ساندرو واگنر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اظهارات ساندرو واگنر کارشناس آلمانی در تلویزیون باعث خشم میزبان جام جهانی شده است.

بعد از اظهارات یورگن کلینزمن در مورد تیم‌ملی ایران و کی‌روش، یک اظهارنظر عجیب از سوی ساندرو واگنر کارشناس آلمانی شبکه تلویزیونی ZDF در مورد پیراهن سنتی قطر، اعتراض هواداران میزبان را به همراه داشت. آلمان در دومین بازی خود در جام جهانی برابر اسپانیا به تساوی ۱-۱ رسید.

ساندرو واگنر، ملی‌پوش سابق آلمان این بازی را در کنار اولیور اشمیت و از ورزشگاه البیت برای ZDF کارشناسی می‌کرد. همه چیز خوب پیش می‌رفت تا اینکه در دقیقه ۷۹ یک اظهارنظر او دردسرساز شد تا جایی که اکنون شبکه ZDF به خاطر این صحبت‌ها تحت فشار قرار گرفته و مجبور به پاسخگویی شده است. واگنر در دقیقه ۷۹ گفت: «فکر می‌کردم در آن گوشه از ورزشگاه همه هوادار تیم ملی آلمان هستند اما بعد متوجه شدم که آنها حوله‌های حمام قطری هستند.»

در واقع اشاره واگنر به پیراهن سنتی عربی (ثَوب) بود. این اظهارنظر واگنر بازتاب منفی گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشت و قطری‌ها آن را به‌عنوان توهینی نژادپرستانه تعبیر کرده‌اند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرهنگ IR ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    همین خودپرستی و غرور و خودخواهی ها بود که سبب وحشیانه ترین جنگ بشر و جنگ جهانی شد و میلیون ها نفر را به کشتن داد و صدها و شاید هزاران شهر و آبادی را ویران و ساکنان آن را آواره کرد.
  • ناشناس IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    جام جهانی تموم می شه فقط اثراتی که برجا می ماند نشون دهنده ی فرهنگ ملت هاست بمانند رفتار تماشاچی ها و بازیکنان تیم ملی ژاپن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی