نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
امید به صعود کاهش یافت/ مردم رای به پیروزی ولز دادند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسیاری از علاقمندان به فوتبال امیدوارانه از صعود تیم ملی و تاریخ سازی در جام جهانی سخن می گفتند، اما حالا...

شکست تیم ملی فوتبال کشورمان با شش گل مقابل انگلیس باعث شده تا موج از ناامیدی بین اهالی فوتبال به راه افتاده و امیدها نسبت به نتیجه گیری و صعود شاگردان کارلوس کی‌روش در این جام کاهش پیدا کند.

در نظرسنجی هفته گذشته سایت خبر ورزشی به وضوح شاهد بودیم که طرفداران فوتبال و دنبال‌کنندگان اخبار ورزشی با رای حداکثری امیدوار به صعود تیم ملی به دور دوم بوده و پیش بینی‌شان از نتایج سه دیدار این تیم راهیابی به دور بالاتر بود. اما در تازه‌ترین نظرسنجی سایت خبر ورزشی با این پرسش که "پیش بینی شما از نتیجه دیدار ایران و ولز چیست؟" مخاطبان رأی حداکثری‌شان را به برد تیم ولز داده‌اند!

این رای مشخص می‌کند امید مردم به صعود تیم ملی کاهش یافته است؛ چون در صورت باخت به ولز قطعا دیگر شانسی برای صعود باقی نخواهد ماند و تنها با تساوی یا برد(که احتمالش ضعیف تر خواهد بود) است که امیدها برای راهیابی به دور بعد زنده می‌مانند.

 نکته جالب در نتیجه این نظرسنجی آرای کم مخاطبان به نتیجه تساوی بوده است. چرا که بیش از ۴۵ درصد مخاطبان رای به برد تیم ولز دادند و بیش از ۴۱ درصد پیش بینی کردند تیم ملی کشورمان در دیدار دوم برنده می‌شود که البته این هم در نوع خود جالب است.

ناگفته نماند؛ دیدار دوم تیم ملی کشورمان روز جمعه چهارم آذر از ساعت ۱۳ و ۳۰ مقابل تیم ملی فوتبال ولز انجام می‌شود. حریف تیم ملی در بازی اول با آمریکا تن به نتیجه تساوی داد ولی تیم فوتبال کشورمان با حساب ۶ بر ۲ مغلوب انگلیس شد.

امید به صعود کاهش یافت/ مردم رای به پیروزی ولز دادند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    بازی کانی که احترام به سرود ملی کشور خود را در کشور دیگر حفظ نکنند مستحق برد نیستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی