ایران - آمریکا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف آمریکا رفت و با یک گل شکست خورد تا رویای صعود بر باد برود.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (سه‌شنبه - به‌وقت ایران)، در دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند،‌ رامین رضاییان، مجید حسینی، میلاد محمدی (۳+۴۵ - علی کریمی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد نوراللهی (۷۱ - مهدی ترابی)، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی (۷۱ - ابوالفضل جلالی)، علی قلی‌زاده (۷۸ - کریم انصاری‌فرد)، سردار آزمون (۴۶ - سامان قدوس) و مهدی طارمی.

گزارش بازی ایران آمریکا

ترکیب آمریکا: مت ترنر، سرجینیو دست (۸۲ - شاگر مور)، تایلر آدامز، آنتونی رابینسون، یونس موسی، وستون مک‌کنی (۶۵ - کلین پری آکوستا)، کریستین پولیشیچ (۴۶ - برندن آرونسون)، تیم ریم، کامرون کارتر ویکرز، تیموتی وه‌آ (۸۲ - واکر زیمرمن) و جاش سارجنت (۷۸ - حاجی رایت).

گزارش بازی ایران آمریکا

داور مسابقه: متئو لاهوس

نیمه اول

دقیقه ۲: تیم ملی آمریکا با حرکت سرجینیو دست از سمت راست صاحب کرنر شد.

دقیقه ۵: کار ترکیبی طارمی، آزمون و رضاییان در پشت محوطه جریمه ایران را صاحب موقعیت کرد که مدافعان آمریکا مانع مهاجمان ایران شدند.

دقیقه ۱۰: سانتر بازیکنان آمریکا از میانه‌های میدان به پولیشیچ در محوطه جریمه رسید و ضربه سر این بازیکن در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۱۶: سانتر خطرناک سرجینیو دست از سمت راست با واکنش به موقع بیرانوند از منطقه خطر دور شد.

دقیقه ۲۰: پاس پشت دفاع عزت‌اللهی به طارمی رسید و این بازیکن داخل محوطه جریمه آمریکا شد اما پاس طارمی به آزمون توسط مدافع آمریکا قطع شد. 

دقیقه ۲۷: حرکت پولیشیچ در میانه‌های میدان تیموتی وه‌آ را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر خطرناک این بازیکن در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۳۸: پاس خطرناک سرجینیو دست از سمت راست با ضربه پولیشیچ به گل اول آمریکا تبدیل شد.

دقیقه ۶+۴۵: تیموتی وه‌آ روی فرار در عمق خود توانست بار دیگر از غفلت مدافعان ایران استفاده و با یک ضربه دقیق دروازه ایران را باز کند که خوشبختانه در این صحنه کمک داور آفساید مهاجم آمریکا را گرفت و گل را مردود اعلام کرد.

نیمه دوم

دقیقه ۵۱: سانتر رامین رضاییان از سمت راست به سامان قدوس در محوطه جریمه آمریکا رسید و ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از بالای دروازه آمریکا به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: سانتر خطرناک رضاییان از سمت راست با ضربه سر مدافعان آمریکا دفع شد.

دقیقه ۶۴: علی قلی‌زاده در یک رفت و برگشت و روی تعلل مدافع آمریکا در داخل محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که پاس هافبک ایران از جلوی طارمی رد شد و با شوت خطرناک قدوس از کنار دروازه آمریکا به بیرون رفت. 

دقیقه ۸۱: سانتر خطرناک عزت‌اللهی از سمت راست در داخل محوطه جریمه آمریکا به علی کریمی رسید و بخت با این بازیکن یار نبود تا ملی‌پوشان کشورمان به گل تساوی برسند.

دقیقه ۳+۹۰: ضربه سر خطرناک مرتضی پورعلی‌گنجی روی ارسال رضاییان با اختلاف کم از کنار دروازه آمریکا به بیرون رفت.

دقیقه ۶+۹۰: ابوالفضل جلالی هم از کارت زرد داور بی‌ نصیب نماند

دقیقه ۹+۹۰: ارسال‌های بلند ایران در دقایق پایانی، تیم کشورمان را به یک موقعیت خطرناک رساند، اما ضربه سر پورعلی‌گنجی در ادامه روی پای طارمی جفت و جور نشد تا این فرصت خوب گلزنی از دست برود. بازیکنان ایران در این صحنه معتقد به ضربه پنالتی بودند اما متئو لاهوز داور این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.


خلاصه بازی ایران – آمریکا را در ویدیوی زیر ببینید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲۲
  • علیرضا elx IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    ایران برنده میشودچون در بازی های قبل ایران برنده میشد
    • حنیف IR ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      ما فقط به تفکرات و مهره چینی کیروش باختیم این مربی فراتر از فاجعه هست حرفی برای گفتن نیست اسکوچیچ هر چند نقد زیادی بهش وارد بود اما باور کنید بهتر از این پیرمرد تمام شده نتیجه می‌گرفت
  • علیرضا elx IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    ایران برنده میشودچون در بازی های قبل ایران برنده میشد
  • Farid US ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    Iran emrouz mibazad khahid did in Keyrosh goh in team ra defaee chide
  • farid US ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    Inghader defeee bazy mikonad ta gooel bekhorad, Iran chera defaee bazy mikonand va del baste be zede hamle faghat, kheily kheily bad bazy mikonad dtost mesle bazy be Englis
  • کشور قاجار IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    به امید پیروزی آمریکا
  • Farid US ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    Didid goftam iran ba in system mibazad
  • امیر IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    دقییا داریم مثل بازی با بوسنی بازی می کنیم. با این افتضاح بازی کردن آخر بازی دماغ مان حسابی خواهد سوخت.
  • وطن دوست US ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    پس چی شد؟ فقط تیمای 10 نفره رو میتونین ببرین؟ یگ گل تو این نیمه 3 تا هم نیمه دوم بیاری خدا!
    • وطن دوست US ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      خیل خب 3 تای نیمه دوم رو نزدن اشکالی نداره دلشون احتمالا بحالتون سوخت نخواستن زیاد آبروتون بره همون یک گل نیمه اول برای حذفتون کافیه
    • کیثه ی کثیف. IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      ولز هم اگه ده نفره نشده بود عرضه ی بردنش رو نداشتند.این تیم با مربی به مالدیو هم نه نمیگه.
  • وطن دوست US ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    گل دوم امریکا هم درست بود شماها شانس اووردید داور نرفت وار رو ببینه
  • علی US ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    به امید پیروزی آمریکا
  • وطن دوست US ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    ی تیم 10 نفره رو بردن متوهم شدن فکر کردن همش اونجوریه
  • وطن دوست US ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    چی شد؟🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • وطن دوست US ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      تیم امریکا 10 نفره نشد؟ 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
  • ک.م IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    باورم نمیشه بازم مدل بازی با انگلیس رو با اون همه خفت پیش گرفتند.نه پرس می کنند نه پاس نه بازی سازی.پورعلی گنجی هم شده اتوبان.اصلا معلوم نیست کجاست.گل رو هم بخاطر جا موندن او خوردیم.
  • خشت و آئینه: IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    باریکلا مجید حسینی، عجب گل به خودی‌ای زد!! جالبه خیابانی هنوز نمیخواد باور کنه پولیسیچ زندده گل نیست. خدایی این چه تاکتیکیه کیروش برگزیده؟! چرا اجازه حمله نمیده؟! با این شکل بازی گل که نمیزنیم هیچ گلهای بیشتری هم میخوریم. سمت چپمون اتوبانه. کل بازیهایی که کیروش اومده سمت چپمون اتوبانه. باز علی کریمی رفت تو زمین که مثلا چه غلطی بکنه. کیروش کلا مشکوکه. اینطور که معلومه کلا میخواد ما نریم مرحله بعد. واضحتر از این نداریم. بازی با انگلیسو همینطوری باختیم. تاج باید توی نیمکت برکنارش کنه و اختیار تام بده به مارکار. خدایی ما انقد به دردنخور نیستیم که چپ و راستمون کنن.
    • شاهرخ خان: (۱) IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      علاوه بر سردار آزمون، محمدی، حاجی‌صفی، مجید حسینی، عزت‌اللهی، چشمی، کریمی و انصاریفر هم باید با فوتبال ملی خداحافظی کنن. آزمون چندساله که گلزن نیست و ربطی به امروز و دیروز نداره. او چه سالم باشه چه ناسالم (مصدوم) بودنش تو زمین مساویه با ۱۰ نفره شدن ما. او بازیکنی بی‌تکنیک، کند، غیردونده و مفتخوره که جای یکی مثل شهیار مغانلو رو تو تیم ملی تنگ کرده. میلاد محمدی هم یه بازیکن کودن و کندذهنه که اصلا نمیدونه تو زمین باید چیکار کنه. حاجی‌صفی هم دو سه سالیه که فوتبالش تموم شده ولی مثل کنه چسبیده به تیم ملی و ول‌کن معامله نیست و میخواد توی هر کاری دخالت کنه و پشت همه ضربات ایستگاهی قرار بگیره در حالی که رامین رضائیان یه ایستگاهی‌زن حرفه‌ایه و بارها شاهد گلهای ایستگاهیش بودیم. مجید حسینی هم که تکلیفش روشنه و همه دیدن که توی همه گلهای این سه بازی و گل سنگال مقصر بود. دیشبم به نظرم گل به خودی زد که به اسم پولیسیچ نوشتنش. عزت‌اللهی هم کاملا گیجه تو زمین و نه کمکی به دفاع میکنه نه حمله و شوتها و پاسهاش اکثرا تو ساعت ورزشگاهه. چشمی و کریمی هم فوتبالشون زیر صفره که فقط احمقها پول بالاشون میدن.
    • شاهرخ خان: (۲) IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      انصاریفر هم که دیگه رستش کشیده شده. کاش فقط تیم ملی رو به یکی بدتر از کیروش (نکونام) ندن. یه مربی جسور داخلى می‌ارزه به صد تا کروات و پرتغالی و ایتالیایی. مربی ترسو تیمو ترسو میکنه. ما یا به ترس کیروش باختیم یا به تبانیش با انگلیسا و آمریکاییها. مگه میشه اول بازی چند حمله زهردار بکنی و بعد یهو به بازیکنات بگی جلو نرن!! کیروش با خط زدن نورافکن و محبی و فلاح به ارنج بدش اصرار داشت.  تو چند بازی گذشته سمت چپمون اتوبان بود. از اروگوئه و سنگال و نیکاراگوئه بگیر تا برسی به تونس و انگلیس و آمریکا. کیروش یه مربی خودشیفته احمقه که نمیخواد قبول کنه که فوتبال فقط به یه سیستم صرف وابسته نیست و گل زدن و گل نخوردن بستگی به بازی مستقیمت داره. وقتی توپ و میدونو میدی دست حریف بایدم بهت حمله بشه و روحیه‌ تیمیت بیاد پایین. معتقدم کیروش به قیمت لطمه زدن به وجهه‌اش، برای دیگرون بازی میکرد. مگه میشه یه بازیکن کمتر ببری قطر؟! مگه میشه اصرار به استفاده از ضعیفترین و پراشتباهترین بازیکنات (مجید حسینی، محمدی، کریمی و عزت‌اللهی) داشته باشی و با خلیل‌راده و کنعانی و امیری لج کنی؟! کیروش خودشو فروخته بود... .
  • بی‌نام IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    متاسفانه بازیکنان تیم ایران تو پاسکاریها اشتباهات زیادی دارند و باید با دید بازتری بازی کنند
  • علی IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    آمریکا3بر0میبره
  • یاسین IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    انشالله ایران دو یک میبره خدا خودش ب بازیکنان روحیه بده امین و پرچم جمهوری اسلامی ایران بدرخشد
  • امین IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    حیف شد آمریکا باید سه تا میزد به هیران. ما ایرانیها باید همیشه گریه کنیم ببازیم فیلمهای گریه آور ببینیم به ما حق خوشحالی نمیدن بیخود امیدوار نباشیم
  • امین IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    خیابانی بازنشسته شو لطفا از باخت ایران بدتر گزارش این خیابانیه
  • امین IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    خیابانی بازنشسته شو لطفا از باخت ایران بدتر گزارش این خیابانیه
  • امین IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    چرا نظرات را پخش نمیکنی دوتا نظر من چی شد؟
  • رستم US ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    سامان قدوس؛ رمز موفقیت امریکا در نیمه دوم! کیروش اخراج!
  • وطن دوست US ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    😂😂😂😂😂😂
  • رامین تاج IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    Viva usa
  • امین IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    آقای خیابانی بازنشسته شو لطفا خواهش میکنم دست از سر ما بردار
  • امیر IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    شما ها که سرود ملی را خواندید پس چرا باختید ؟خخخخخخخخخ
  • ناشناس IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    تنها درسی که جام جهانی به ما داد اینه که نامردی و بی مرامی عاقبت نداره ، با سرمربی که تیم رو بعنوان آسیا برد جام جهانی می رفتیم اگر تعدادی از بازیکنان نامردی نمی کردن بهتر از این نتیجه می گرفت و در اخلاق هم بازنده نمی شدیم هم صعود نکردیم هم بازنده ی اخلاق بودیم
    • حسن IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      فوتبال ربطی به این حرفهای شما نداره نمیشه که وقتی ولز رو میبریم بی مرامی نقشی نداشته باشه وقتی به آمریکا میبازیم بی مرامی نقش داشته باشه وقتی که ..........و فوتبال به تدارکات و لجستیک ،تاکتیک و تکنیک ،بازیکنان و مربیان کارآزموده ، مدیران با دانش و متخصص ، پول و اقتصاد و ....ربط داره با این همه دغدغه و مشکلات و حرف و حدیث و جابجایی و مسائل سیاسی و .....والله بچه ها تا اینجا خوب کارکردن اگه الان یه گل زده بودن هیچکدام از این حرفهای من و شما هم نبود و حرفی از نامردی و بی مرامی هم نبود
    • پرهام IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      دقیقاً حرفتو باید با طلا نوشت. نامردی و حق خوری عاقبتش رسواییه! بعد از بازی با ولز همه گفتن صعود ایران قطعیه اما شتر در خواب بیند پنبه دانه 24ساله دارن میگن آمریکا رو رو توی جام 98 شکست دادیم اما یادشون رفته که چرخ نیلوفری و آه اسکوچیچ و مظلومان یعنی چی! همون جام 98هم یادمه والدیر ویرا توی بدترین شرایط ایران رو جام جهانی برد و حماسه آفرید اما بنده خدا رو بدجور کنار گذاشتین و به فراموشی سپردین. این است عاقبت رسوایی مسئولین بی کفایت. اصلاً دنیا باید همینطور باشه و افراد نالایق رو اینطوری سرجاشون بشونه. خوب قافیه رو باختین. دیگه هیچکس جام جهانی و صدا و سیما رو نگاه نمیکنه. فقط توی ایران میتونن یک مربی اخراجی رو دوباره برگردونن. اونم مربی ای که دوتا تیم قوی یعنی کلمبیا و مصر رو ناکام کرد!!!! به نظر من بازیکنان اصلاً مقصر این شکست و ناکامی تلخ نبودند. سرمربی و کادر فنی...حواشی بسیار وحشتناک...دخالت نابجای افراد نالایق عاملان اصلی این فلاکت بود. خدایا هزاران مرتبه شکرت که حق نامردها رو کف دستشون گذاشتی.
  • امیر IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    بازی بسیار حیثیتی ای را باختند. شما ها که سرود ملی را خواندید پس چرا باختید ؟خخخخخخخخخ
    • محمدی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      سرود ملی باید بخونن فقط کی روش مربی همیشه بازنده است ربطی به سرود نداره
    • کارن IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      چ ربطی به سرود ملی داره خوشت میاد همه چی رو سیاسی کنی
  • تیم ملی ایران IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    اینم بیرانوند با اون گلهای مسخره که خورد.این بیرانوند اون دروازه بان خوب جام قبلی نیست افتضاح بود.میلاد محمدی هم فوق افتضاح بود آمریکا اون سمت تو دفاع خیلی ضعیف بود و با ی بازیکن خوب راحت میتونستیم کلی حمله کنیم.ولی بجاش کلی موقعیت از اون سمت دادیم و ی اتوبان درست کرده بودن
  • امین IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    بذارین من مربی ایران بشم بخدا من بهترم از کیروش. 6 میلیارد هم نمیخام 100 میلیون بم بدین برا دو ماه زیادمم هست. مردم راضیترن که کیروش نباشه. اصلا استاد اسدی را مربی کنین قول میدم سه تا به امریکا بزنیم اون مربی بشه
  • رستم US ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کیروش اخراج! مربی که بهترین دفاع رو میذاره رونیمکت ومجید حسینی رو میفرسته تو میدون بدرد ما نمیخوره!
  • 4444 همیشه آبی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    ایران به خوش‌خیالی کیروش و شل بازی کردن بازیکنا باخت هزار بار گفتم از میلاد محمدی بازیکن فیکس تیمملی درنمیاد همون کبریت بی‌خطر همیشگی بود مثل همیشه در کارهای تهاجمی زیر صفر بود و روی صحنه گل با پر کردن آفساید کمر تیم رو شکست تعویضهای پی‌درپی کیروش و تغییر سیستمهای مکرر باعث شد شیرازه تیم از هم بپاشه مهره‌چینی کیروش باز هم افتضاح بود و تعصب بیخود بازم کار دستش داد این آقا میگه چشمی فقط باید دفاع باشه اتفاقا این بازی همون جایی بود که روزبه باید جلوی خط دفاع بازی میکرد و احمد و سعید روی دستش هافبک باکس تو باکس میشدند هم خط هافبک آمریکا رو راحت پرس میکردند هم توپ رو بهتر به کناره‌ها یا مهاجما میرسوندند ما مساوی میخواستیم کیروش با دو فوروارد بازی رو شروع کرد بعد که گل خوردیم و گل میخواستیم اصلیترین سلاح گلزنی یعنی سردار تعویض شد! میلاد سوتی داد رفت بیرون حاج‌صفی دفاع شد! علی کریمی واسه چی اومد توی زمین؟ قدوس و ترابی قرار بود چیکار کنن؟ خب وقتی مربی هیچ ایده تهاجمی نداره تیم باید حذف بشه دیگه این جام جهانی نشون داد دوره دفاع اتوبوسی تموم شده و تیمی که کار گروهی تهاجمی بلد نیست باید حذف بشه
  • حمید کلباسی US ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    بازی خوردن ملت ایران از کی روش و مهدی تاج در مسابقه ایران و آمریکا : ایران با صلاحدید کی روش و تاج ؛ عمدا به آمریکا باخت ؛ چون اگر در مرحله حذفی با هلند مسابقه می داد مانند کاستاریکا کیسه گل می شد و باز هم از ادامه مسابقات باز می ماند .
  • Amir IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    تاج استعفا بده وقتی ۲ بازی مهم میخواستیم ببازیم چرا اسکو رو برکنار کردی والا تیم با اسکو اگر میباخت حجومی میباخت نه دفاعی بازی کردن آه اسکو گرفت
    • خشت و آئینه: IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      تاج کاره‌ای نیست. وزیر ورزش و نماینده‌های مجلس بهش چراغ سبز نشون دادن که اسکوچیچ رو برکنار کنه و بره سراغ کیروش. اونا از ترس شیر رفتن تو آغوش پلنگ. از ترس باخت به آمریکا و انگلیس دوباره رفتن تو آغوش این بزدل بی‌وجود. یکدهم خودمونم نبودیم. متاسفانه کل ممکلت همینطوری اداره میشه. دریغ از یه تصمیم درست درمون. یه قرون خرج پایه‌ها نمیکنن اون وقت میخوان بازیکنا رو تو ۳۰ سالگی تاکتیک‌پذیر کنن!! اگه ورزش توی مدارس به صورت اصولی تدریس بشه_ با مربیای باسواد نه معلمین ورزشی که نه فوتبالیست بودن نه والیبالیست نه بسکتبالیست نه سایر رشته‌ها_ نوجوونهای مستعد جذب رشته‌های مختلف ورزشی میشن و ظرف ۱۰ سال میتونیم تیمهای ملی‌مونو با کلی جوون بااستعداد تغذیه کنیم. درس و دانشگاه که تو این مملکت به هیچ دردی نمیخوره، حداقل توی ورزش سرمایه‌گذاری کنن و صادرات بازیکن داشته باشن. با امثال آرش برهانی و اسماعیل حلالی و... که چیزی حالیشون نیست بازیکن خوبی پرورش داده نخواهد شد. وقتی بهترین مربیا و معلمین تو مقطع ابتدایی و سن رشد دانش‌آموزا به کار گرفته بشن دیگه هیچ ورزشکاری مشکل تاکتیک‌ناپذیری نخواهد داشت...
  • فقط تیم ملی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    صعود به دور دوم توی مشتمون بود خودمون دادیم به آمریکایی ها با وجودی که همه جوره و از هر لحاظی نسبت به ما راحتتر بودن و مشکلات ایران رو نداشتن اما چاره ای جز دفاع مقابلمون نداشتن بخصوص نیمی از نیمه دوم رو که اتوبوس رو توی زمینشون پارک کرده بودن عیبی یوخ این هم از قواعد بازی فوتباله
  • امیر IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    بهتره خیال بافی نکنیم چون آمریکا در همه چیز از ما سرتر است.
  • پیمان IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    شادم از باخت
  • رستم US ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کیروش هنوز اینو نمیدونه که بازیکنی مثل سردار فقط یک لحظه فقط یک لحظه کارش رو انجام میده و تیم رو به پیروزی میرسونه! برداشته تعویضش کرده! اونم با کی با سامان قدوس! کیروش اخراج
  • سه ستاره IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    دوستان الان نظری در مورد دروازبانی حسینی ندارند😄😄😄
  • عالیجناب 6 تایی IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    بله و این هم مربی همیشه بازنده. اقای تاج شما مسئول اصلی این باخت هستین.
  • محمد US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    چیزی از ارزشهای ما کم نشد ....😁😁خخخخخخخخخ
  • پدرام CA ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    همه مربیها هول بودند که کنفرانس خبری تموم شه زودتر برگردند هتل کار کنند این بابا که دیرتر از همه مربیهای دیگه به تیمش اضافه شده بود همش دنبال کل کل با خبرنگارها بعد از کنفرانس خبری و پیام فرستادن روی اینستاگرام و توئیتر و دعوا با کلینزمن هیجکاره حسن و این کارها بود. ما باز هم به کیروش باختیم. یکساعت بعد از گل امریکا فرصت داشتیم. چند تا موقعیت یا چند تا کرنر به دست اوردیم؟
  • هومن US ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    دوران ورد و دعا در قرن ۱۸ تمام شد. هر کسی برنامه داشته باشد ، علمی کار کند و تلاش و همت داشته باشد موفق می شود . افرادی هم که دست به آسمان برداشته اند که شاید دردی به تخته بخورد ، پای بازیکن حریف لیز بخورد ، داور اشتباه کند، روی اعصاب داور برویم و .. هر روز نا امید تر می شوند . با وار و تکنولوژی جدید ، برد شانسی کمتر از ۱٪ می شود
  • زنده باد ایران IR ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1-اگر با اسکوچیچ می رفتیم صعود می کردیم2-طارمی و باندش جواب اخراج اسکوچیچ را بدهند3-هم زیاد گل خوردیم هم صعود نکردیم هم به اسکوچیچ و دستیارانش پول دادیم هم به کیروش و دستیارانش4-دم جام جهانی کدام کشور مربی موفق را عوض می کند؟5-و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین همه نقشه های دوستان نقش بر آب شد6-تاج را برکنار و اسکوچیچ را برگردانید7-امیدوارم داستان ما با کیروش برای همیشه تمام شده باشد
  • وطن دوست US ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    مساوی نشد؟ نتونستید یک حماسه دیگه خلق کنید؟ خب حالا برگردید به همون حماسه ملبورن 40 سال پیش و اونو هی نشون بدید و ازش دم بزنید
  • ک.م IR ۰۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    بیرانوند نا آماده بود . بخاطر اینکه یه بازی بکنه تیم ملی رو داد به فنا.علی رغم دفاع اتوبوسی تو ۱۸ قدم، اون طرف اتوبان بود که گل رو هم از همونجا ساختند.تبریک به تاج با خیانتش که مربی قبلی رو عوض کرد. تاکتیک کی روش جلوی انگلیس و آمریکا واقعا مشکوک بود.آخه بزدلی هم حدّی داره.
  • محمود IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    عاقبت نامردی کردن در حق دراگان اسکوچیچ باید تاوان سنگین تر از این می‌داد لعنت به تاج نامرد بازکن پاچه خار این مردیکه کلمبیا و مصر را خونه خراب کرد انتظار دارید با دفاع اتوبوسی غلطی بکنه خیر ازاین خبرا نیست باید ورم به مردم ایران بدهند حق اگر اسکوچیچ بود همانطور که گند گاری ویلموتس را جمع کرد قطع به یقین سعود میکردیم با رزومه ای تو مقدماتی از خودش گذاشت بازیکنی که برایش رو زدن مثل ،،،پشیمانندمثلا کیروش چه غلطی کرده بود هشت سال قیافه نحسش جلو چشمامون بود هر غلطی میخواست اون هشت سال میکرد به اندازه اکبر اوتی هم دانش مربی گری نداره لاقال اکبر اوتی هر دوسال یک بار یا بعضاً هرسال یک تیم از لیگ دو به لیگ برتر میاره کیروش چی مصر آورد به جام جهانی یا کلمبیا رو اکوادر به اون بیستارهگی رو توهمان گروه کلمبیا بالا آورد یا تونس از گروه مصر سعود کرد خدا ازت نگذره تاج جنایتکار نبی نگبت خدا صبر به فوتبالی ها تسلیت میگم بهتون
  • روزبه US ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    از ولز بدبخت بردید تموم وبسایت هااز کامنت منفجر شد الان چرا خبری از یکدومتون نیست؟ تازه اون افسایدی که گرفته شد گل بود صحنه اخرم امریکا حمله کرد عمدا شوت محکم نزد که نره تو گل از قیافه بازیکن مشخص بود قصدش گل نبود
  • پدرام CA ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    حالا فهمیدید چرا کیروش 20 ساله فقط میبازه؟ امروز به مربی باخت (و شکست ایران شکست تاکتیکی بود) که 3 سال تجربه لیک داشت و بس! اما به روز بود. به نظر بنده ما باید نگاهمون رو نسبت به نحوه انتخاب مربی تیم ملی عوض کنیم. مربیهای مناسب برای تیمهای ملی باید قبل از اینکه "تیم ساز" باشند "تیم مونتاژ کن" باشند. به جای استاد دانشگاه باید معلم کنکور باشند.... باز هم افسوس.....
  • طرفدار AU ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    به هر دلیلی بازیکنان کم کاری کردن . بچه مدرسهایها بهتر از آنها بازی میکردند. تیمی که احتیاج به یک مساوی داره باید به آب و آتیش بزنه ولی انگار که تیم خواب بود. پاس های اشتباه ، کند بودن و بی انگیزگی
  • فرهنگ IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    تیم آمریکا تیمی جوون، سرعتی و قدرتیه. در کشتی و ورزش های دیگه هم همینطوره. هم پول دارند و هم پول را در جای خودش هزینه می کنند و از تخصص ها بخوبی استفاده می کنند. اونجا هم مثل همه جا باندبازی و اختلاس هست، اما به دلیل این که سطح رفاه اجتماعی و توان اقتصادیشون بالا هست و ترس از آینده ندارند که بخوان با راه های نادرست پول و مال و منال برای آینده و روز مبادا ذخیره کنند، میزان باندبازی و اختلاس و رشوه و غیره خیلی کمتره.
  • تیم ملی ایران IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    باریکلا به بیرانوند و میلاد محمدی با اون گلهایی که بیرانوند خورد و اون اتوبانه سمت محمدی
  • رستم US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    آقا ی کلام کیروش اخراج!
  • ... IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    آقای "کارلوس بزرگ" که آقای سعید یونسی مربی تیم الشحانیه و بنده رو بیسواد میدونستی کجایی، چرا اثری ازت نمی‌بینیم؟! دیدی ما درست میگفتیم و جنابعالی خزعبل. خدا رو شکر کار کیروش جونت دیگه تموم شد. من هیچوقت آرزوی شکست تیم ملی رو نداشتم ولی دیشب وقتی ترکیب اولیه و فرم بازی و تعویضا و سیستم "نرو جلو، بمون عقب" رو دیدم آرزوی خوردن گلهای بیشتر تیم ملی رو کردم فقط و فقط برای برکناری کیروش و روسیاه شدنش. این آدم درست بشو نیست. بهش امید نداشته باشید.
  • اعتدال IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    ما هم اگه حداقل نصف تیممون مثل ابوالفضل جلالی جوون و تکنیکی باشند، هیچ تیمی حریف فوتبال ایرانی ما نمیشه. تیم آمریکا واقعا تیمی جوون و سرعتی و قدرتیه. ما اگر از ابتدا مثل دقیقه های آخر هجومی بازی می کردیم، کم میاوردیم و چندین گل می خوردیم. کی روش با یک استراتژی درست، در نیمه اول سعی کرد انرژی تیم را ذخیره کنه تا انرژی آمریکا تا سطح ما پایین بیاد و اونوقت فوتبال ایرونی رو نشونشون بدیم. اگر اواخر بازی اندکی خوش شانس بودیم و اون توپها که یکیش تا نیم متری خط دروازه هم رسید گل می شدند، موفقیت استراتژی کی روش بهتر نمایان می شد. الان بعد از باخت، هرکسی می تونه از سرمربی انتقاد کنه. انتقادی هم که با اندکی خوش شانسی و به ثمر رسیدن یکی ازون توپ ها محلی برای ارائه نداشته باشه، با احترام باید بگم ارزشی نداره.
  • اعتدال IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    ما هم اگه حداقل نصف تیممون مثل ابوالفضل جلالی جوون و تکنیکی باشند، هیچ تیمی حریف فوتبال ایرانی ما نمیشه. تیم آمریکا واقعا تیمی جوون و سرعتی و قدرتیه. ما اگر از ابتدا مثل دقیقه های آخر هجومی بازی می کردیم، کم میاوردیم و چندین گل می خوردیم. کی روش با یک استراتژی درست، در نیمه اول سعی کرد انرژی تیم را ذخیره کنه تا انرژی آمریکا تا سطح ما پایین بیاد و اونوقت فوتبال ایرونی رو نشونشون بدیم. اگر اواخر بازی اندکی خوش شانس بودیم و اون توپها که یکیش تا نیم متری خط دروازه هم رسید گل می شدند، موفقیت استراتژی کی روش بهتر نمایان می شد. الان بعد از باخت، هرکسی می تونه از سرمربی انتقاد کنه. انتقادی هم که با اندکی خوش شانسی و به ثمر رسیدن یکی ازون توپ ها محلی برای ارائه نداشته باشه، با احترام باید بگم ارزشی نداره.
  • اعتدال IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    ما هم اگه حداقل نصف تیممون مثل ابوالفضل جلالی جوون و تکنیکی باشند، هیچ تیمی حریف فوتبال ایرانی ما نمیشه. تیم آمریکا واقعا تیمی جوون و سرعتی و قدرتیه. ما اگر از ابتدا مثل دقیقه های آخر هجومی بازی می کردیم، کم میاوردیم و چندین گل می خوردیم. کی روش با یک استراتژی درست، در نیمه اول سعی کرد انرژی تیم را ذخیره کنه تا انرژی آمریکا تا سطح ما پایین بیاد و اونوقت فوتبال ایرونی رو نشونشون بدیم. اگر اواخر بازی اندکی خوش شانس بودیم و اون توپها که یکیش تا نیم متری خط دروازه هم رسید گل می شدند، موفقیت استراتژی کی روش بهتر نمایان می شد. الان بعد از باخت، هرکسی می تونه از سرمربی انتقاد کنه. انتقادی هم که با اندکی خوش شانسی و به ثمر رسیدن یکی ازون توپ ها محلی برای ارائه نداشته باشه، با احترام باید بگم ارزشی نداره.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی