ثابت می‌کنم حسینی روی هیچکدام از ۶ گل مقصر نبوده است/ در بازی با انگلیس هیچ چیز سرجای خودش نبود حتی جهانبخش!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال معتقد است سیدحسین حسینی روی هیچ کدام از ۶ گل خورده از انگلیس تقصیری نداشته است.

شکست ایران مقابل انگلیس آنهم با یک نتیجه سنگین موجب تعجب بسیاری از اهالی فوتبال شده است. بسیاری از پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال بعد از بازی به انتقاد از شرایط تیم ملی در بازی روز گذشته پرداختند.

منصور رشیدی دروازه‌بان سابق تیم ملی یکی از افرادی است که این باخت را هضم نمی‌کند. رشیدی درباره باخت ایران مقابل انگلیس بیان کرد: من وقتی ترکیب بازی و بازیکنان اولیه را دیدم به قدری تعجب کردم که نمی‌دانستم باید چه بگویم. ناهماهنگی در دفاع، استفاده از بازیکنانی که مدت‌هاست کنار هم نبوده‌اند و حضور یک حریف بسیار قدر و قدرتمند. شما ببینید همه از ترکیب کی‌روش ناراحت بودند. فوتبالی‌ها معتقد هستند که کی‌روش در این بازی به لحاظ فنی نتوانست عملکرد مطلوبی را بر جای بگذارد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا مصدومیت بیرانوند در این باخت تاثیر داشت، گفت: درست است که مصدومیت بیرانوند همه چیز را در ابتدای بازی تحت‌تاثیر قرار داد و روحیه بازیکنان از دست رفت، اما نمی‌توان گفت که مثلا سیدحسین حسینی مقصر است.

دروازه‌بان اسبق تیم ملی درباره اینکه برخی معتقدند سیدحسین حسینی روی گل‌های خورده از انگلیس مقصر بوده تاکید کرد:‌ خیر، او به هیچ عنوان مقصر نبود و مشکل دفاعی ایران باعث شد که این گل‌ها به ثمر برسد. من می‌توانم این مسأله را روی تمامی گل‌هایی که ایران خورد، به شما ثابت کنم.

رشیدی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد:‌ متاسفانه تیم‌ملی کشورمان بسیار دفاع بدی داشت و هیچ جای دفاع و توجیهی باقی نگذاشته است. بازیکنانی که در ترکیب دفاعی چیده شده بودند، توان مقابله با بازیکنان انگلیس را نداشتند. اصلا در این بازی انگار هیچ چیز سر جای خودش نبود. حتی علیرضا جهانبخش هم خودش نبود و در پست خودش هم بازی نمی‌کرد.

او درباره دیدار با ولز و اینکه آیا می‌شود این تیم را شکست داد، گفت: اولا اصلا فکر نکنید که ولز تیم دست و پا بسته‌ای است، نخیر بسیار تیم سرحالی است، دوما اگر کی‌روش در بازی مقابل ولز ترکیبش را عوض کند، شاید بتوان به نتیجه‌گیری امیدوار بود. اگر کی‌روش در همین بازی انگلیس ترکیب درستی داشت، یقینا بیشتر از دو یا سه گل نمی‌خوردیم. اما برای رسیدن به راهکار، من با اطمینان می‌گویم که تیم‌ملی ما به لحاظ فوتبالی چیزی کم ندارد. دانش و تکنیکش را دارد، اما الان بیش از هرچیز نیازمند روحیه است. کی‌روش و کادر فنی باید روحیه تیم را بالا ببرند و کاری کنند باخت برابر انگلیس را فراموش کنند.

رشیدی در پایان افزود: خود کی‌روش گفته تجربه ۴۰ ساله‌اش می‌تواند کاری کند که بازیکنانش این شب سخت را از یاد ببرند و من هم امیدوارم که این اتفاق بیفتد. اگر بازیکنان این شب را فراموش کنند، دوباره اعتمادبه‌نفس و روحیه بگیرند و مصمم به دنبال نتیجه‌گرفتن از بازی روز جمعه با ولز باشند، می‌توان امیدوار بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • Hamid IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    روی کدومیک از گلها عکس العمل نشون داده که بگیم مقصر نبوده !؟ گلر داشتیم ذخیره اومده داخل دروازه ستاره میدان شده ،اونوقت گلر تعویضی ما رو شش گل فقط نظاره گر بود ،گل اول انگلیس رو خط دروازه بود ممکن بود مهارش کنه چن گام اومده بود جلو ،بقیه گلها هم که معلوم بود ،البته بقیه بازیکنان هم بد بودن ولی گلر خوب برای یه تیم نعمت است 💁
  • حامی IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    باشه....
  • علی IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    ترکیب اشتباه پشت هم اشتباه. کیروش زیادی غرق بازیکنان خودی شد. به هماهنگی و کنار هم بازی نکردن اونها اصلا نگاه نکرد انگار. سیستم دفاعی کیروش دیگه جواب نمیده. بعدش امروز دیدید تماشاگرای عربستانی چجوری حمایت میکردن. بعد دیدید تماشاگرای ما مدام شعار بیشرف بیشرف میدادن، من بود ولله بازی رو ول میکردم میرفتم هتل هرچی میخواست بشه. اونا ببین چه فشاری روشون بود. تمرکز نموند که.
  • ناشناس IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    خدائیش دروازه بان مقصر نبوده اما چون بازیکن تیم استقلاله همه می خوان تمام مشکلات رو پای ایشون بزارن یکبار برای همیشه تنبیه نمی شیم که نگاه رنگی رو از تیم ملی برداریم مقصر اصلی ارنج نا متناسب تیم و بکارگیری بازیکن در پستهای غیر تخصصی و .... اما یه درس کلی برای همه مون و کشور داشت که هر پستی باید متخصص خودش رو داشته باشه و گرنه به مانند تیم ناهماهنگ ایران در اون بازی محکوم به شکست است
  • اصغر IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بیا پایین شما مافیای عابی هم لیگ رو با فساد نابود کردید و هم تیم ملی رو فقط ادعا در حد خدا دارید حتی تعصب و غیرتم ندارید سکوو کنید ابرویمان را در دنیا بردید
  • مرتضی مقدم IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    حالا همه اومدن که اره این مقصر نبود اون بود ،هرچی بود که دسته جمعی باهم بود منتها حسینی و چشمی جلوتر از بقیه بودن دیگه دروازبانی که هفتا میاد تو چهارچوب شیشتاش که شوته میخوره یکیشو که پاسه میگیره دفاع کردن نداره ،اصلا بنظرم همون توپ اولو ک گرفت بخاطر اون ادایی که دراورد مثل اداهایی تو لیگ درمیاره خدا زد پس سرش ، تموم شد رفت ،بیخیال رشید
  • فرهنگ IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    با تشکر از جناب رشیدی پیشکسوت محترم و دروازه بان نامدار تاریخ فوتبال ایران که نه در سایه بزرگترین دروازه بان تاریخ فوتبال آسیا مرحوم حجازی بلکه در کنار او و تقریبا شانه به شانه او درخشید. جسارت می کنم و در حضور ایشان در باره تاثیر مصدومیت بیرانوند و جایگزینی سیدحسین نظر میدم. به نظر من، جایگزینی حسینی به جای بیرانوند در روند و تعداد دریافت گل ما تاثیر منفی نداشت، و بیرانوند هم همانند سایر بازیکنان متاثر از فضای ورزشگاه و اقدامات بدخواهانی از قبیل خبرنگاران انگلیسی با پرسش های شعاریشان چندان روز خوبی نداشت، و حتی در آن صحنه ای که منجر به مصدومیتش شد خروج مناسبی نداشت و موفق به دفع توپ هم نشد. اما خروج بیرانوند از بازی، علاوه بر شوک روحی و روانی به تبم ملی، یک تاثیر منفی بسیار مهم بر روند بازی و تاکتیک های محوری کی روش داشت و برای همین تاثیر منفی شدید بود که کی روش بر سر خود کوبید. درواقع، کی روش نگران حفظ دروازه و گل نخوردن نبود،بلکه نگرانیش از این بود که بیرانوند می تونست باپرتاب ها و شوت های بلند و حتی پاس های گل برای خط حمله ما، تیم انگلیس را وادار به احتیاط کند و عقب نگه دارد.
  • پوارو IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    بشین عامو‌ ، پس تقصیر باجناق استاد اسدی بود
  • م. ر. IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۱
    آقای رشیدی سکوت کنید که سکوت بهترین چیز است بنده هم می‌گویم سازمان دهی تیم ملی خصوصا در فاز دفاعی اشتباه بود و مشکل داشت ولی وقتی دروازبانی مانند حسینی که ادعای شماره یک بودن در تیم ملی را دارد در گل اول فقط تماشاگر است و به قول معروف مانند مجسمه ایستاده و انگار منتظر است تا توپ سمتش بیاید و در وسط دروازه فقط دستش را دراز می‌کند انگار می‌خواهد راکت تنیس روی میز را جا به جا کند آیا مقصر هست یا نه دروازبان هم مانند بقیه بازیکنان نیمکت ذخیره است و باید خودش آنقدر آمادگی ذهنی و روانی داشته باشد و استرس را از خودش دور کند که وقتی در هر دقیقه به زمین آمد بتواند بازی خوبی از خودش ارائه دهد البته میدانم شما خودت دروازبان بوده و اتفاقا دروازبان تیم ملی و استقلال هم بوده اید ولی فوتبال الان حتی با ده سال پیش خیلی فرق کرده چه برسد به زمان شما که هم خودتان گلر بوده اید و هم مربیگری گلرها را کرده اید
  • حاج مرتضی مداح همدانی IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    چیدمان کیروش برای تیم ایران درست نبود.نمیدانم چه فکری کرد.بیشترباانگلیسی هابودتاایران.
  • پرهام IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    همه جای دنیا میگن تمام کارشناسان و متخصصان کاربلد که فوتبال یک ورزش گروهی هست و همه باید به خوبی همکاری کنن تا یک تیم نتیجه بگیره. از بازیکنان و کادر مربیگری و فدراسیون گرفته تا حمایت تک تک مردم. وقتی ناهماهنگی بین بازیکنان و کادرفنی و فدراسیون باشه و از همه مهمتر مردم در فقر اقتصادی و فلاکت باشن(نمونه اش بنده که با مهندسی برق بهم کار ندادن و مجبورم کاره آزاد انجام بدم و هزینه ازدواج هم ندارم) و آهشون به جای دعای خیرشون باشه خب معلومه یه تیم نتیجه وحشتناکی میگیره و شش تایی میشه! شش تا گل؟! خداییش با چه رویی حرف می زنین؟! تیم تایلند رو میبردن مقابل انگلیس اینقدر نمیخورد! عربستان با اقتصاد خوب و مدریت مناسب در فوتبال با اینکه حتی یک بازیکنش توی اروپا بازی نمیکنه آرژانتین رو شکست داد و کامبک زد! چون ملتشون در رفاه کاملن و جانانه تیم فوتبالشونو تشویق کردن. ولی ما با داشتن اینهمه منابع نفت و گاز و... توی همه چیز عقب افتاده ایم! فوتبال میخوایم چیکار وقتی باید صبح تا شب جون بکنیم تا فقط شکممون رو سیر کنیم؟! امیدوارم بازیهای بعدی هم ببازیم و با سه باخت قطر رو ترک کنن تا توی تاریخ بنویسن!
  • حمید IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    همون روزی که مربی قبلی رو به جرم با حیا بودن ودستمزد کم اخراج کردیم و۲ماه مونده به بازیها کیروش رو اوردیم میشد حدس زد چه بلایی سر تیم میاد .اختیار تیم رفت زیر دست بازیکنهایی که مثل بچه کوچولو میخاستن مربی رو ادب کننوهمون موقع گفتن ادمهای بزرگمون که کیروش خوب باشه اصلا واین مربی ضعیف اگه باشه الان وقت تعویضش نیست چون زمان نداشتیم وبعضیها گفتن کیروش ۸سال اینجا بوده و...دیدید که رفت بازیکنهای ۴سال قبل و که میشناخت دعوت کرد واقعا بعضیهاشون تو خاب هم نمیدیدن که دوباره ملی پوش بشن مقصر باعث وبانی اینجابجایی مربیها بچد طارمی و انصاریفرد وحاج صفی بخاطر مسایل شخصی خط دادن وتاجم دیدکیر بهترین اهرم برا برگشتنش به فدراسیونه .وقتی مسولین بالاتر چیزی از فوتبال حرفهای نمیدونن اخرش این میشه .کلا تو همه مسایل همین جوری جهادی وچشم بسته احساسی تصمیم گرفتیم که امروز شدیم کشوری که از باخت تیمش مردم خوشهالن این بدترازباختن بازیه .حسینی بد چشمی بد پورعلی گنجی بد پسچرا دعوت شدن وانتخاب شدن وچراستارهایی که جوون بودن ونیوردن نهایتش اگه میومدن و بازی میکردن ومیباختن اینده ملی روتا ۲تاجام جهانی بعدی بیمه میکردن
  • ایران مظلوم. IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    حسینی مقصر نبود! بعله مقصر اونایی هستن که توپ فوتبال رو گرد اختراع کردند!بقول یه پیره مرد اذری زبان که در مصاحبه با گزارشگر تلوزیون میگفت بچه های ما مقصر نبودن اونا توپها را جای بدی میزدن !😂😂😂
  • ر. الف IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    بهتره به جای اینکه پیش قضاوت کنیم که اگر بیرانوند بود همین گلها رو میخورد، عملکرد حسینی رو فارغ از رنگها تجزیه و تحلیل کنید. ناگفته پیداست در روز فاجعه‌بار تیم ملی، دروازه بان هم از این قاعده مستثنی نبود روز بدی رو در پیش داشت. انگاری که آقای حسینی در "چالش مانکن" شرکت کرده بود. ایشون اینقدر بی‌تفاوت بود که گویی داره در تیم محله‌ها بازی میکنه. به هر روی پس از حضور پیاپی در جام جهانی بهتر نیست که شما عملکرد ایشون را با میرزاپور، حقیقی، بیرانوند مقایسه کنید. عکس‌العمل کارلوس کیروش هم به تنهایی نشون داد که چه اختلاف فاحشی بین دروازه‌بان اول و ذخیره‌های تیم وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی