نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره تیم ملی در نقش اسطوره فوتبال ایتالیا!/ یک شادی خاص و هیجانی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خوشحال خاص سردار آزمون به تیتر خیلی از رسانه ها تبدیل شد.

تیم ملی فوتبال ایران با ارائه یک بازی درخشان در بازی دوم خود موفق شد با دو گل چشمی و رضاییان در وقت های اضافه مقابل ولز به برتری برسد و خودش را ۳ امتیازی بکند. اتفاقی که امید ایران را برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی به شدت زیاد کرد و حالا کیروش و تیمش می توانند با کسب یک امتیاز از دیدار مقابل آمریکا راهی دور دوم بازی ها شوند.

یکی از حواشی جالب این دیدار خوشحالی خاص سردار آزمون بعد از گل دوم تیم ملی بود. سردار که در اواسط نیمه دوم جای خود را به کریم انصاریفرد داد، بعد از گلزنی رامین رضاییان به سمت کیروش رفت و محکم گلوی او را فشار داد تا به این شکل خوشحالی خود را با سرمربی تیم ملی تقسیم کرده باشد.

اولین بار این مدل خوشحالی را گنارو گتوزو اسطوره فوتبال ایتالیا و ستاره سابق میلان در جام جهانی ۲۰۰۶ انجام داد و بعد از گلزنی ایتالیا در آن رقابت ها به همین شکل با مارچلو لیپی خوشحالی می کرد و گلوی سرمربی وقت ایتالیا را فشار می داد. گفتنی است ایتالیا در آن رقابت ها قهرمان جهان شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آشنا روشنا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۴
    بهتر بود تصویر این صحنه رو هم میزدید.
  • اسدی آقبلاغی IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
    وقتی که تیم ایران بخواهد بازی کنه چه باخت و چه بردبرای مردم قابل احترامه چون مردم می‌بینند که تیم ازجان ودل بازی میکنه براهمین هم دعای خیر مردم همیشه همراه شونه اماوقتی که همراه وهمدل مردم نباشندوهویت خودشون فراموش کنن میشه خفت وبی ارزش شدن شون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی