دستور حمله را صادر کنید؛ بازی دفاعی با ولز همان بلای انگلیس را سرمان می‌آورد/ گاهی اعتراض تماشاگر بازیکن را ترغیب می‌کند!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: حضور بیرانوند با محافظ روی صورت در میدان قطعاً باعث کاهش جسارت و شجاعت این بازیکن می‌شود و او با احتیاط کار خواهد کرد.

محسن گروسی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره حضور علیرضا بیرانوند با محافظ بینی در تمرین روز پنجشنبه تیم ملی اظهار داشت: قطعاً استفاده از محافظ نمی‌تواند ضامن عدم خونریزی دوباره بینی باشد. چون دروازه‌بان بیشتر از ناحیه صورت در خطر برخورد توپ و یا دست و پای بازیکنان خودی و حریف است. به همین دلیل ممکن است این ترس باعث شود بیرانوند شجاعت و جسارت همیشگی را نداشته باشد و محتاط‌تر بازی کند.

وی با اشاره به این موضوع که حضور بیرانوند با شرایط اینچنینی می‌تواند به ضرر تیم ملی باشد ادامه داد: البته وقتی به بازی اول نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که گلهای تیم انگلیس به قدری فنی زده شدند که هر کسی غیر از بیرانوند درون دروازه بود آن توپها را نمی‌توانست مهار کند. با این همه امیدوارم کادر فنی بهترین تصمیم را درباره حساس ترین پست تیم ملی مقابل ولز بگیرد.

دستور حمله را صادر کنید؛ بازی دفاعی با ولز همان بلای انگلیس را سرمان می‌آورد/ گاهی اعتراض تماشاگر بازیکن را ترغیب می کند!

کارشناس فوتبال کشورمان درباره نتایج اخیر تیم‌های آسیایی در جام جهانی گفت: وقتی ژاپن و عربستان می‌توانند آلمان و آرژانتین را شکست بدهند بعد ما با شش گل از انگلیس می‌بازیم باعث تحقیر فوتبال کشورمان است. البته همه می‌دانیم که شرایط روحی بازیکنان تیم ایران مساعد نبوده ولی باز هم فاصله فوتبال ما با انگلیس این قدر نیست.

ملی پوش کشورمان با اشاره به کی روش و تصمیمات فنی اش گفت: پیش از حضور کی‌روش من شخصاً جزو حامیان بازگشتش به ایران بودم و اعتقاد داشتم تجربه و دانش او می‌تواند در جام جهانی به ما کمک کند اما این مربی که فکر می‌کند علامه دهر است فقط بلد است تیم ملی را دفاعی بچیند! ما جلوی هر تیمی‌با یک سیستم مشخص بازی می‌کنیم که این اصلا خوب نیست.

دستور حمله را صادر کنید؛ بازی دفاعی با ولز همان بلای انگلیس را سرمان می‌آورد/ گاهی اعتراض تماشاگر بازیکن را ترغیب می کند!

گروسی در رابطه با حمله کی روش به تماشاگران بازی اول تیم ملی گفت: لازم نیست کی روش باخت تیم ملی را گردن تماشاگران بیندازد. خیلی مواقع که خود ما در تیم ملی بودیم وقتی هواداران از نتیجه ناراضی بودند علیه تیم یا بازیکن شعار می‌دادند که اتفاقا همان شعارها باعث می‌شد ما ترغیب شویم و نتیجه را جبران کنیم. این ذات تماشاگر است که وقتی از نتیجه ناراضی باشد اعتراض کند. شما حق ندارید ضعف خودتان را گردن مردم بیندازید. به نظر من عامل اصلی باخت ایران به انگلیس خود شما بودید.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره دیدار دوم ایران مقابل ولز خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد جلوی ولز هم با همان روش دفاعی بازی کنیم همان بلایی که انگلیس سرمان آورد دوباره بر سرمان می‌آید. چون سبک بازی تیم ولز هم تقریباً شبیه انگلیس است. ما باید روش فوتبال خودمان را تغییر بدهیم و با داشتن مهره‌های تهاجمی‌خوبی که در اردو هستند به فکر حمله هم باشیم.

دستور حمله را صادر کنید؛ بازی دفاعی با ولز همان بلای انگلیس را سرمان می‌آورد/ گاهی اعتراض تماشاگر بازیکن را ترغیب می کند!

فوتبالیست قدیمی‌کشورمان گفت: همانقدر که ما ۴ امتیاز از دو بازی آخر نیاز داریم تیم ولز هم به امتیاز نیاز مبرم دارد بنابراین قطعاً آنها با آن شش گلی که ما از انگلیس خوردیم میخواهند به ما حمله کنند. اگر قرار باشد برنامه ای برای ضد حمله نداشته باشیم ضرر می‌کنیم. با حضور طارمی‌و آزمون باید سبک بازی تیم ملی را نسبت به بازی اول تغییر بدهیم. در غیر این صورت باز می‌بازیم و در مسابقه دوم جام جهانی برایمان تمام می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ... IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۳
    اگه به کیروش بگی بنویس ۱۱ یه یک مینویسه و دو ساعت فکر میکنه که یک بعدی رو اینورش بذاره یا اونورش!! همونطور که کیروش فقط یه مدل غذا (نیمرو) بلده بپزه، فقط یه مدل بازی (دفاع اتوبوسی) بلده به شاگرداش یاد بده حالا میخواد رئال مادرید باشه یا ایران.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی