نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱۱
اعتراف جالب سرمربی تیم ملی آمریکا در مورد تیم کارلوس کی‌روش  
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گرگ برهالتر سرمربی آمریکا در آستانه بازی ایران و در مصاحبه ای که داشت به نکته جالبی اشاره کرد. اینکه کنترل بازی به دست ایران است و تیم ملی فوتبال کشورمان است که شرایط بازی را تعیین می‌کند.

موضوعی که سرمربی تیم ملی آمریکا بدان اشاره کرده است یک واقعیت است. کفه ترازو در این بازی به سود ایران سنگین تر است و تیمی که تحت فشار قرار دارد آمریکا است.

گرگ برهالتر می‌گوید: هر زمان که در جام جهانی هستید و می‌توانید در آخرین بازی گروهی با کنترل سرنوشت خود وارد بازی شوید، این یک چیز بسیار خوب است. (شرایطی که اکنون آمریکا از آن دور است و کنترل بازی با توجه به امتیاز بالاتر و شرایط بهتر، در اختیار تیم ملی ایران قرار دارد).

مصاف ایران – آمریکا فردا در دوحه برگزار می‌شود و تیم ایران با کسب نتیجه مساوی برای اولین بار در تاریخ فوتبال ایران راهی دور بعدی مسابقات می‌شود.

دو تیم پیش تر در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه با هم بازی کرده بودند که تیم ایران با گل های حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا با نتیجه دو بر یک از سد آمریکا گذشت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سما IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    اینا را باور نکنید. این حرفا را میزنه که ایران را باد بده. مثلا ایران اونا را دست کم بگیره و مغرور بشه و بعدم ببازه. ولی ایران باید حواسش جمع باشه که ولز واقعا تیم مطرحی نبود و دلیل خوشحالی خیلی زیاد ایرانی ها هم پیروزی بعد از باخت سنگین به انگلیس بود وگرنه این برد به خودی خودش خیلی خوشحال کننده نبود. ولی امریکا واقعا خطرناکه. ان شاءالله خدا کمکمون کنه‌
    • شهبازی از اهواز IR ۰۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      یک حرف منطقی بیست👌
  • حسن IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    ایران با تساوی در صورتی صعود میکنه که ولز نتونه انگلیس رو شکست بده ولی اجتمال برد ولز در بازی فردا کم نیست، پس نباید بخیال مساوی بازی کرد مگر اینکه در میانه ی بازی خبر برسه که انگلیس با اختلاف زیاد از ولز جلو افتاده!
  • پارسی IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    فقط برای بردبه میدان برویدوشایدبابردایران وباخت انگلیس ایران بعنوان تیم اول بره بالاودهان همه منتقدین را ببندد.درزمان خودشان ازبحرین وقطرمیخوردن والآن می گن که بایدانگلیس رامیبردیم
  • ابوااحسن کریمی IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    بدون در نظر گرفتن بازی ولز و انگلیس به یاری خدا آمریکا را شکست داده و به دور بعد صعود میکنیم انشاالله.به یاری خدای منان با گل زیاد میبریم انشاالله.پاینده ایران مقتدر.
  • پدرام CA ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    منظورش این بوده که کنترل سرنوشت امریکا دست خودشه و با پیروزی صعود میکنه هر نتیجه ای هم که در بازی انگلبس و ولز به دست بیاد تاثیری در صعود امریکا در صورت پیروزی امریکا نداره نه اینکه کنترل دست ایرانه چون مساوی براش کافیه. مثلا این مغلطه رو میکنید که چی؟
  • هیراد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    به این تعریف و تمجید ها نباید توجه کرد تیم ملی باید تمام تمرکز خودش رو به کار بگیره ، حالا تیم مقابل هر تیمی باشه
  • Ali IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    تنها عاملی که باعث باخت بچه ها در مقابل امریکا شد حضور سرکوبگران با ظاهر خشن در میادین شهر بجای مردم بود ، وقتی میگن تیم ملی یعنی شادی و حضور ملت نه یه مشت گارد بسته با شکل و شمایل انتقادی والسلام.
  • مهدی از مریوان IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    ایران بازیکن خوب ندارد والسلام نمیتونن محکم بازی کنن
  • حمید رضا IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    اسکوچیچ‌خیلی بهتر از کیروش هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی