اتفاق عجیب در داخل رختکن تیم ملی بعد از باخت سنگین/ چند ستاره مطرح برای بازی با ولز نیمکت‌نشین می‌شوند!
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

احتمال نیمکت نشینی چند ستاره تیم ملی برای بازی مقابل ولز وجود دارد.

تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر انگلیس ظهر امروز از ساعت ۱۳:۳۰ تمرین خود را در کمپ تمرینی خود در دوحه انجام داد. مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال ایران در تمرین امروز درباره وضعیت علیرضا بیرانوند اعلام کرد که اقدامات پزشکی روی او درحال انجام است و مشخص نیست که می‌تواند تیم ملی را برابر ولز و آمریکا همراهی کند یا خیر.
گزارش حواشی پیرامون تیم ملی را در ادامه می‌خوانید. 

۱۰ بازیکن تمرین کردند

کریم انصاری‌فرد، پیام نیازمند، امیر عابدزاده، وحید امیری، ابوالفضل جلالی، سردار آزمون، سامان قدوس، رامین رضاییان، مهدی ترابی و شجاع خلیل‌زاده نفراتی بودند که دیروز در ترکیب اصلی برابر انگلیس قرار نداشتند و امروز زیر نظر مربیان تیم ملی تمرین کردند. سایر نفرات نیز به ریکاوری پرداختند.

تمرینات اختصاصی گلرها 

در آغاز تمرین دو دروازه‌بان تیم به صورت اختصاصی تمرینات خود را پیگیری کردند و ۸ بازیکن دیگر نیز با ارسال پاس‌های کوتاه برای یکدیگر تمرین را آغاز کردند.

اصلی ها وزنه زدند 

بازیکنان اصلی تیم ملی که در دیدار مقابل انگلیس به میدان رفتند و بازیکنان تعویضی که ۲۰ دقیقه یا بیشتر در میدان بودند به ریکاوری پرداختند و در سالن بدنسازی وزنه زدند. 

کی‌روش: باخت به انگلیس را فراموش کنید 

تیم ملی روز بسیار بدی را مقابل انگلیس پشت سر گذاشت و در واقع مقابل این تیم هیچ حرفی برای گفتن نداشت. کی‌روش که بعد از شکست تلخ و سنگین مقابل انگلیس بسیار عصبی بود و حتی با چند تماشاگر هم درگیری لفظی داشت، در تمرین امروز تیم ملی سعی کرد آرامش خودش را حفظ کند و این آرامش را به تیم منتقل کند. کی‌روش قبل از تمرین از ملی پوشان خواست تا باخت به انگلیس را فراموش کنند چون فرصتی برای ناراحتی وجود ندارد. سرمربی تیم ملی خطاب به شاگردانش همچنین گفت : هنوز دو بازی دیگر باقی مانده و هنوز فرصت جبران وجود دارد. تمام تمرکز خودتان را یر روی دو دیدار بعدی بگذارید تا با صعود به دور حذفی بتوانید تاریخ ساز شوید. 

اتفاق عجیب در داخل رختکن تیم ملی بعد از باخت سنگین/ چند ستاره مطرح برای بازی با ولز نیمکت‌نشین می‌شوند!

دلیل جا ماندن تعدادی از ایرانی ها از سفر به قطر 

قطر در سال ۲۰۱۷ برای شهروندان ۸۰ کشور ویزای خود را لغو کرد، اما در این فهرست نامی از ایران آورده نشده است. شهروندان ایرانی برای سفر به این کشور و تماشای مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲، باید ویزای ورود و یا ویزای فرودگاهی (Visa Upon Arrival) دریافت کنند. با این وجود قطر شرایطی را در بازه جام جهانی فوتبال فراهم کرده تا اتباع کشورهایی که هنوز مشمول قانون لغو ویزا نشده‌اند آسان‌تر به این کشور سفر کنند.

 برای رفتن به جام جهانی و تماشای مسابقات کافی است «هایا کارت» دریافت کرد، فقط ‌در این صورت است که دیگر نیاز به دریافت ویزای قطر نخواهد بود. هایا کارت تنها مختص به تماشاچیان مسابقات جام جهانی نیست و تمام مسافران هنگام سفر به قطر در دوران جام جهانی فوتبال ملزم به دریافت این کارت هستند.

با وجود این و در حالی که روز گذشته اولین بازی ایران در جام جهانی برگزار شد، اخباری از جا ماندن برخی از مسافران ایرانی از پروازهایشان منتشر شد که در فرودگاه امام خمینی با مشکل مواجه شده بودند و نتوانستند به دوحه قطر سفر کنند.

هدیه نفیس وزیر ورزش به اینفانتینو

وزیر ورزش و جوانان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به اینفانتینو، رئیس فیفا، یک فرش ایرانی منقش به تصویر او اهدا کرد. در حاشیه دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان یک فرش ایرانی منقش به تصویر رئیس فدراسیون جهانی فوتبال، به اینفانتینو هدیه کرد. مهدی تاج نیز در این دیدار حضور داشت.

حضور ستاره سابق آلمانی ها برای دیدن بازی ایران 

یورگن کلینزمن ستاره سابق تیم ملی آلمان که سابقه هدایت تیم های ملی آلمان و آمریکا را در کارنامه دارد، دیدار دو تیم ایران و انگلیس را از نزدیک تماشا کرد. کلینزمن در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه مقابل تیم ملی ایران بازی کرد و موفق به باز کردن دروازه احمدرضا عابدزاده هم شد. 

احتمال نیمکت نشینی چند ستاره تیم ملی 

از اردوی تیم ملی در قطر خبر می‌رسد که بعد از باخت سنگین مقابل انگلیس ، کی‌روش برای دیدار بعدی مقابل ولز قطعا دست به تغییر در ترکیب تیمش خواهد زد و چند بازیکن که در بازی اول فیکس بودند، نیمکت نشین خواهند شد. در همین رابطه شنیدیم احتمال نیمکت نشینی چند ستاره سرشناس و حتی لژیونر تیم ملی هم وجود دارد و آن ها به دلیل نمایش ضعیف مقابل انگلیس جایی در ترکیب اصلی تیم ملی برای بازی با ولز نخواهند داشت. 

اتفاق عجیب در داخل رختکن تیم ملی بعد از باخت سنگین/ چند ستاره مطرح برای بازی با ولز نیمکت‌نشین می‌شوند!

امیدواری ایرانی های حاضر در دوحه 

تیم ملی فوتبال ایران نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را با تحمل شکست سنگین ۶ بر ۲ پشت سر گذاشت. سنگین‌ترین شکست تاریخ فوتبال ملی ایران در جام جهانی قطر باعث شد ملی پوشان این بار در صدر اخبار پر تنش رسانه‌های مختلف جهان قرار بگیرند اما همان‌ها همچون مشتاقان فوتبال ملی به فکر کسب نتیجه درخور باشند. با وجود اینکه هواداران تیم ملی ایران که در قطر حضور دارند اصلاً از نتیجه بازی با انگلیس راضی نیستند، ولی به دو بازی آینده تیم ملی مقابل ولز و آمریکا امیدوار هستند و خیلی از آن ها معتقدند که توانایی صعود از مرحله گروهی را داریم. 

اتفاق عجیب بعد از شکست مقابل انگلیس در داخل رختکن تیم ملی 

بازیکنان تیم ملی ایران پس از شکست ۶ بر ۲ مقابل انگلیس یک ساعت در رختکن ورزشگاه خلیفه ماندند. آنها بر خلاف گفته کارلوس کی روش که نگران مصدومیت بیرانوند بودند با یکدیگر گفتگوی مفصل داشتند و در نهایت متحد شدند تا مقابل ولز و آمریکا باخت به انگلیس را جبران کنند. ایران روز جمعه این هفته در دومین بازی خود در جام جهانی قطر به مصاف ولز می‌رود. گفتنی است شنیده ها حاکی از آن است که چند بازیکن تیم ملی به شدت از نتیجه بدست آمده ناراحت بودند و حتی چند نفر اشک ریختند. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۲
  • رستم US ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    نیمکت نشینی مجید حسینی چشمی میلاد پورعلیگنجی و علی کریمی صد در صده
  • پرسپولیس آث میلان ایتالیا IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    تیمی که دل مردمش باهاش نیست و دعای مردم مظلوم و داغدارش پشتش نیست - هیچ اهمیتی نداره چه نتایجی میگره -- همون اوت بشه بهتره ....
  • 4444 همیشه آبی IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ستاره؟ کدوم ستاره؟ تو رو خدا این کلمه رو انقدر راحت به بازیکنای ایران نچسبونین. جهانبخش ستاره‌س؟ اگه بود که توی فاینورد نیمکت نشین نبود وقتی هم که بازی میکنه پیشکسوت این تیم(پی‌یر فان هویدونک) میگه جهانبخش رقت‌انگیز بازی میکنه! ستاره یعنی سون هیونگ مین که میره فیکس تاتنهام میشه بعدش عنوان آقای گلی بهترین لیگ دنیا رو به دست میاره متاسفانه بزرگترین باشگاه‌هایی که بازیکنای ما عضو اون هستند عبارتند از: لورکوزن و پورتو! سردارمون توی تیمش فقط یه گل زده(با پرس کردن دروازه‌بان و به شکل تصادفی) پس ما فقط یک ستاره درخشان داریم: مهدی طارمی. نکنه به مجید حسینی و علی کریمی بازیکنای کایسری‌اسپور میگین ستاره؟! یا علی قلی‌زاده نیمکت‌نشین شارلروا؟! البته خداوکیلی قلی‌زاده خیلی سطح فنیش بالاست و شایستگی بازی در تیمها و لیگهای بسیار بهتری رو داره و اگه برزیلی با کیفیت اون توی بازار باشه قیمتش میشه 80 میلیون یورو ولی به میلاد محمدی نمیشه گفت ستاره یا احسان حاجی صفی که خداییش باکیفیته و بازی بلده و فوتبالیست مادرزاده ولی ستاره کسیه که یک تنه نتیجه بازی رو عوض میکنه مثل سردار یا طارمی
  • زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده
  • زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده
  • پوارو IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    حسینی ، چشمی ، کریمی و اون یکی حسینی رو باید همین امشب برگردونن ایران بجاشون ماکت مقوایی بذارن توی زمین موثرتر از ایناس
  • darioush US ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    keyrosh moghasere in bakhte bad boud, bazykonany mesleh Cheshmey, karimi, Nourolahi, Mohamadi, Majidi aslan nabayad daevat mishodand, chera haman tamey ke Eskochich mifrestad 4-4-2 ra inn ahmage bisavad estefade nakard, aberoye Iran vaghean raft 6 gooel., moghaser faghat va faghat kadre fany va resie federasioune bisavad hastand, bichare mardome
  • ماکه رفتیم دور دوم IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    اگر سعید عزت الهی بجای علی کریمی فیکس باشه و همینطور قلی زاده و قدوس از ابتدا داخل زمین باشن تیم خیلی روانتر میشه و برد مقابل ولز صد درصدی میشه کارلوس بزرگ مسلما مقابل ولز با نتیجه خیره کننده ای برنده خواهد شد
  • انزلی چی CA ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اتفاق عجیب ! عجب تیتر عجیبی ! کجاش عجیب بود ؟!
  • تاج کبیر IR ۰۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    امیدوارم با ولز هم نتیجه نگیرند
  • آشنا روشنا IR ۰۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    بیشتر مشکلات مربوط به چیدمان و استراتژی تیم بود.بازیکنان بدون روحیه در یک قالب نامتوازن قرار گرفتند.مشکل بازیکنان نبودند.
  • ناشناس IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    ‌توهین‌کردن‌‌به‌بازیکن‌تیم‌ملی‌درکورات‌مسابقات‌فقط‌کار‌وطن‌فروشان‌است
  • هموطن مظلومم😔 FI ۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    چه کردن با ملت که شکست باعث خوشحالی ملت میشه.همین ۴ سال پیش مردم با پرچم کشور ریختن بیرون اما الان... فقر و بدبختی تو جامعه موج میزنه مملکتو ۲ تیکه کردن به نام خودیها و نا خودیها هرکس اعتراض کنه میگید به خدا و اسلام توهین کرده،امام حسین میفرمایند اگر دین نداری آزاده باش اعتراض مردم به حق هستش و کسی که مخالفه معلومه چقدر دلره ساپورت میشه از طرف ....
  • اعتدال IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    تو مو می بینی و من پیچش مو. نگاه سرمربی با نگاه های رنگی و سودجویانه و جانبدارانه متفاوته. برای مثال، در مصدومیت بیرانوند که کی روش بر سرش زد، بسیاری کارشناسان رنگی آن را عامدانه نشانه ضعف حسینی تعبیر کردند در حالی که نگرانی کی روش از خراب شدن تاکتیک های مبتنی بر پرتاب های بلند بیرانوندش بود. جایگزینی حسینی به جای بیرانوند در روند و تعداد دریافت گل ما تاثیر منفی نداشت، و بیرانوند هم همانند سایر بازیکنان متاثر از فضای ورزشگاه و اقدامات بدخواهانی از قبیل خبرنگاران انگلیسی با پرسش های شعاریشان چندان روز خوبی نداشت، و حتی در آن صحنه ای که منجر به مصدومیتش شد خروج مناسبی نداشت و موفق به دفع توپ هم نشد.  اما خروج بیرانوند از بازی، علاوه بر شوک روحی و روانی به تیم ملی، یک تاثیر منفی بسیار مهم بر روند بازی و تاکتیک های محوری کی روش داشت و برای همین تاثیر منفی شدید بود که کی روش بر سر خود کوبید.  درواقع، کی روش نگران حفظ دروازه و گل نخوردن نبود،بلکه نگرانیش از این بود که بیرانوند می تونست باپرتاب ها و شوت های بلند و حتی پاس های گل برای خط حمله ما، تیم انگلیس را وادار به احتیاط کند و به عقب بران
  • مصطفی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اگه تا الان هم نتیجه گرفته بود چون دعای مردم بود اینا دل مردم رو شکستن تو روزی که مردم کشور دارن کشته میشن مشغول عکس گرفتن و شادی کردن بودن دست انگلیس درد نکنه امیدوارم مابقی بازی ها رو هم ببازه
  • ک.م IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اینقدر سید حسینی رو مفصر جلوه ندید.یک تیم فلج و بی تاکتیک در سطح محلات داشت بازی می کرد.خود بیرانوند هم خروج اشتباه داشت که نتونست توپ رو بزنه و فقط سر حسینی رو هدف قرار داد.اگه خودش هم بود همین گلها رو می خورد.فقط حسینی قربانی او شد و او با مصدومیت قسر در رفت تا حالا لنگی ها کری خوانی کنند.ترکیب تیم غلط و دستور دفاع کور بود.مقصر اصلی کی روش است.
  • هومن US ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    شعار ندهید. قیافه کی روش وقت تعویض بیرانوند ، کل بازی را تعیین کرد. کدام مریی احمقی ، وقت تعویض دروازه بان ، دو دستی تو سر خودش می زند؟ فکر می کنید چه روحیه ای برای دفاع و دروازه بان باقی می ماند؟ کی روش در کلمبیا و مصر هم آبکش شده بود. فقط یک فرد خبره مثل سردار تاج می تواند لپ لپ هایی مثل کی روش باز بافتی و یا ویلموتس را پیدا کند که به بحرین ببازیم و ۶ تا از انگلیس بخوریم. اقا ما سردار برای ریاست همه شئونات کشور نخواهیم کی را باید ببینیم؟
  • ساوالان IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    دروازبان وخط دفاعی بخصوص پورعلی گنجی فاجعه بودند
  • آزادی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    وقتی بازیکنای خوبی مثل ووریا رو از تیم ملی حذف میکنن.و بازیکنی مثل علی کریمی رو که همه میدونن بخاطر چی اوردنش.همین میشه
  • تیم ملی IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    #سرود ملی
  • تاج کبیر IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    ترکیب افتضاح بود تولیگ ایران خیلی بازیکنان بهتری داشتیم که دعوت نشدن وحتی تیمکت نشینان هم از بعضی بازیکنان تو زمین بهتر بودن چرا اینکارها رو کردن برام سواله ؟؟؟؟!!! شاید بنوعی می‌خواسته دستشون واس بازی بعد رونشه، امیدوارم بازیکن سالاری ومربی سالاری وپارتی بازی واحساسات شخصی از تیم ملی دور بشه...
  • محسن IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    پورعلی گنجی مهرداد محمدی صادق محرمی رو باید بندازه بیرون
  • صادق IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    تیمی که به سرودنخواندن وهتک حرمت به نظام نمایند بهترازاین نمیشه
  • ملی IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    فقط ایران، سرود، پرچم والا زیر هر پرچمی بروید چه فرقی به حال ایرانی دارد انشاالله مشکلات اقتصادی مردم حل بشه تا دلشون شاد بشه
  • امیر IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    سیستم دفاعی کیروش فقط بدردخودش میخوره،، الان چشمی بهتره یاسرلک؟
  • حمید IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    مجید حسینی. کریمی. چشمی. پورعلی‌گنجی. میلاد محمدی... چندین سال از بازی و تیم ملی دور بوده‌اند. نباید انتخاب می‌شدن
  • روشن IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    چشمی درحد تیم ملی نبود کریمی که یه سال از میدان دور بوده چرا تو ترکیب بود ترکیب ایران افتضا بود
  • ایمان IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    درود برتیم ملی انشاءالله باتمرکز بیشتر خوشحالی را به ما بر میگردانید ماتیم ملی ایران را دوستداریم
  • ناشناس IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    شما بازی فرانسه دیدید چه بازی زیبای ارائه داد مردم فرانسه هم تظاهرات میکند و بیشتر متظاهر ین کور شدند بازی خوبی کرد به خاطر مردمش نه به خاطر میکرون انشالله مال ما هم درست بشه
  • حسین IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    هر چه فکر می کنم بیشتر به این نتیجه میرسم که برخی صحبت های حسن عباسی در مورد برخی فوتبالیستها درست هست. البته در مورد کم کاری و مسائل مالی آنها. بروید از عربستان و ژاپن یاد بگیرید.
  • عشقم استقلال IR ۲۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    بابا بیراندوندم بود بیشتر میخوردالان ناواس هفت تا خورد مقصر اونه یا تیمی که ترسو بازی میکنه فقط میخوان دفاع کنند تیمی که ترسو باشه همین میشه یه توپم تمیتونستند بگیرن از انگلیس تیم تمرکز نداشت فقط طارمی نترسید
  • علی IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    یک سوال دارم مگه تیم ایران تو جان جهانی بازی میکنه؟! این تیم حکومته نه ایران
  • صادق IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    من خودم ب شخصه وقتی دیدم سرود ملی رو نخوندن خیلی ناراحت شدم ولی مشکلات ما ربطی ب نخوندن سرود ملی نداشت با افتخار باید میخوندن. و بازی هم که کیروش رید تو ترکیب و آه اسکوچیچ گرفت و فکر نمیکنم از بازیهای بعدم امتیاز بگیریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی