نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
تکرار بازی قرن این مرتبه در قطر/ ایران به دنبال تاریخ‌سازی و آمریکا به دنبال انتقام
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روزنامه الوطن دیدار ایران برابر آمریکا را یک دوئل دیدنی برای رسیدن به مرحله حذفی جام جهانی دانست.

به نقل از الوطن، تیم ملی فوتبال ایران و آمریکا در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته پایانی مرحله گروهی به مصاف هم خواهند رفت.

این بازی درحالی برگزار می شود که ایران با ۳ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی این گروه است. این در حالی است که آمریکا با دو امتیاز سوم است. این یک دوئل برای صعود به دور بعد است. ایران با یک تساوی هم راهی دور بعد می شود اما آمریکا به پیروزی در این بازی نیاز دارد.

کی‌روش برای درخشش در  این بازی و تاریخ سازی در جام جهانی حساب ویژه ای روی طارمی مهاجم آماده پورتو کرده است و البته آنها امیدوار هستند که هواداران مثل بازی قبلی به خوبی از تیم حمایت کنند و به آنها روحیه بدهند.

آمریکا هم با پیروزی در این بازی با یک تیر دو نشان را خواهد زد. نخست اینکه انتقام شکست در جام جهانی ۱۹۹۸ را خواهد گرفت و دوم اینکه تیم جواز صعود به دور بعد را به دست می آورد. خط حمله آمریکا با حضور پولیشیچ، تیم وه‌آ و یونس موسی ستاره والنسیا عملکرد خوبی در این جام نداشته است و در دو بازی تنها یک گل به ثمر رسانده است. سرمربی آمریکا باید خط حمله تیم را فعال‌تر کند تا بتواند برابر ایران گلزنی کند و به پیروزی برسد.

نقطه قوت تیم ملی فوتبال آمریکا در خط میانی است؛ جایی که دو ستاره لیدزیونایتد به نام تایلز آدامز و برندن آرونسون حضور دارند.»

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی