نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
سه‌شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
۲ |
۰
کی روش با طارمی مشورت کرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی روش در آخرین تمرین تیم ملی صحبت هایی را با مهدی طارمی انجام داد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در آخرین تمرین قبل از بازی با آمریکا مهدی طارمی را کنار کشید و به طور اختصاصی با او صحبت کرد. در این هنگام خیلی ها گفتند کارلوس برای بازی حساس امشب با طارمی مشورت می کند چرا که خیلی او را قبول دارد. طارمی نقش برجسته ای در بازگشت کی روش به ایران داشت و حتی خیلی ها نقش او را پررنگ تر از مهدی تاج دانستند. البته کی روش با اکثر بازیکنان تیم ملی رابطه خوبی دارد اما به طارمی نزدیک تر است و در جریان بازی با انگلیس هم دیدیم که مهدی عملا وظایف یک کاپیتان را انجام می داد.

بازی امشب برای کی روش ،طارمی و همه ایران خیلی مهم است و اگر ما صعود کنیم احتمال ماندن کی روش هم در ایران برای جام ملتهای آسیا خیلی زیاد می شود. در آن صورت مهدی طارمی هم همچنان نقشی کلیدی و حتی فراتر از یک کاپیتان در تیم ایران خواهد داشت. 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    در بازی انگلیس نقش کاپیتان داشت که شش گل خوردیم اینا چیه می نویسی بازیکن در خدمت تیمه باخت و برد به مجموعه ی عوامل بازیکنان و کادر فنی بر می گردد این تفرقه ها چیه می اندازی در یک تیم یازده نفره هم نمی تونی عدالت رو رعایت کنید همه اش بدنبال این هستی یکی رو گنده کنید از فلانی سرمربی مشورت گرفت در بازی ولز چشمی گل زد که موجبات پیروزی رو فراهم کرد و گرنه الان حذف شده بودیم پیروزی رو فقط بحساب چشمی نمی نویسن یکی هم به اون پاس داده یازده ستاره رو باید دید با این نوشته هاتون فقط بذر تفرقه می اندازید یه جورایی مشغول درست کردن خودی و غیر خودی در بین یازده نفر هستید هر چی می خوایم بی خیال شیم دست بردار نیستی
  • فریدون امام زاده شوشتری- اهواز IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    دوست عزبز، شما که تا این اندازه حساس هستید یک‌ قدم‌ به عقب برگردید و به این سؤالات پاسخ دهید: این تیم چگونه با هیچ دردسری به تیم جهانی رفت؟ تاج چگونه پست ریاست فدراسیون فوتبال را اشغال کرد و به چه شکل با عامل رفتن به تیم جهانی برخورد کرد؟ طارمی یکی از عناصر خودبزرگ‌بین و بی ظرفیت تیم بود که همراه با انصاری فرد و جهانبخش پایه ریز دودستگی در تیم و برگشتن مربی اخراجی از مصر و کلمبیا شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی