نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ستاره پرسپولیس همچنان منتظر تماس مدیران باشگاه!/ او می‌خواهد سرخ‌پوش بماند
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

با وجود شایعات مختلف هنوز قرارداد عیسی آل کثیر با پرسپولیس تمدید نشده است.

عیسی آل‌کثیر که بعد از عمل جراحی و بهبودی کامل در تمرینات پرسپولیس شرکت می کرد، از چند روز قبل دیگر در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کند و وضعیت او برای تمدید قرارداد با پرسپولیس مشخص نیست. آل‌کثیر که سال گذشته مصدوم شده بود بعد از مدت‌ها تعلل در نهایت خرداد امسال زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و بعد از پشت سر گذاشتن چند ماه مصدومیت حالا آماده بازی شده است.

او که در هفته‌های اخیر در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کرد انتظار داشت تا قرارداد جدیدش با این تیم رسمی شود اما این اتفاق همچنان نیفتاده تا حتی زمزمه‌هایی مبنی بر ناراحتی این بازیکن به گوش برسد.مهاجم جنوبی پرسپولیس که در چند  فصل گذشته گل‌های مهمی هم برای تیمش به ثمر رساند، در دی ماه سال قبل و در جریان بازی مقابل شهرخودرو در مشهد، دچار پارگی رباط صلیبی شد و فصل را از دست داد.

همان موقع  و با وجود تأیید پزشکان تیم پرسپولیس مبنی بر پارگی رباط صلیبی اما آل‌کثیر راضی به انجام جراحی نشد و قصد داشت با شرایط موجود بازی کند که این مسأله با مخالفت کادر فی روبه‌رو شده بود. مهاجم پرسپولیس حتی با رباط پاره در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کرد ولی یحیی گل محمدی اجازه حضور در تمرینات سنگین و فشرده را به این بازیکن نمی‌داد. با وجود گذشت ۴ ماه از مصدومیت عیسی، این بازیکن برای انجام عمل جراحی مقاومت زیادی انجام داد و قصد نداشت این کار را انجام دهد.

چه بسا که اگر او همان موقع این کار را می‌کرد، می‌توانست با شروع لیگ جدید بازی کند. لجبازی و البته مشاوره‌هایی که به آل‌کثیر دادند باعث شد تا زمان زیادی را از دست بدهد. بعد از اینکه یحیی گل محمدی به صورت سفت و سخت جلوی این بازیکن ایستاد و اجازه همراهی را به عیسی نداد، آل‌کثیر بعد از مدت‌ها بالاخره تصمیم خود را برای جراحی گرفت و با تاخیری چند ماهه  بالاخره زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد.آل‌کثیر که با تیمی قرارداد ندارد و بازیکن آزاد به حساب می‌آید، پیشنهاد چند تیم لیگ برتری را رد کرد و می‌خواهد هرطور شده برای پرسپولیس به میدان برود.

هرچند با حضور بازیکنانی مثل لوکادیا، دیاباته و عبدی در خط حمله کار عیسی برای بازی کردن در پرسپولیس سخت خواهد بود، با این حال آل‌کثیر می‌خواهد هرطور شده قراردادش را با پرسپولیس تمدید کند. عیسی درحالی همچنان منتظر تماس از سوی باشگاه پرسپولیس است که مدیران این باشگاه تصمیم گیری در این خصوص را برعهده یحیی گل محمدی گذاشتند. یحیی چندی قبل گفته بود که به عیسی مدیون است و قرارداد این بازیکن تمدید خواهد شد. اما مشکلی که باعث شده تا تا این لحظه قرارداد آل‌کثیر تمدید نشود، چیست؟

شنیده‌های ما حاکی از آن است که آل‌کثیر می‌خواهد قراردادش به مدت یک فصل و نیم تمدید شود ولی باشگاه پرسپولیس تمایل به تمدید قرارداد فقط به مدت نیم فصل را دارد. همین موضوع هم باعث شده تا پروسه تمدید قرارداد با آل‌کثیر کمی طول بکشد. اینکه چه زمانی قرارداد این بازیکن تمدید می‌شود و مدت زمان آن چه مقدار خواهد بود مشخص نیست ولی چیزی که مشخص است ، دو طرف به ادامه همکاری علاقه مند هستند و باید به زودی شاهد تمدید قرارداد با عیسی آل‌کثیر باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی