نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
۴ |
۰
 ایران – آمریکا؛ ۸ آذر وقت صعود است
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی فوتبال کشورمان برای رقم زدن یک اتفاق تاریخی یعنی صعود به دور دوم جام جهانی تنها نیازمند نتیجه مساوی در برابر آمریکا است. اما همه می‌گویند ایران باید برای برد بازی کند تا دست کم به نتیجه مساوی دست پیدا کند.

شرایط روحی و روانی به سود ایران است بطوری که تیم ملی آمریکا از ترس رویارویی با ایران و در نهایت حذف از جام جهانی دست به رفتارهای ناجوانمردانه ای زده است. یکی از آنها تغییر پرچم کشورمان در حساب رسمی‌فدراسیون فوتبال آمریکا در فضای مجازی بود که البته بعد از ۲۴ ساعت اصلاح شد.

این تقابل تنها یک مسابقه فوتبال است. مسابقه ای که می‌تواند با هر نتیجه ای همراه باشد. حتی برد آمریکا و حذف ایران. اما تیم ملی فوتبال ایران با نمایشی که در برابر ولز داشت، به خوبی نشان داد یک تیم شایسته برای صعود به دور دوم بازی هاست. نمایش تیم ملی در برابر ولز بیانگر یک نکته مهم دیگر هم بود. بازی بد دربرابر انگلیس و شکست ۶-۲ تنها یک اتفاق بود که امروز دیگر کسی در مورد آن صحبت نمی‌کند.

آمریکا در برابر انگلیس خوب دفاع کرد و نشان داد یک تیم سازمان یافته در خط دفاعی است. اما ایران هم در برابر ولز نشان داد یک تیم خوب در فاز تهاجمی‌است. تیم ملی در  این دیدار ۲۱ شوت زد. ۴ گل زده در بازی با انگلیس و ولز نشان می‌دهد تیم ملی در فاز تهاجمی‌یکی از تیم  های خوب جام جهانی بشمار می‌رود و قدرت عبور از خط دفاعی تیم ملی آمریکا را دارد.

از همه مهمتر دیدار ایران - آمریکا در تاریخ ۸ آذر است. این روز یک روز خوب برای فوتبال ایران است. روزی که پیش تر تیم ملی فوتبال ایران، استرالیا را ملبورن متوقف کرد و راهی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه شد. یک اتفاق تاریخی دیگر برای فوتبال ایران درتاریخ ۸ آذر.

در بازی با ولز جدا از موقعیت هایی که مردان تهاجمی‌تیم ملی فوتبال ایران ایجاد کردند خط دفاعی به خصوص دروازه بان تیم ملی نمایش خوبی داشت و همه این ها بدین معنی بود که تیم ملی در هر دو فاز یک تیم خوب است. در بازی با آمریکا باید هوشمند باشیم و منطقی و به دور از فوتبال احساسی. در این صورت می‌بریم  صعود می‌کنیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • کیان IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    به امید خدا صعود می کنیم
  • هادی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    خخخخخ باش
  • کابوی موج سوار IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    من اگه جای کیروش بودم به بازیکنان میگفتم اگه به آمریکا ببازید بعد بازی، پلاستیک زباله میدم دستتون کل استادیوم رو ۲۵ نفره تمیز کنید. اگر هم بردید کیروش موهاشو از ته میزنه! فقط باید اهرم رنج و لدت رو برای بازیکنان فعال کنیم.
  • sdfsdf IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    sadasd

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی