حمله یک استقلالی به مجریان تلویزیون؛ چرا اشتباهات کی‌روش را گردن حسینی می‌اندازید؟/ آقای مدیر سابق! کاری به کار فتح‌الله‌زاده‌ نداشته باش وگرنه...
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: متاسفانه در جریان بازی تیم ملی مقابل انگلیس شاهد اظهارنظرهای مثلاً کارشناسانه مجریان تلویزیون علیه شرایط دروازه تیم مان بودیم که این غیر قابل بخشش است.

محمد نوری بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره حواشی اخیر و مشکلات مالی باشگاه استقلال همچنین دیدار تیم ملی مقابل انگلیس و حضور حسینی در ترکیب این تیم اظهاراتی انجام داد که در ادامه می خوانید:

بازی تیم ملی مقابل انگلیس را چطور دیدید؟

متاسفانه ما از اول بازی دستهای خودمان را بالا گرفتیم تا انگلیس هر بلایی می‌خواهد سر ما بیاورد. من نمی‌دانم چه دلیل داشت تا این اندازه تدافعی جلوی انگلیس بازی کنیم! تیمی که در نیمه دوم با چند تعویض توانست انگلیس را به عقب براند و دو گل به قهرمان سابق جام جهانی بزند چرا نباید از اول همینطور با آنها مسابقه میداد.

به نظر شما شرایط تیم ملی با این نتیجه چگونه پیش خواهد رفت؟

کادر فنی باید هر طور شده شرایط روحی تیم را بهبود ببخشد. البته اگر مجریان تلویزیون بگذارند.

چطور؟

متاسفانه در جریان گزارش بازی تیم ملی از تلویزیون بارها علت گل خوردن تیم ملی را بیرون رفتن بیرانوند از ترکیب اصلی عنوان کردند. در حالی که همه کارشناسان در این چند روز با حمایت از حسین حسینی گفتند هر دروازه بانی جای او بود همان شش گل را می خورد. دوستان پرسپولیسی من هم در این باره با دفاع از حسینی عملکردش را بی نقص دانستند، اما نمی‌دانم چرا اشتباهات کی روش را گردن حسینی می‌انداختند!

حمله یک استقلالی به مجریان تلویزیون؛ چرا اشتباهات کی‌روش را گردن حسینی می‌اندازید؟/ آقای مدیر سابق! کاری به کار فتح‌الله زاده‌ نداشته باش وگرنه...

درباره اشتباهات کی روش بیشتر صحبت می کنید؟

کلا ترکیب تیم ملی از اول غلط بود. این خودش بزرگترین اشتباه کی‌روش بود که تیم مان را از اول تا این حد دفاعی به زمین فرستاد. ما می‌توانستیم با داشتن دو مهاجم حداقل سه یا چهار بازیکن انگلیس را عقب زمین نگه داریم. نه اینکه کاری کنیم آنها ۹ نفره به ما حمله کنند. علاوه بر آن وقتی کی روش خودش پایان نیمه اول سه تعویض انجام داد یعنی من در ترکیب تیمم اشتباه کردم. ولی ظاهراً مجریان تلویزیون نبودن بیرانوند در ترکیب تیم ملی را علت باخت ۶ بر ۲ می دانند. امیدوارم در بازی بعد مقابل ولز مجریان تلویزیون به جای کار کارشناسی فقط به گزارش بازی بپردازند. چون آنها مفسر نیستند و گزارشگرند.

از اوضاع و احوال این روزهای باشگاه استقلال خبر دارید؟

اتفاقاً می خواستم درباره یکی از مدیران سابق موضوعی را مطرح کنم. اخیراً واعظی آشتیانی با انجام مصاحبه ای درباره باشگاه استقلال به مدیریت فتح‌الله‌زاده ایراد گرفته و انتقاداتی را متوجه او کرده است. در صورتی که همه می دانیم مشکلات مالی سالهاست که در باشگاه استقلال بوده و حالا به مدیر جدید رسیده است. اگر آجورلو می توانست این مشکلات را حل کند قطعاً هنوز در استقلال بود اما حالا که یک نفر مثل فتح‌الله‌زاده آمده باید با از او حمایت کرد نه تخریب.

به نظر شما این موضع‌گیری‌ها تاثیری در عملکرد مدیرعامل جدید دارد؟

قطعاً ندارد! آقای فتح‌الله‌زاده گوشش از این حرف‌ها، به ویژه از طرف این آقا، پُر است و کمترین توجهی به آن نمی کند. تا جایی هم من که خبر دارم به زودی شرایط مالی باشگاه استقلال رو به راه می شود و با پایان زمستان روسیاهی فقط به زغال می‌ماند. پس بهتر است آقایان کاری به کار مدیرعامل جدید نداشته باشند والا با پیشکسوتان طرف می شوند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • پوارو IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    این بازم از پای برنامه بلند شد و شروع کرد به پرتاب ذرت
  • سامان IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    جالبه که استقلالی ها که تا دیروز کیروش کیروش میکردن و بهش کیروش کبیر میگفتن و ما رو بدون درک فوتبالی و ... میدونستن . حالا دیگه حاضر نیستن کارای کیروش رو گردن بگیرن .
  • اصغر IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    این زبان باز کرده همین دلقک ها افتضاح تیم ملی رو به بار اوردن توهم همین ها باعث شد بازیکنان زمان اسکوچیچ تیم ملی رو جام جهانی بردن حذف شدن تا پکیجی های استقلالی وارد بشن الان زیراب کیروشم زدن همین دلقک برای پرسپولیس کوری می خوند استقلال قهرمان شده بازیکنان استقلالی چرا دعوت نمیشن ولی ما که میدونستیم استقلال با کمک دوند عابی و امتیاز معشیتی و پنالتی های باعث شد فرهاد مجیدی قهرمان بشه مافیای وزیر پشت استقلال بود
  • تاجی IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    کیروش فراتر از اون چیزیه که فکر میکنین شما فکر میکنین اگه با اسکوچیچ جلوی همین انگلیس بازی میکردیم بازی رو میبلردیم یا حتی میتونستیم مساوی کنیم ؟
  • 63636366666 IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    بیرانوند دروازبان خوبی است ولی با این بازی تیم ملی کاسیاس هم در دروازه بود هیچ کاری هم نمیکرد حسینی چه کار بکرد وقتی همه دفاع ها دریب میخورند حسینی چه بکرد همه میدانند که حسینی یکی از بهترین دروازبانان ایرانه
  • پرسپولیس IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    همین دلقک های استقلالی میگفتن اسکوچیچ خوب نیست بالای چند گل میخوریم دنبال برکناری اسکوچیچ بودن تا بازیکنان وزیر فدراسیون دونده ابی تاج استقلالی و کیروش استقلالی وارد تیم کنن و بازیکنانی که به اسکوچیچ کمک کردن تیم به جام جهانی ببره کنار گذاشتن حالا این استقلالیا با دیدن گند زدن بازیکنان پر ادعا استقلالی زیراب کیروشم میزنن کیروش ای کاش ارش رضاوند و فرشید اسماعیلی رو هم دعوت می کرد قشنگ تیک و تاکای استقلالیا رو هم در جام جهانی میدیدیم
  • باشگاه خبرساز و همیشه طلبکار IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    میگه دوستای پرسپولیسی من عملکرد حسینی رو بی‌نقص دونستن. دوستای پرسپولیسیت خواستن سر به سرت بذارن ممد جون. هیچ آدم عاقلی از عملکرد حسینی دفاع نمیکنه. اتفاقا یکی از اشتباهات کیروش بردن سیدحسین حسینی، علی کریمی، روزبه چشمی و میلاد محمدی به قطر بود. بعد میگه ترکیب تیم ملی از اول غلط بود. خب دو تا از غلطها (چشمی و کریمی) که استقلالی بودن. دو تا حسینیها هم باید تعویض میشدن که نشدن. این یعنی کیروش به خاطر ارنج اشتباهش باید پنج تا تعویضشو انجام میداد تا گندش پاک شه. آقای نوری اگه نگیم مدیریت آجورلو فاجعه بوده دروغ نگفتیم. او با وجود اسپانسر ۵۰۰ میلیاردی، ۷۰۰ میلیارد خرج کرده، ۲۰۰ میلیاردم که پول سهامدارا رو بدون اجازه برداشته و معلوم نیست چکارش کرده.  الانم که قراره حاج فتل ۳۰۰ میلیارد قرض کنه تا گند آجورلو پاک بشه. پس نتیجه میگیریم تمجید از مدیریت آجورلو کار ابله‌هاست. فرق تیم ۱۰۰۰ میلیاردی استقلال با تیم ۳۰، ۴۰ میلیاردی نفت مسجدسلیمان چیه؟! فرقشون اینه که شما حریف این تیم بی‌بضاعت نمیشین و یه سره دنبال زمین خوردن و شیرجه رفتن و غواصی هستین.
  • Ali IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    مثلاً توخودت را پیشکسوت می دانی ؟؟آقای واعظی آشتیانی حداقل بیشتر ازتو و کسانی مانندتو در استقلال بوده توچی ؟او خیلی بیشتر ازتو به استقلال خدمت کرده توچی؟؟ آقای آشتیانی حداقل ازکنار استقلال نخورده و استفاده نبرده اما تو چی ؟؟ آقای آشتیانی عمرش را برای اصلاح استقلال و دیگر جوانان و دیگر مردم صرف کرده تو چی؟؟ توفقط بلدی مجیز یک نفر را بگویی و چند حرف چرت هم بزنی و اسم پرسپولیس را ببری که چندنفر وفقط چندنفر نوجوان احساساتی و بی خبر که تورا نمی شناسند تصور می کنند که اسطوره ی بی بدیل استقلال هستی در صورتی که همسایه هایت یادشان نیست چندمرتبه پیراهن استقلال را در چه مسابقاتی پوشیدی چون به تعداد انگشتان دست هایت هم نیست که حالا هرروز می آیی و مجیز یک نفر را میگویی و بعدش هم چرند وپرند به قول مرحوم دهخدا.
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    پس گردن کی بندازه اسکوچیچ استقلالی دعوت نکردگفتیدپرسپولیسی ولی همون پرسپولیسی یک باخت هم ندادحطامساوی ولی انقدرگفتید تاغلامی اومداولین بازی ازسمت اون دوتاگل خوردن آره راست میگین اشتباه کیروش نبایدگردن حسینی بیاندازندکیروش بایدمثل اسکوچیچ نبایدحطایک استقلالی هم دعوت کنندآخه استقلالی چه به تیم ملی استقلالی یابایدتوپ جمع یادرتداروکات تیم ملی به کارگرفته میشودمثل خوده آقای نوری که قبلاتوپ جمع کن بود
  • سیداسحق علوی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    دوستان پیروزی بعد بازی ولز آب شدین انگار ...وقتی کل تیم جلو انگلیس زانو زد حسینی چیکار میتونه بکنه ذره ای وجدان داشته باشین فردا روز قیامت راز درون سینه همه آشکار میشه رنگی نباشین
  • هادی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    ثبت در تاریخ فیفا سید جسین حسینی شش تایی شد خسروانی هم نمیتونه پاکش کنه شش تای بعدی دربی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی