نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
۱۷
یورگن کلینزمن
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلینزمن، سرمربی سابق آمریکا، می‌گوید منظور بدی از اظهاراتی که درباره ایران مطرح کرده نداشته است.

اظهارات روز گذشته کلینزمن درباره سبک بازی ایران تحت هدایت کارلوس کی‎‌روش خصوصا در بازی برابر ولز در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با واکنش تند این مربی پرتغالی روبرو شد. 

کی‌روش شب گذشته با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به شدت از اظهارات مطرح شده توسط کلینزمن انتقاد کرد، از او خواست که به اردوی تیم ملی بیاید، با بازیکنان ایرانی دیدار کند و با فرهنگ ایرانی آشنا شود.

سرمربی تیم ملی ایران همچنین صحبت‌های این ستاره سابق تیم ملی آلمان را بی‌احترامی به فوتبال خواند و از او خواست که از سمتش در کمیته فنی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر استعفا دهد.

حالا بی‌بی‌سی که اظهارات کلینزمن در این شبکه مطرح شده بود، بار دیگر با او صحبت کرده تا نظرش درباره واکنش کی‌روش را جویا شود.
کلینزمن به این شبکه گفت:« به نظرم برداشت بدی از صحبت‌های من شد. من واقعا سعی خواهم کرد با کی‌روش تماس بگیرم و اوضاع را آرام کنم. قصدم هرگز انتقاد از کارلوس یا نیمکت ایران نبود. بعضی حتی فکر کردند من از داور انتقاد کردم چون او کاری درباره نحوه رفتار آنها روی نیمکت انجام نداد.»

او با توضیح درباره صحبت‌هایش اضافه کرد: «تمام حرف من این بود که آنها احساسی با شرایط برخورد می‌کنند که در واقع از بعضی جهات قابل تحسین است. تمام نیمکت آنها در تمام طول بازی با تیم داخل زمین همراه بود. آنها بالا و پایین می‎‌پریدند و کارلوس مربی بسیار احساساتی است. او به طور مداوم کنار زمین حضور دارد و سعی می‌کند به بازیکنانش انرژی بدهد و آنها را راهنمایی کند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • کریمی IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    آره جون خودش. اون به فرهنگ ما توهین کرده فقط باید استعفا بده هر چی دلش خواست توهین کرده تا روح و روان بازیکنان و سرمربیشون رو بهم بریزه مثلا الان داره درستش میکنه. امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران نسبت به اظهارات این آقا واکنش نشون بده و کوتاه نیاد.
  • ب IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    واقعا حق با کلینزمن است.او حرف بدی نزده.فقط یک جا گفت اهل شلوغ کاری کردن هستند و داور را تحت تأثیر قرار میدهند که جزو فرهنگشان است و باید منصف بود و حق داد.یکسری رسانه ها از یه حرف معمولی حرف و حدیث درست میکنند و مردم هم احساسی نظر میدهند بدون اینکه منظور طرف رو درک کنند.ما همین الان هم با یک حرف او شلوغ کاری راه انداختیم و حرف او را ثابت کردیم.بهتر بود که اهمیتی داده نمیشد و به همه ثابت میشد که اهل شلوغ کاری نیستیم و اصلا این حرف ها اهمیتی ندارد.ولی به این حرف واقعی اما تلخ اهمیت دادیم و شلوغ کاری راه انداختیم و حرف او اثبات شد.واقعیت تلخه.باید پذیرفت و درس گرفت و اصلاحش کرد نه اینکه به قول او باز هم شلوغ کاری کنیم.در ضمن ساده نباشید اگر کی‌روش ناراحت شده،به خاطر ما و بازیکنان و فرهنگ ما نیست.آنجا که گفت کی‌روش خوب جایی رو انتخاب کرده یعنی اینکه خود کی‌روش هم اهل شلوغ کاریه.و این هم عین واقعیت و تصاویر آن هم موجود.کیروش از این حرف نسبت به خودش ناراحت شده و با زیرکی در نوع حرف زدن و آشنایی کامل با فرهنگ ما و به قول کلینزمن احساسی بودن ما ،یک کشور را رو در روی کلینزمن قرار داده.
  • فرزاد IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    برادر کریمی خودتو ناراحت نکن فردا فورا برکنار میشه خخخ
  • کمال IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    حتما باید فدراسیون فوتبال ایران نسبت به این حرف های گستاخانه و عاری از انسانیت و بدور از عقلانیت و فرهنگ یورگن کلینزمن واکنش نشان بده ، واقعا این آقا نه شرف داره ، نه انسانیت و نه بویی از فرهنگ بده
  • علی US ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    کلینزمن کاملا حرفاش درست هست
  • مهدی IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    سلام کارلوس همیشه عاشق این بوده که یک نفر کم تجربه مثل مربی کره جنوبی یا کلینزمن اتو دستش بده تا حسابی حقش بذاره کف دستش. اون این بازی روانیو از سر آلکس به ارث برده.
  • آزاد IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    آقای کلیزمن شما بیا لیگ ایران را ببین تازه متوجه میشی فرهنگ چیه علاوه بر اون درباره چینش داوران و تاثیر رؤسای هیئت ورزش هر استان و اینکه وزیر و هيئت دولت طرفدار کدوم تیم باشن و تاثیرش بر قهرمانی هم بدونی تازه متوجه میشی فوتبال حرفه ای یعنی چه
  • 4199679901 IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    بی خود کرده به فرهنگ ما توحین کرده...
  • اهورا IR ۰۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    مگر چه گفته سختش کردید والله راست گفته اهل شلوغ بازی هستیم
  • ح IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    کی روش شیر هستید
  • حسین IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    آره باید کلینزمن و تمام کارشناسهای bbc رو با شمشیر گردن زد. ما بهترین مردمان روی زمینیم و احدی حق ندارد کوچکترین ایرادی از ما بگیرد. بازیکنان ما هیچ وقت به داور اعتراض نکردند و داور رو تحت تاثیر قرار ندادن نمونش: جام ملتهای آسیا 2019 بازی معروف با ژاپن که بازی رو اصلا رها کردن و رفتن سمت داور که گل خوردیم جام ملتهای آسیا 1992 بازی تاریخی با ژاپن و لگد مجتبی محرمی به داور جام ملتهای آسیا 1984 بازی با کویت و درگیری مایهلی کهن با داور و بیرون نرفتن از زمین تو جام جهانی 2018 بازی با پرتغال هم اون گل پنالتی رو هم با اعتراض به داور تونستیم بگیریم تو همین 2022 بازی با آمریکا بازی تموم شده باز مهدی طارمی داور رو ول نمیکنه و مرتب اعتراض میکرد تو لیگ خودمون که خودش گویای همه چیز هست (بله کلینزمن حرف مفت میزنه)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی