجربه تر هستند. البته ما باید یک تغییر مهم در تیم مان بدهیم.

وی افزود: اگر ما با دو مهاجم مقابل انگلیس بازی کنیم قطعاً شرایط بهتری برای گرفتن امتیاز خواهیم داشت. چون در آن صورت لااقل ۳ یا ۴ بازیکن خط دفاعی تیم انگلیس در زمین خودشان حبس می‌شوند و نمی‌توانند در کارهای هجومی به نفرات جلویی کمک کنند. البته ما باید دفاع مان هم خوب باشد که با توجه به شناختی که از کی روش داریم در این زمینه مشکلی نیست.

تیم ملی ایران امروز دنیا را شگفت زده می‌کند/ باید به انگلیس حمله کنیم تا امتیاز بگیریم/ این تیم را شکست می‌دهیم؛ چون فوتبال ندارد!

بازیکن اسبق ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: معمولاً تیم فوتبال انگلیس در تورنمنت‌های بین المللی در شرایطی ضعیف تر از تیم‌های باشگاهی اش حاضر می‌شود. حالا هم که ما در اولین بازی مقابل این تیم قرار می‌گیریم این شانس را داریم که راحت تر بتوانیم از این تیم امتیاز بگیریم.

روشن در توضیح این موضوع افزود: برعکس تیمهای باشگاهی انگلیس که اغلب اوقات در لیگ‌های قهرمانان اروپا به مراحل پایانی و فینال می‌رسند تیم ملی این کشور نزدیک به شصت سال است در جام جهانی دیگر به فینال راه پیدا نکرده که مشخص می‌کند این تیم بازیکنانی دارد که بیشتر از تیم ملی به باشگاه شان اهمیت می‌دهند.

وی تاکید کرد: ما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم اما همانطور که گفتم نباید کاملاً عقب بایستیم و دفاع کنیم چون بازی مقابل تیمی مثل انگلیس با این همه فوروارد خطرناک که شاخص ترین آنها هری کین است می‌تواند دردسرساز باشد.

کارشناس فوتبال کشورمان افزود: گاهی اوقات فشار بیش از حد روی تیم دفاع کننده منجر به اشتباه و گل به خودی میشود! متاسفانه بازیکنان خط دفاعی ما هم جلوی نیکاراگوئه و تونس نشان دادند آسیب پذیر هستند. کُندی دفاع ما می‌تواند کار دست‌مان بدهد بنابراین نباید فقط به فکر دفاع باشیم.

تیم ملی ایران امروز دنیا را شگفت زده می‌کند/ باید به انگلیس حمله کنیم تا امتیاز بگیریم/ این تیم را شکست می‌دهیم؛ چون فوتبال ندارد!

این پیشکسوت فوتبال کشورمان در این باره که چقدر به صعود از این گروه امیدوار است توضیح داد: قطعاً امیدوارم که تیم ما می‌تواند صعود کند. چون ما دو بازی دیگر هم داریم که یکی از آنها تیم ماشینی آمریکاست. آمریکایی‌ها فوتبال خلاقانه ندارند چون اصلاً مردم شان فوتبال را به اندازه ورزشهایی مثل بسکتبال، بیسبال و رنگی دنبال نمی‌کنند. فوتبال در آمریکا یک ورزش نوپاست به همین خاطر بعید می‌دانم مشکلی برای شکست دادن آمریکا داشته باشیم.

وی در پایان درباره پیش بینی اش نتیجه بازی تیم ملی مقابل انگلیس گفت: فوتبال غیر قابل پیش بینی است و گاهی اوقات شگفتی‌هایی در دل این ورزش رقم می‌خورد که باعث تعجب همه می‌شود. امیدوارم بچه‌های تیم ملی امروز مقابل انگلیس کاری کنند که دنیا شگفت زده شود. هیچ هم بعید نیست! فقط همان طور که گفتم ما نباید فقط دفاع کنیم. دفاع کردن صِرف مقابل تیم پرمهره و هجومی‌انگلیس کار دست‌مان می‌دهد. باید به حمله هم فکر کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • مارشال IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۳۰
    باشه راست میگی
  • ممد IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    چه تحلیل دقیقی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی