نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
۲ دسته آدم باید جوابگوی باخت ایران و بازگشت کی‌روش باشند/ این آقا هرجای دنیا می‌رود اتوبوس‌هایش را با خود می‌برد/ آبروی آسیا را بردیم!
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین ضیایی سرمربی سابق تیم‌های فوتبال لیگ برتری به شکست سنگین تیم ملی مقابل انگلیس واکنش نشان داد.

محمدحسین ضیایی سرمربی سابق تیم‌های فوتبال لیگ برتری به نکات جالبی درباره عملکرد کی‌روش در تیم ملی ایران و بعد از شکست ۶-۲ تیم ملی برابر انگلستان اشاره کرد.

او در گفتگویی به بازی دفاعی اما شکست‌بار تیم ملی برابر انگلستان با عنوان اتوبوس‌های کی‌روش می‌پردازد.

ضیایی گفت: کی‌روش از نظر فوتبالی بهترین کار ممکن را انجام داد چون از این حد بیشتر بلد نیست انجام دهد، ۲ دسته از آدم‌ها در فوتبال ما باید جوابگوی بازگشت کی‌روش و این فاجعه بزرگ باشند یکی کسانی که او را به فوتبال ما برگرداندند و دسته دوم کسانی که خواستند تا او به تیم ملی فوتبال برگردد.

ضیایی درباره سیستم عملکرد تیم ملی دربازی با انگلستان اضافه کرد: افتضاح تیم ما عدم دانش مربی تیم ملی از سیستم ۲-۵-۳ است، همه به سبک بازی کی‌روش آشنا هستند، او هر جای دنیای که می‌رود اتوبوس‌هایش را همراه خود می‌برد، او غفلت کرد که با تیمی بازی دارد که او را از خودش بهتر می‌شناسند و همه دیدند که چقدر راحت و بی‌دغدغه از بالای اتوبوس‌های او به گل رسیدند.

ضیایی از مدیریت فوتبال ما انتقاد کرده و گفت: نتایج تیم ملی و رفتار تیم‌های عربستان و ژاپن و کره جنوبی نشان می‌دهد که ما چقدر از تیم‌های دیگر در بحث مدیریت فوتبال ضعیف‌تر عمل کردیم، این تیم‌ها آبروی فوتبال آسیا هستند اما ما آبروداری نکردیم.

او صحبت‌هایش را اینگونه به پایان رساند: شما آقای کی‌روش که مربی با دانش و با تجربه‌ای هستی، لطفا بگو از هر ۵۰ مربی بزرگ فوتبال دنیا کدام یک حاضر است بازیکن‌هایی را در اولین بازی تیم ملی در جام جهانی ثابت بگذارد که در بازی‌های مقدماتی و تدارکاتی و حتی شب قبل از بازی عملکردشان در حد حضور در ۳۰ نفر اول تیم ملی هم نبوده است؟ با کدام منطق از بازیکنانی مثل روزبه چشمی و علی کریمی و میلاد محمدی استفاده کردی اما کنعانی‌زادگان و عزت‌اللهی و سردار آزمون را روی نیمکت گذاشتی؟ این بازیکن‌ها واقعا با اشتباهاتشان کمر تیم ملی را شکستند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نیسان آبی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    کیروش یه مربی تموم شده هست فقط اومد که تو جام جهانی دیده بشه بازی کردن و از ژاپن یاد بگیر کیروش از همونجا برو موزامبیک
  • عجله ممنوع IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    این هنوز بازی اول تیمها بود و واقعا زوده که بخواهیم راجع به تیمها بر اساس برد یا باخت اولشان قضاوتی داشته باشیم بارها در همین جام جهانی پیش آمده که تیمی در بازی مرحله گروهی ضعیف ظاهر شده اما تا فینال و قهرمانی پیش رفته
  • محمد IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    این ضیایی توی کدوم تیم لیگ برتری خودمون مربی گری کرده؟؟؟
  • واعظ آشتیانی IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۲
    ۵۰ درصد مسئولیت این افتضاح، با رسانه های مافیایی حامی کی‌روش است . شخص آرتین ظهرابی که برای کی‌روش خودش را جر میداد الان کجاست تا پاسخگوی این افتضاح باشه ؟
  • فرهاد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    آقای ضیایی اون موقعیکه ایران چندین سال متوالی رده اول آسیا بواسطه همین آقای سرمربی فعلی بود شما اون موقع کجا بودید ؟ تو سکوت ؟ چون حرفی نمیتونستی داشته باشی .اون موقع آبروی آسیا چطور بود که چندین سال متوالی همین ایران درصدر تیم های آسیا بود .زیاد دوری نیست ها . این و کلی میگم .امثال شما کسانی هستند که مشخصه موضع شان چی هست و فقط منتظر فرصت و آب گل آلود هستند . بفرمایید شما بشوید سرمربی تیم ملی افتخار کسب کنید .بفرمایید .تعارف نکنید ی موقع .
  • تیم ملی ایران IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    آقای ضیایی تجربه بشه برات دیگه سکوت کنی و برای حمله به کسی انقدر هول نشی.یکی به کیروش حمله میکنه که در حدش باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی