نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
گلیزرها - منچستریونایتد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه منچستریونایتد سرانجام پس از ۱۷ سال مالکیت گلیزرها، ممکن است به فروش برسد.

هواداران شیاطین سرخ سال‌هاست که درخواست فروش باشگاه و رفتن گلیزرها را داشتند، و اکنون ممکن است به آرزوی خود برسند زیرا گلیزرها اعلام کردند «در حال بررسی گزینه‌های استراتژیک برای باشگاه هستند».

مالکان جنجالی آمریکایی که باشگاه را در سال ۲۰۰۵ به مبلغ ۷۹۰ میلیون پوند خریداری کرده بودند، آماده فروش کامل باشگاه هستند و انتظار می‌رود مبلغ پیشنهادی در حدود ۹ میلیارد پوند باشد. این رقم باعث می‌شود یونایتد به باارزش‌ترین تیم ورزشی جهان تبدیل شود و تیم فوتبال آمریکایی «دالاس کابوی‌ها» را تحت‌الشعاع قرار دهد که گفته می‌شود ۷٫۲۳ میلیارد پوند ارزش دارند.

در بیانیه این باشگاه آمده است: «منچستریونایتد، یکی از موفق‌ترین و تاریخی‌ترین باشگاه‌های ورزشی در جهان، امروز اعلام می‌کند که هیئت مدیره این باشگاه در حال آغاز فرآیندی برای بررسی جایگزین‌های استراتژیک در باشگاه است. این فرآیند برای افزایش رشد باشگاه در آینده طراحی شده و هدف نهایی این است که باشگاه را در موقعیتی قرار دهیم تا از فرصت‌ها چه در زمین و چه از نظر تجاری نهایت استفاده را ببرد. به عنوان بخشی از این فرآیند، هیئت مدیره همه گزینه‌های استراتژیک، از جمله سرمایه‌گذاری جدید در باشگاه، فروش، یا سایر معاملات مربوط به شرکت را در نظر خواهد گرفت.

این شامل ارزیابی چندین موارد برای تقویت باشگاه از جمله توسعه ورزشگاه و زیرساخت‌ها و گسترش عملیات تجاری باشگاه در مقیاس جهانی نیز می‌شود، تا منجر به افزایش موفقیت در تیم مردان، زنان و تیم‌های آکادمی بشود و منفعت بیشتری برای هواداران و سایر ذینفعان به ارمغان آورد.»

آورام و جوئل گلیزر اضافه کردند: «قدرت منچستریونایتد بر شور و وفاداری جامعه جهانی ما متشکل از ۱٫۱ میلیارد هوادار و دنبال‌کننده شکل گرفته است. ما به دنبال ادامه دادن به روند ساختن تاریخ موفقیت باشگاه هستیم، و هیئت مدیره در همین راستا اجازه ارزیابی کامل گزینه‌های استراتژیک را صادر کرده است. ما همه گزینه‌ها را ارزیابی خواهیم کرد تا از اینکه بهترین خدمات به هوادارانمان ارائه می‌شود اطمینان حاصل کنیم و منچستریونایتد از فرصت‌های رشد قابل توجهی که امروز و آینده برای باشگاه در دسترس است نهایت استفاده را می‌برد.»

در همین حال، کریستیانو رونالدو دیگر بازیکن منچستریونایتد نیست. ارتباط اسطوره اولدترافورد با باشگاهی که در آن شهرت خود را به دست آورد و به عنوان یک قهرمان بازگشت، به نتیجه‌ای نه چندان خوشایند رسیده است. او پس از مصاحبه‌ای ویرانگر با پیرز مورگان هیچ شانسی برای بازگشت باقی نگذاشت، و شب گذشته رسما از جمع شیاطین سرخ جدا شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی