نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تیم ملی چطور با ۴ امتیاز صعود می‌کند؟/ باورکردنی نیست؛ ایران حتی می‌تواند تیم اول گروه B باشد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با پایان دوره اول مسابقات گروه B عنوان شد که تیم ملی کشورمان هنوز این شانس را دارد که با چهار امتیاز از گروه خود صعود کند اما این احتمال در چه شرایطی خواهد بود؟

پس از شکست ۶ بر ۲ تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی گروه B رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، خیلی‌ها این تیم را ضعیف‌ترین تیم گروه دانسته و هیچ شانسی صعودی برای تیم ملی کشورمان قائل نشدند. اما در بنگاه‌های شرط بندی و رسانه‌های بین‌المللی ورزشی عنوان شد که تیم ایران هنوز این شانس را دارد که با چهار امتیاز از گروه B صعود کند.

بررسی این موضوع نشان می‌دهد این امکان وجود دارد اما در صورتی محقق خواهد شد که تیم‌های ولز و آمریکا در دو بازی پایانی نتایجی را به دست بیاورند که در ادامه به آنها خوهیم پرداخت.

تیم فوتبال آمریکا در صورت شکست در بازی بعدی خود مقابل انگلیس و یا تساوی، اگر در بازی آخر مقابل تیم ملی کشورمان بازنده شود حداکثر یک امتیاز دیگر به دست خواهد آورد که با تک امتیاز بازی مقابل اولش ولز این تیم دو امتیازی می‌شود.

همچنین تیم ملی ولز که بازی بعدی اش مقابل تیم کشورمان است با یک تساوی مقابل تیم ملی کشورمان دو امتیازی می‌شود و اگر در بازی آخر خود مقابل انگلیس تن به شکست بدهد و یا حتی مساوی کند حداکثر سه امتیازی خواهد شد و در این صورت باز هم به امتیاز ۴ نمی‌رسد تا این شانس برای تیم ملی کشورمان وجود داشته باشد که با تساوی در بازی دوم مقابل ولز و شکست آمریکا و یا برعکس، با پیروزی مقابل ولز و تساوی مقابل آمریکا با ۴ امتیاز به دور دوم راه پیدا کند.

ناگفته نماند؛ یک احتمال بسیار کم هم وجود دارد که البته با نتیجه تیم ملی کشورمان در بازی اول بسیار بعید به نظر می‌رسد. این احتمال که شاگردان کارلوس کی‌روش در دو بازی آخر خود با پیروزی مقابل ولز و آمریکا ۶ امتیازی شوند و با امتیاز بیشتری به دور دوم راه یابند.

عجیب تر این خواهد بود که تیم ملی کشورمان حتی این شانس را دارد با دو مساوی انگلیس مقابل ولز و آمریکا به عنوان تیم صدرنشین به دور بعد راه پیدا کند. گرچه همانطور که عنوان شد این احتمال بسیار بعید است.

لازم به ذکر است؛ بازی بعدی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی روز جمعه هفته جاری چهارم آذر ماه و از ساعت ۱۳:۳۰ در مصاف با ولز برگزار خواهد شد.

تیم ملی چطور با ۴ امتیاز صعود می‌کند؟/ باورکردنی نیست؛ ایران حتی می‌تواند تیم اول گروه B باشد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وحید IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    یه احتمال دیگه هم میگن وجود داره و اون اینکه هر دوتا رو ببازه و بگرده به خانه.
    • محمد آ IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      غیور مردان ایران باشجاعت وجنگنده بازی کنید پیروزی با شما دلیر مردان تیم ملی ایران است مردم با چشم های پراز اشک شوق در انتظار پیروزی شماست
  • ایمان IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ایران به طور قطع در بازی های بعدی هم دو شکست سنگین میخوره. با این مربی قطعا همین اتفاق میوفته. تیم ایران فاقد هرگونه برنامه و تاکتیکه
  • فرهنگ IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    در جام جهانی نود ایتالیا، آرژانتین با نتایج ضعیف در دور گروهی و شکست در برابر کامرون به عنوان تیم سوم به یک هشتم رفت و تا فینال پیش رفت. بازیکنان تیم ملی اگر به چرندیات توجه نکنند و بازی خودشونو بکنند، بامید خدا هر شش امتیازو هم می تونند بگیرند و صعود کنند.
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تیمی که دل یک ملت پشتش نیست - تیمی که دلش با مردم مظلوم و داغدار ایران نیست از این بدتر باید ببازه تیمی که مربیش با بی ادبی جواب میده .....همینه
  • داود IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ایران حتی احتمال داره قهرمان بشه البته از در عقب صندلی جلو
  • صابر انصاری IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    امیدوار
  • سیدقاسم رضوی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    سلام اگه دردوبازی بعدی دروازه بان امیرعابدزاده باشه وتیم باترکیب اصلی وبادلگرمی های مهدی طارمی وغیرت هودبازیکنان به جوش بیادبه امیدخدادوبازی روخواهیم بردوبه دوربعدصعودخواهیم کرد
  • #ایرانی باشرافت IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    به امید پیروزی تیم ملی فوتبال #جمهوری #اسلامی #ایران،البته با #غیرت #ایرانی باشرافت مردان میدان، ،،ان شاءالله
  • پوارو IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    آره لاکپشتها هم پرواز میکنن ، کیسه هم ابرقدرت آسیاست خخخخخخخخخ
  • مهدی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    بازی خوب نتیجه خوبم داره اینم ۳امتیازاول
  • حسین IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    متاسفانه اگر انگلیسی ها حاضر به شکست خفیف یک بر صفر مقابل ولز بشوند و امریکایی ها حداقل با ایران مساوی بکنند ولز و انگلیس صعود خواهند کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی