نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
۱۷ |
۰
خبر بد برای استقلال از جام جهانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد بازی بعدی سید حسین حسینی در دربی تهران باشد و او را دیگر در ترکیب تیم ایران نخواهیم دید.

سید حسین حسینی با ۶ گلی که از انگلیس خورد قاعدتا دیگر جایی در ترکیب اصلی تیم ملی ندارد. روحیه او هم این روزها چندان خوب به نظر نمی‌رسد و با این حساب باید گفت بازی بعدی حسینی ۲۹ آذر در دربی تهران خواهد بود.

شاید هر مربی دیگری هم باشد قید حسینی را در تیم ملی بزند اما قضیه استقلال و ساپینتو فرق می‌کند و آنها مجبورند از حسینی در دربی پایتخت استفاده کنند. ساپینتو نگران این است که با توجه به اتفاقات بازی ایران و انگلیس حسینی روحیه نداشته باشد و در دربی هم نتواند انتظارات را برآورده کند. او قطعا با حسینی صحبت می کند تا از نظر روحی شرایط این دروازه بان را بالا ببرد.

حسینی البته در لیگ خوب بوده و در بازی با انگلیس هم روی بیشتر گلها مقصر نبود اما بهرحال ۶ گل خورد و طبعا در بازی با ولز و آمریکا نیمکت نشین خواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۸
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    نه تروخداببینیم ایران کل تاریخ بازیش انقدرگل نخورده بودکه بادعوت کردن ۳تابازیکنی که درحدتیم ملی نبودن بیچارمون کردکیروش خودش هم بایدسن.ین ورنگین باتاج ازایران خداحافضی کنندمگه میشه کسی دیگه تیم ملی به بره جام جهانی کسه دیگه گل نخوره ونبازه تیم که یک وقت حذف نشه اونوقت کیروش ازراه برسه باآقای تاج اززخیره های استقلال پول بگیران تابازی کنندآخه روزبه چشمی وجلالی کجابودن که اگه تیم ملی یک مساوی هم میدادحذف میشودحسینی ازاسترس چی میدونه که بیرانوندوعابدزاده باخونودل گل نخوردن ویاشجاباکنعانی ونورافکن باجونودل ازدروازه دفاع کردن روزبه یاجلالی توپ جمع کن هم نیستن چه برسه بازیکن باشن
  • فقط تیم ملی IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    اتفاقا برخلاف نظرتان بطور حتم حسینی درون دروازه خواهد بود مگر اینکه بیرانوند واقعا اوضاع و احوال خوبی پیدا کرده باشد چون هم امیرعابدزاده و هم پیام نیازمند هم مثل حسینی هیچ سابقه بازی در جام جهانی را ندارند و از لحاظ فنی هم پائینتر از حسینی هستن اتفاقا حسینی با توجه به آن بازی سنگین و گلهایی که خورد مطمئنا با نگاهی دیگر و تجربه بهتر وارد بازی خواهد شد یاد حرفهای ناصرخان زنده یاد افتادم میگفت با رایکوف به یک تورنمت در اروپا رفتیم و من فقط ۱۷ سال داشتم در سه بازی که فیکس بودم ۱۰ گل خوردم وقتی برگشتیم همه به او اعتراض کردند و هیچگاه فکر نمیکردم که رایکوف دیگر مرا بازی دهد اما رایکوف با بازی دادن و فیکس کردن من ، حجازی را ساخت ، نگاه مربین بزرگ و با دانش با نگاه خبرنگاران رنگی متفاوت است لطفا نگاه دلال گونه به بازیکنان تیم ملی نداشته باشیم هرچند روزگار سختی شده و اوضاع اقتصادی چندان جالب نیست !!!
  • محسن IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    امیدوارم جلوی ولز هم روزبه و علی کریمی فیک و سید حسین حسینی فیکس باشند تا کی روش برای دومین بار ریستارت کنه
  • امیر IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    بیرانوند عمدا خودشو زد به مصدومیت،قطعا این 6تارو می خوردش
  • گلات چیست IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    تنهایی رکورد گل خوردن کل جام جهانی رو به نام خودش ثبت کرد دریغ از یک واکنش هر چی زدن خورد یه نه نگفت
  • رضازاپاتای پرسپولیس IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    اگه نمیدونی بدون که عابدزاده بااین سن وسال دومین جام جهانی که زخیره بیرانونده دوم اینکه کیروش کسی آدم حساب نمیکرداستقلالیها وتاج سرلابی بازی وزدوبندپولی که اگه اسکوچیچ میمونددرامدی برای تاج نداشت آقای تاج خوده اسرائل چون اگه نباشه چرابایدبادوتامربی انغدربه فوتبال ایران ضربه بزنه آدم ازیک سوراخ یک بارگزیده میشه نه سه وچهارباروقتی روزبه واستقلالیهاانغدرپشت تاج بااین همه خیانت وکیروش بااین همه افتضاح که به بارآورده بودن حمایت کردن معلوم بودچه خبره استقلالیهادنبال پیش رفت تیم ملی نیستن اونامیخواستن فقط جام جهانی باشن حالابه هرقیمتی شده تیم ملی میخواد نابودبه شه یانه براشون مهم نبودواعلااستقلالیهاخودشون هم میدوننددرحدتیم ملی نیستن چرابرای توپ جمع کن یاتداروکادبعدنیستن
  • تاج آریایی IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    طرفداران پیروزی قبل از شروع مسابقات ادعا داشتند که این تیم ملی پرسپولیس است. الان 180 درجه سخنشان عوض شده و تمام کاسه کوزه ها را بر سر استقلالی ها می شکنند.
  • شهرام IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    این درست که حسینی ازنظرشماروهیچ کدام ازگل های دریافتی مقصرنبوداماایشون هیچ عکس العمل مثبتی هم روگل های خورده نداشت توعمرم ایران روتا اینحد درمقابل تیمی ذلیل ندیده بودم انگلیس هم تیم محشری نبود شانس آوردیم به اسپانیا نخوردیم وگرنه خدامیدونه چندچندمیشدبازی
  • ناصر حجازي IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    ن كه حالا كنعاني اومد ديگه گل نخوردن همه ميدونن دروازه بان استقلال بهترينه توي كليم شيت اوله دفاعشم كه بهترين دفاعه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی