اتفاقی که در بازی با ولز دیده نشد/ ستاره پرسپولیس نزدیک بود بازیکن محبوب کی‌روش را مصدوم کند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار ایران و ولز، نزدیک بود کریم انصاریفرد توسط مهدی ترابی مصدوم شود.

تیم ملی با ارائه یک بازی درخشان موفق شد با دو گل روزبه چشمی و رامین رضاییان ولز را شکست دهد و حالا این فرصت تاریخی را خواهد داشت که با کسب یک مساوی از بازی مقابل آمریکا راهی دور دوم جام جهانی شود و تاریخ سازی کند.

بعد از گل دوم تیم ملی که با ضربه چیپ دیدنی رامین به ثمر رسید، داور هم سوت پایان بازی را به ثمر رساند و کل نیمکت نشینان تیم ملی هم به زمین ریختند تا به خوشحالی بپردازند. بعضی‌ها به سمت ایرانی‌های حاضر در ورزشگاه رفتند، بعضی از بازیکنان یکدیگر را در آغوش گرفتند و بعضی‌ها هم به سراغ کی روش رفتند.

در این بین مهدی ترابی ستاره پرسپولیس روی شانه‌های کریم انصاریفرد پرید و مشغول خوشحالی بود. در همین لحظه کریم که به شدت احساس درد می کرد، گردن خود را گرفت ولی خوشبختانه این موضوع ختم به خیر شد و مهاجم با تجربه تیم ملی که سومین حضور خود را در جام جهانی تجربه می کند و یکی از مهره‌های محبوب کی روش به حساب می آید،  دچار آسیب دیدگی نشد.

انصاری فرد چندی قبل و در جریان جشن تولدش در اردوی تیم ملی وقتی که همبازیانش کیک را به صورت او مالیدند حسابی از ناحیه چشم آسیب دید و مجبور بود چند وقت با محافظ فوتبال بازی کند. در بازی با ولز هم نزدیک بود انصاری فرد دوباره توسط یک خودی مصدوم شود ولی ماجرا ختم به خیر شد. ترابی که خیلی‌ها بابت دعوت کردنش از کی روش انتقاد می کردند، در نهایت راهی جام جهانی شد و در هر دو بازی تیم ملی مقابل انگلیس و ولز هم به میدان رفت. انصافا هم مهدی عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی داشت و بعد از آمدنش به زمین، تحرک خوبی به خط حمله تیم ملی داد.

به نظر می رسد ترابی به یکی از ذخیره‌های مطمئن کارلوس کی روش تبدیل شده و سرمربی تیم ملی هم اعتماد به نفس دوباره‌ای به ستاره پرسپولیسی‌ها داده است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ط IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    ترابی در بازی مقابل انگلیس عالی بود مخصوصا پاس به سردار آزمون.ترابی قابلیت حفظ توپ و تکنیک زدن به قلب دفاع رو داره.مخصوصا از کناره ها.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی