چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
۱ |
۰
احتمال فیکس شدن ستاره پرسپولیسی در بازی با ولز!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از بازیکنانی که در دیدار مقابل انگلیس فرصت بازی پیدا نکرد، وحید امیری بود.

کمتر کسی فکر می‌کرد که وحید امیری جایی در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل انگلیس نداشته باشد. ستاره پرسپولیس و تیم ملی که دومین جام جهانی خود را تجربه می‌کند، مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و بعد از عمل جراحی که روی کمرش انجام داد، حتی شایعه شده بود که ممکن است جام جهانی را از دست بدهد. با این حال وحید به موقع آماده شد و به میادین برگشت. امیری در چند بازی آخر پرسپولیس قبل از تعطیلی بازی‌ها بازی کرد تا شرایط حضور در جام جهانی را بدست بیاورد.

هرچند امیری هنوز با دوران اوجش فاصله زیادی داشت  و به آمادگی کامل نرسیده بود، ولی کی‌روش نتوانست روی نام او قلم قرمز بکشد و بازیکن مورد علاقه اش را به جام جهانی برد. امیری در بازی دوستانه مقابل نیکاراگوئه ۹۰ دقیقه بازی کرد و کاپیتان تیم ملی بود. عملکرد خوب وحید در آن بازی و دوندگی زیاد او مطابق همیشه باعث شد تا همه نسبت به دیدن یک وحید امیری سرحال و آماده در جام جهانی امیدوار باشند.

با این حال وقتی ترکیب تیم ملی برای دیدار مقابل انگلیس اعلام شد، خبری از وحید نبود و ستاره پرسپولیس کار را از روی نیمکت شروع کرد. ترکیب عجیب کی‌روش با باخت سنگین تیم ملی همراه شد ولی امیری در بازی مقابل انگلیس فرصت بازی کردن را پیدا نکرد. خیلی‌ها فکر می‌کردند که با توجه به قدرت جنگندگی و دوندگی بالای وحید امیری، کی‌روش از او در ترکیب اصلی مقابل انگلیس استفاده کند تا جلوی بازیسازی و خلاقیت هافبک‌های حریف را بگیرد.

اتفاقی که رخ نداد و کی‌روش ترجیح داد از بازیکنان دیگری در بازی نخست استفاده کند. شنیده‌ها از اردوی تیم ملی حاکی از آن است که کی‌روش برای بازی مقابل ولز چند تغییر اساسی را در ترکیب تیم ملی ایجاد خواهد کرد و چند بازیکن نیمکت نشین خواهند شد. از این رو یکی از کسانی که شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی را برای بازی مقابل ولز خواهد داشت، وحید امیری خواهد بود. وحید در جام جهانی گذشته در هر ۳ دیدار تیم ملی فیکس بازی کرد و امیدوار در دومین جام جهانی خود هم فرصت بازی کردن پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • صادق IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    عالی میشه اگر اینکار بشه راستش جای شجاع خلیلزاده هم خیلی خالیه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی