بی‌توجهی کی‌روش نسبت به حواشی در خصوص کاپیتان سابق پرسپولیس/ انتخاب مهم برای بازی با آمریکا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

احمد نوراللهی هافبک تیم شباب الاهلی یکی از مهره‌های تاثیرگذار تیم ملی به حساب می‌آید.

احمد نوراللهی چند روز مانده تا شروع جام جهانی با مصدومیتش کیروش را حسابی نگران کرد ولی خوشبختانه خطر رفع شد و احمد هم به جام جهانی رسید. خیلی‌ها احمد را بهترین هافبک میانی فوتبال  ما می‌دانند و اوحالا  یکی از بازیکنان فیکس تیم ملی در قطر است. احمد از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ و از زمان کی‌روش به تیم ملی دعوت و بعد از جدایی او به مهره ثابت ویلموتس و اسکوچیچ تبدیل شده بود.

حالا کی‌روش دوباره سرمربی تیم ملی شده و احمد هم یکی از مهره‌های اصلی تیم او به حساب می‌آید. نوراللهی این فرصت را داشت تا در قطر اولین حضور خود را در جام جهانی تجربه کند و همین اتفاق هم رخ داد. کاپیتان سابق پرسپولیس که در حال حاضر عضوی از تیم شباب الاهلی امارات است، در هر دو دیدار تیم ملی مقابل انگلیس و ولز در ترکیب اصلی تیم ملی به میدان رفت.

شاید بعضی ها معتقد بودند که نمایش احمد در بازی مقابل انگلیس خوب نبود و کیروش می‌توانست از بازیکن دیگری به جای او در ترکیب اصلی استفاده کند و مثلا سامان قدوس جایگزین احمد نور می‌شد.

با این حال سرمربی تیم ملی بدون توجه به حرف و حدیث ها نوراللهی را در دو دیدار تیم ملی به صورت فیکس بازی داد. دلیل اعتقاد ویژه کیروش به احمد به قدرت دوندگی و البته پرس این بازیکن برمی‌گردد. نوراللهی در توپ گیری تبحر دارد و همچنین شاید تنها بازیکن خط میانی تیم ملی باشد که خیلی خوب پرس را از جلو انجام می‌دهد.

نه عزت اللهی، نه چشمی، نه قدوس و نه حاج صفی نمی‌توانند مثل نوراللهی بازیکنان حریف را پرس کنند و به همین دلیل است که کیروش حساب ویژه ای روی این بازیکن باز کرده است. احمد در بازی با ولز دچار گرفتگی عضله شد ولی به احتمال زیاد می‌تواند تیم ملی را در بازی فوق العاده حساس تیم ملی مقابل آمریکا همراهی کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رستم US ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    فقط احمد نور!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی