نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
آمریکایی‌ها خودشان را باخته‌اند که دروغ می‌گویند/ تیم ملی در فرانسه هرگز تهدید نشد/ ملی پوشان بدانند با یک تیم موذی بازی می‌کنیم
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان گفت: حاشیه‌سازی هایی که از طرف آمریکایی‌ها برای تیم ملی به راه افتاده نمی‌تواند تاثیری در عملکرد بازیکنان ایران مقابل آمریکا داشته باشد بلکه فقط باعث تخریب شخصیت خودشان خواهد شد.

ستار همدانی، بازیکن تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه درباره مصاحبه اخیر استیو سامپسون با خبرگزاری دیلی میل که مدعی شده بود مسئولان تیم ملی ایران در جام جهانی فرانسه بین دو نیمه پاسپورت بازیکنان ایرانی را مصادره کردند تا امنیت بازیکنان و خانواده شان در صورت شکست مقابل آمریکا تهدید نشود، اظهار داشت: واقعاً باعث تاسف است که مسئولان آمریکایی برای صعود به دور بعد به چنین کارهایی دست زده‌اند. واقعاً باعث تاسف است که چنین دروغ‌هایی را درباره تیم ملی ایران در آن سال مطرح می‌کنند.

آمریکایی‌ها خودشان را باخته‌اند که دروغ می‌گویند/ تیم ملی در فرانسه هرگز تهدید نشد/ ملی پوشان بدانند با یک تیم موذی بازی می کنیم

وی افزود: هرگز چنین مسائلی در آن زمان مطرح نشد. من خودم کنار تیم بودم و از شب قبل می‌دیدم که چطور بچه‌هایی که در ترکیب اصلی بودند هیجان داشتند تا بازی شروع شود. ما که روی نیمکت و در لیست ذخیره‌ها بودیم فرقی با آنها نداشتیم. همه می‌خواستیم غیرت ایرانی مان را در مصاف با آمریکا نشان بدهیم.

ملی پوش اسبق کشورمان خاطرنشان کرد: اصلا چنین چیزی وجود نداشته و صفر تا صد این موضوع خیال پردازی است. کاملا مشخص است که آمریکایی‌ها با تماشای بازی ایران مقابل ولز خودشان را باخته اند و می‌خواهند به هر طریقی تمرکز تیم ملی مان را به هم بزنند. این روش ناجوانمردانه ای برای یک مسابقه ورزشی است.

آمریکایی‌ها خودشان را باخته‌اند که دروغ می‌گویند/ تیم ملی در فرانسه هرگز تهدید نشد/ ملی پوشان بدانند با یک تیم موذی بازی می کنیم

همدانی اضافه کرد: بچه‌ها اینقدر غیرت و اشتیاق برای این بازی داشتند که اصلاً نیازی به توصیه کادر فنی هم نبود. بلکه فقط باید سوت بازی زده می‌شد تا بچه‌ها با تمام توان بازی کنند که همین کار را هم کردند و استیلی با مهدوی کیا یک ایران را شاد و خوشحال کردند. این جنگ روانی کاملا هدفمند به راه افتاده است ولی شخصیت خودشان را زیر سئوال بردند.

وی درباره بازی قبلی تیم ملی مقابل ولز گفت: ما در دیدار دوم طوری به زمین رفتیم تا به همه ثابت کنیم تا چه اندازه توان داریم. شکست در بازی اول باعث شد غرور بچه‌های تیم ایران جریحه دار شود. واقعاً تیم ایران مستحق خوردن ۶ گل نبود. به همین خاطر بچه‌ها رفتند تا اعاده حیثیت کنند و چه خوب بازی کردند. ای کاش بقیه توپها هم تبدیل به گل میشد تا یک نتیجه عجیب رقم بخورد. متاسفانه بدشانس بودیم وگرنه بیشتر گل میزدیم.

هافبک اسبق تیم ملی در این باره که نتایج تیم‌های عربستان و ژاپن مقابل آرژانین و آلمان تا چه اندازه روی عملکرد بازیکنان تیم ایران تاثیر گذار بود توضیح داد: نمی‌خواهم بگویم بی‌تأثیر نبود اما مهم ترین چیز غرور شکسته شده بچه‌های ما بود. چیزی که آنها و کل فوتبال ما را اذیت کرد.

آمریکایی‌ها خودشان را باخته‌اند که دروغ می‌گویند/ تیم ملی در فرانسه هرگز تهدید نشد/ ملی پوشان بدانند با یک تیم موذی بازی می کنیم

همدانی درباره بازی بعدی تیم ایران مقابل آمریکا خاطرنشان کرد: ما با یک تیم موذی بازی داریم. تیمی قدرتمند که به خوبی انگلیس را تحت فشار گذاشته بود. آنها برنامه داشتند ولی ایران می‌تواند در بازی سوم شگفتی سازی کند. فقط ما نباید برای مساوی به زمین برویم.

وی اضافه کرد: چون آمریکا نیاز به برد دارد نباید پاپس بکشیم. باید برویم تا برنده شویم. اگر بخواهیم به تساوی فکر کنیم کارمان دشوار خواهد شد. امیدوارم در این دوره چهارمین بازی را ببینیم و البته اگر هم ندیدیم چیزی از ارزش‌های بچه‌ها کم نخواهد شد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • وطن دوست US ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    امریکا خوش رو باخته یا شماها بعد بازیشون مقابل انگلیس؟
  • قربانعلی کاظمی IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    چرا،یک اتفاق تلخ رخ داده بود البته به ضرر آمریکا، و آنهم باختش مقابل تیم ملی ایران.
  • علی IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    آقای وطن دوست خوبه که شما آمریکایی ها هم وطنتون رو دوست دارید ، ولی فارسی خوب و بی غلط نوشتی ، شاید هم فارسی زبانی ، ولی میبینی که ما ببازیم یا ببریم ۱۰۰۰٪ توی زمین جلوی شما میذاریم چون ما هم مثل همه دنیا حالمون ازتون بهم میخوره
  • امتیاز معیشتی IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۶
    آمریکا با اون همه ادعا و اِهِن و تولُپ عاجزانه از انگلیس درخواست یک امتیاز معیشتی کرده بود تا با مساوی و کسب دو امتیاز بتونه جلوی سرورش ایران ۳ امتیازی مثلا کم نیاره و یه وقت براش بد نباشه که با یک امتیاز جلوی ما قرار بگیره سشنبه که سوراخ سوراخ مشخص میشه کت تن کیه
  • مرتضی IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    فقط آمریکا
  • حسین IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    آمریکا هم تیم ماست تمام آقا زاده ها اونجان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی