نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
جانشین حسن یزدانی در تیم ملی کشتی مشخص شد/ قاسم‌پور به وزن المپیکی رفت
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

لیست نفرات اعزامی کشتی آزاد کشورمان به جام جهانی آمریکا توسط اتحادیه جهانی کشتی انتشار یافت.

سایت رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی مفصل از نفرات اعزامی تیم منتخب کشتی آزاد ایران به جام جهانی ۲۰۲۲، به اعلام اسامی مسافران ایالات متحده آمریکا پرداخت.

این نخستین بار است که جام جهانی کشتی آزاد در هر ۲ قالب کشتی زنان و مردان به شکل هم‌زمان در ایالت آیووای کشور آمریکا طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه به شکل تیم به تیم صورت خواهد گرفت. ۵ تیم برتر کشتی آزاد در مسابقات جهانی ۲۰۲۲ صربستان به همراه یک تیم منتخب جهان در این تورنمنت ۶جانبه حضور خواهند داشت.

بر اساس تصمیم کادرفنی تیم ملی کشتی آزاد، آزادکاران منتخب ایرانی با ترکیبی شامل ۵ مدال‌آور مسابقات قهرمانی جهان بزرگ‌سالان و ۷ عنوان‌دار رده‌های سنی جهان در جام جهانی حضور خواهند یافت که نام‌های کامران قاسم‌پور و علی‌رضا کریمی به عنوان نفرات باتجربه و پرچم‌داران تیم ملی در لیست منتخب به چشم می‌آید.

رحمان عموزادخلیلی، قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی آزاد جهان در سال ۲۰۲۲ به همراه امیرمحمد یزدانی، نایب‌قهرمان سال ۲۰۲۱ جهان و محمد نخودی، نایب‌قهرمان ۲ دوره متوالی مسابقات جهانی در اوزان ۷۰ و ۷۹ کیلوگرم از دیگر مدعوین مدال‌آور تیم ملی هستند.

جانشین حسن یزدانی در تیم ملی کشتی مشخص شد/ قاسم‌پور به وزن المپیکی رفت

کامران قاسم‌پور، قهرمان ۲ دوره پیاپی وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد جهان به همراه علی‌رضا کریمی، کشتی‌گیر عنوان‌دار جهانی در وزن ۸۶ کیلوگرم نیز ملی‌پوشان باتجربه و پرچم‌داران تیم پژمان درستکار در جام جهانی آمریکا خواهند بود.

از دیگر آزادکاران منتخبی که عنوان جهانی در رده‌های پایه داشته‌اند نیز می‌توان به آرمین حبیب‌زاده، علی‌اکبر فضلی‌خلیلی، محمدصادق فیروزپور، علی سوادکوهی، امیرحسین فیروزپور، امیرعلی آذرپیرا و امیررضا ولدی اشاره داشت.

در جام جهانی علاوه بر تیم منتخب جهان و تیم ملی ایران، آمریکا به عنوان قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۲۲، ژاپن به عنوان تیم سوم، مغولستان رتبه چهارمی و گرجستان نیز به عنوان تیم پنجم مسابقات بلگراد صربستان در تورنمنت ۲ روزه آیووا حضور خواهند داشت.

بلیت‌های مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که در سالن اکستریم آره‌نا برگزار خواهد شد، دز ۳ سطح طلایی، نقره‌ای و معمولی با قیمت‌های ۲۷۵، ۲۰۰ و ۹۰ دلار به ترتیب از سوی اتحادیه کشتی ایالات متحده درنظر گرفته شده است.

لیست نهایی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان نیز به شرح زیر خواهد بود؛

۵۷ کیلوگرم: رضا مؤمنی

۶۱ کیلوگرم: آرمین حبیب‌زاده

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزادخلیلی و محمدرضا باقری‌حیدرآبادی

۷۰ کیلوگرم: علی‌اکبر فضلی‌خلیلی و امیرمحمد یزدانی

۷۴ کیلوگرم: محمدصادق فیروزپور

۷۹ کیلوگرم: محمدنخودی و علی سوادکوهی

۸۶ کیلوگرم: علی‌رضا کریمی

۹۲ کیلوگرم: امیرحسین فیروزپور

۹۷ کیلوگرم: کامران قاسم پور و امیرعلی آذرپیرا

۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا ولدی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی