در صورت صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی/ ماموریت جدید به کی‌روش ابلاغ می‌شود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در صورتی که امشب تیم ملی موفق به صعود به مرحله حذفی مسابقات جام جهانی شود به بهترین نتیجه خود در تاریخ دست پیدا خواهد کرد.

ایران بعد از شکست ۶-۲ در برابر انگلیس و برتری دو بر صفر در برابر ولز با سه امتیاز در شرایطی به مصاف آمریکا می‌رود که برای صعود تنها به یک نتیجه مساوی نیازمند است اما آمریکا برای صعود به دور دوم جام جهانی حتما باید با پیروزی میدان را ترک کند. این کفته ترازو را به سود تیم ملی فوتبال ایران سنگین تر می‌کند.

کارلوس کی‌روش می‌تواند این اتفاق تاریخی را به نام خود ثبت کند. اما نکته جالب در مورد آینده این مربی این است که با صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی ماموریت او به پایان نمی‌رسد. فدراسیون فوتبال خواست دومی هم از این مربی پرتغالی دارد؛ قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۲۳. مسابقاتی که همانند جام جهانی در دوحه برگزار می‌شود.

فدراسیون فوتبال بعد از استخدام کارلوس کی‌روش اعلام کرد قرارداد این مربی تا پایان جام جهانی است اما در صورت نمایش خوب تیم ملی در دوحه و رضایت مردم از عملکرد تیم ملی قرارداد کارلوس کی‌روش تا پایان جام ملت‌های آسیا تمدید خواهد شد.  

به واقع پیروزی در بازی امشب تنها به منزله صعود تیم ملی به دور دوم جام جهانی نیست، این صعود می‌تواند ادامه حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی را تضمین کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • آشنا روشنا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    بدبخت شدیم رفت. این دیگه ول کن ایران نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی