نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
معمای بزرگ ترکیب تیم ملی حل شد/ کی‌روش همه را غافلگیر کرد!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

حسین حسینی در دیدار برابر ولز در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران قرار گرفته است.

در اوایل دیدار برابر انگلیس بود که علیرضا بیرانوند به شدت از ناحیه بینی دچار آسیب دیدگی شد و هر چقدر که تلاش کرد نتوانست به کار خود در زمین ادامه دهد. موضوعی که باعث شد او زمین را ترک کرده و جای خود را به سید حسین حسینی بدهد.

با این حال سید حسین حسینی روز خوبی را برابر انگلیس تجربه نکرد و مقابل مهاجمان فوق العاده و بزرگ این تیم کار بسیار دشواری پیش رو داشت و شش بار دروازه خود را باز شده دید. انگلیس یکی از قدرتمندترین خط حمله های جهان را در اختیار دارد و قابل پیش بینی بود که ایران کار بسیار دشواری پیش رو داشته باتشد.

یکی از بزرگ‌ترین معماهای ترکیب تیم ملی برای دیدار برابر ولز به همین دروازه بان اصلی تیم ملی مربوط می‌شد. در همین راستا لحظاتی پیش ترکیب اصلی تیم ملی ایران برای دیدار برابر ولز منتشر شد که بر این اساس مشخص شد که کارلوس کی‌روش دوباره به سید حسین حسینی اعتماد کرده و دروازه بان باشگاه استقلال جلوتر از امیر عابدزاده و پیام نیازمند درون دروازه ایران برابر ولز خواهد ایستاد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۳:۳۰ در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی قطر به مصاف ولز می‌رود و پیروزی در این بازی می‌تواند کلید صعود ملی پوشان به مرحله بعدی مسابقات باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • وطن دوست US ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    ببینیم 6 تا هم امروز از ولز میخوره یا نه
  • فرشاد IR ۲۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    ماشاء الله عشق ما ایران اسلامی عزیز ما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی