نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۰
۴ |
۰
تصمیم جنجالی؛ ۲ کاپیتان پرسپولیس اخراج شدند!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو بازیکن باتجربه تیم فوتبال پرسپولیس از سوی این باشگاه از حضور در تمرینات منع شدند.

پس از اعتراض برخی بازیکنان پرسپولیس در چند روز گذشته و خودداری آنها از حضور در تمرینات، روز گذشته کمیته انضباطی پرسپولیس امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا را به کمیته انضباطی باشگاه فراخواند.

این بازیکنان که به جریمه پنج درصدی فصل گذشته خود معترض بودند، پس از حضور در جلسه کمیته انضباطی،‌ نشستی نیز با رضا درویش مدیرعامل باشگاه برگزار کردند و توضیحاتی درباره مشکلات خود ارائه و در سوی مقابل درویش نیز صحبت‌هایی با این بازیکنان مطرح کرد.

پس از این جلسه، با تصمیم باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه و کمال کامیابی‌نیا تا زمان صدور رأی نهایی کمیته انضباطی اجازه حضور در تمرینات سرخپوشان را ندارند.

در همین راستا نیز تمرین صبح امروز پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد و دو کاپیتان سرخپوشان فعلاً اجازه تمرین را پیدا نکردند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • شهروز IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    همه با هم باید اعتصاب کنند . تا وقتی این تیمها دولتی هستند ، همین آشه و همین کاسه
  • آشنا IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    ظاهرا اصلا نمیشه اعتراض کرد. عده ای سوء استفاده میکنند.
  • غضنفر IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    همه چیز زیر سر کافران و مشرکان اروپایی و آمریکایی هست اونها این شرایط رو به جود آوردند که بازیکنان اعتراض کنند حتمأ بازیکنان هم زیر فشار کمر شکن مشکلات اقتصادی و معیشتی کمرشان تکه تکه شده و پول رفتن به بیمارستان را ندارند این کافران در بهترین شرایط دارن فوتبالیستهاشون بازی میکنند و فشار اقتصادی هم کمرشان را تکه تکه نکرده حالا ما موندیم ما که فرشته ایم و خوب از اون خوب خوبها چرا سختی باید بکشیم ولی کفار باید در ناز نعمت زندگی کنند چرا خدا به ما که فرشته ایم کمک نمیکنه بجاش رفته به کفار و ظالمین کمک میکنه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی