نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟
۰
ویدیو| خلاصه بازی آمریکا - ولز/ بهترین نتیجه برای ایران
منبع: ورزش۳
طول ویدئو: 05:07

خلاصه دیدار تیم‌های آمریکا و ولز و در روز دوم از رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و تساوی یک بر یک دو تیم را ببینید.

تیم ملی کشورمان عصر امروز در حالی به مصاف تیم ملی انگلیس رفت که از سوی به خاطر شرایط نامناسب آماده سازی و تغییر سرمربی در فاصله ۴۰ روز مانده به شروع مسابقات ، نگرانی های بسیاری را برای علاقه مندان به فوتبال و تیم ملی به وجود آورده بود. از سوی دیگر بازگشت کارلوس کی روش روزنه های امید را برای علاقه مندان و طرفداران سرمربی پرتغالی باز کرده بود تا با وجود کی روش، بتوانیم مانند ۲ دوره قبلی این مسابقات، عملکرد قابل توجهی از تیم ملی فوتبال کشورمان ببینیم.

دیروز اما ملی پوشان با ترکیبی عجیب و متفاوت به میدان رقابت با انگلیسی ها پای گذاشتند و مصدومیت شوکه کننده بیرانوند در دقیقه ۸ نیز سبب شد تا در همان ابتدای بازی، شیرازه تیم از هم بپاشد. هرچند تا انتهای بازی موفق شدیم ۲ بار دروازه گران ترین تیم جام جهانی ۲۰۲۲ را باز کنیم اما ۶ بار هم توپ را از درون دروازه مان خارج کردیم تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۶ بر ۲ به سود سه شیرها به پایان برسد.

چند ساعت بعد از دیدار تیم ملی ایران با انگلیس، دو تیم آمریکا و ولز باید دیگر بازی این گروه را انجام میدادند که با توجه به شکست تیم ملی در دیدار اولین دیدار خود، نتیجه این مسابقه برای کی روش و شاگردانش بسیار حائز اهمیت بود. بهترین نتیجه هم برای ما در این بازی می توانست تساوی باشد که به لطف گل پنالتی گرت بیل، این اتفاق افتاد و دو تیم آمریکا و ولز به تساوی یک بر یک رضایت دهند تا فاصله تیم ملی ایران با تیم های دوم و سوم گروه، تنها یک امتیاز باشد.

حالا شاگردان کی روش می توانند با فراموش کردن شکست سنگین مقابل انگلیس، تمام تمرکزشان را روی ۲ بازی بعدی بگذارند و با کسب امتیاز مناسب از این ۲ بازی، رویای صعود از مرحله گروهی جام جهانی را برای اولین بار به واقعیت تبدیل کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه دیدار صنعت نفت - پرسپولیس؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی