داستان متفاوت بازیکنی که قرار نبود در جام جهانی باشد/ ستاره پرسپولیسی متخصص مهار ستاره‌ها!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان نمایشی تحسین برانگیز مقابل ولز داشت، در حالی که در صورت حضور دراگان اسکوچیچ احتمالاً به جام‌جهانی نمی‌رفت.

رامین رضاییان و صادق محرمی مدافعان راست تیم ملی در جام‌جهانی هستند. رامین برای دومین‌بار راهی جام‌جهانی شده و صادق محرمی در فهرست بازیکنانی است که برای نخستین‌بار حضور در جام جهانی را تجربه می‌کند. این دو در این فصل عملکرد خوبی داشتند و کی‌روش هم تصمیم گرفت سمت راست خط دفاعی تیمش را به آن‌ها بدهد.

کارلوس کی‌روش که حساب زیادی روی محرمی باز کرده بود در بازی اول مقابل انگلیس از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد ولی صادق نتوانست انتظارات کیروش را برآورده کند.صادق در بازی مقابل ولز جای خود را به رامین داد و رضاییان هم یکی از بهترین بازی‌های دوران ورزشی خود را مقابل این تیم به نمایش گذاشت. رامین نه تنها در کارهای دفاعی عالی کار کرد، موفق شد روی پاس هنرمندانه طارمی گل دوم تیم ملی را هم به ثمر برساند.

درخشش رامین در جام جهانی خیلی‌ها را سورپرایز کرد، چراکه مدت‌ها بود چنین نمایشی را از این بازیکن ندیده بودیم. در مورد رضاییان دو نکته جالب وجود دارد. نکته اول اینکه اصلا قرار نبود این بازیکن در جام جهانی حضور پیدا کند.

اسکوچیچ که اعتقادی به رامین نداشت، حتی یکبار هم در اردوهای تیم ملی او را دعوت نکرد و اگر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی می‌ماند، قطعا رضاییان جایی در لیست نهایی تیم ملی نداشت. مورد جالب دیگر در خصوص رامین در خصوص تقابل او با ستاره‌های دنیای فوتبال است.

رضاییان در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل فوق ستاره ای مثل رونالدو و یا بازیکنی مثل ایسکو و داوید سیلوا نمایش خوبی داشت و در این دوره هم موفق شد ستاره‌هایی مثل گرت بیل و هری ویلسون را مهار کند. به نظر می‌رسد رامین در جام جهانی کاملا متفاوت با سایر بازی‌ها بازی می‌کند و در مهار ستاره‌های دنیای فوتبال هم تبحر خاصی دارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شهرام IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    نه تنها رامین که سعید،طارمی،جهانبخش مرتضی چشمی و جلالی ..... اگه اسکو بود اینا را هم بازی نمیداد
    • سعید IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      مگه کیروش جلالی و جهانبخش رو بازی میده البته که اسکوچیچ جهانبخش رو بازی میداد و عزت الهی رو هم بازی میداد چرا میگی بازی نمیداد پورعلی گنجی هم که مصدوم بود زمان کنار گذاشتن اسکو خوب شدو امدن کیروش خوب شد در صورتیکه بنظرمن کنعانی و شجاع خیلی اماده تر پورهای گنجی هستن ولی جهانبخش اصلا در تیم ملی خوب نبوده قبول کنیم. مگر در مواردی خوب بوده.خوب بازیکنی که در تیم ملی نمیتونه بدرخشه و جاش کسای دیگه ای هم هستن که اتفاقا جواب میدن و میدرخشن چرا جهانبخش باید بازی کنهدمثل ترابی ترابی خوده کیروش هم اینو میدونه چشمی هم بگیر نگیر نداره ولی سعید عزت‌اللهی و جلالی و ترابی بسیار آماده هستن . هردو مربی مربیان برا تیم ملی بودن و هستن هم اسکو و هم کیروش . فقط کیروش بزرگترین اشتباه ترکیب بد و البته بی روحیه و بد بازی کردن بازکنان هم بوده و ارنج اشتباه بود. فقط در مورد رامین رضاییان نظرت درسته که هم یخیژ و هم اسکو این بازیکن رو کنار گذاشتن به خصوص بحیی که این همه گفته شد لهش این بازیکن بدرد بخوریه ولی لجبازی و عدم نگه داشتن ستاره باعثشش شد و رفت.
  • ریاضی IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    اقای ادعا(توخالی) نظری ندارن راجع به رامین؟ عزت دست خداست اقای آزمون! جنابتان با گرم کردن مصدوم میشی و مشکل عضلانی داری اما رامین که بهش میگفتی بدن نما و مجازی بعد ۱۰۰دقیقه بازی پرفشار استارت ۷۰متری میزنه و گل چیپ... از رامین حرفه ای و آماده تر نداریم
  • ع ق QA ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    ربطی به روحیه نداشت بازیکنان توصیه شده از طرف تاج و میرشاد ماجدی باعث باخت شدند ابوالفضل جلالی در جام جهانی بازی کند ؟ چشمی مال تیم ملی است ؟ علی کریمی چه لیاقتی داشت و مجید حسینی در بودن کنعانی و شجاع باید بازی بکند ؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی