نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
پشت پرده عصبانیت و حرکت عجیب کی‌روش/ کارلوس با چه کسی درگیر شد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بعد از گل پنجم انگلیس به ایران اتفاق عجیبی رخ داد و کارلوس کی‌روش با هواداران جر و بحث کرد.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی قطر متحمل یک شکست سنگین شد و بدترین باخت تیم ملی در تاریخ رقابت‌های جام جهانی در این دیدار رقم خورد. کیروش که تیمش را با ترکیبی عجیب و پرانتقاد راهی زمین کرده بود، در همان نیمه نخست ۳ گل دریافت کرد و به نوعی شیرازه تیم ملی از هم پاشید.

در نیمه دوم شرایط تیم ملی بعد از تعویض‌های کیروش بهتر شد و با وجود دریافت ۳ گل دیگر از انگلیس ، تیم ملی موفق شد با دبل طارمی دو گل را جبران کند. با این حال شکست سنگین تیم ملی مقابل سه شیرها کار را برای صعود از این گروه سخت کرد.

نکته عجیب این دیدار اما به بعد از گل پنجم انگلیس برمی‌گردد. وقتی مارکوش رشفورد تعویضی، در اولین لمس توپ خود موفق شد دروازه حسینی را باز کند، عده ای از تماشاگران حاضر در ورزشگاه شروع به هو کردن کیروش و چند بازیکن تیم ملی کردند. این اتفاق در بین دو نیمه هم رخ داد و کیروش، چشمی و علی کریمی به شدت از سوی ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه خلیفه مورد انتقاد و اعتراض قرار گرفتند.

این اتقاق دوباره بعد از گل پنجم انگلیس تکرار شد ولی کارلوس کیروش دیگر نتوانست خودش را کنترل کند و به نوعی از کوره در رفت. سرمربی تیم ملی از تماشاگرانی که پشت نیمکت تیم ملی نشسته بودند خواست تا به جای فحاشی و اعتراض ، تیم ملی را تشویق کنند. همین موضوع که با عصبانیت از سوی کیروش مطرح شد، با واکنش تند بعضی از هواداران همراه بود و البته کیروش هم واکنش نسبتا تندی به آن‌ها داشت. در واقع روی صحبت کیروش با همان چند هواداری بود که پشت نیمکت تیم ملی نشسته بودند و چند بار به تندی به کارلوس و بازیکنان تیم ملی اعتراض کردند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی