کی‌روش بهترین تیم ایران را حذف کرد/ آمریکا خیلی حرفه‌ای‌تر از ما بود/ تیمی که دفاع می‌کند محکوم به باخت است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: متاسفانه ما در این دیدار باز هم مثل مسابقه اول به تاکتیک اشتباهی که سرمربی تیم ملی با دفاع محض اتخاذ کرده بود باختیم و حذف شدیم.

سعید مراغه چیان، بازیکن اسبق تیم ملی کشورمان در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره مصاف تیم ملی ایران مقابل آمریکا اظهار داشت: باعث تاسف بود که در نیمه اول کاملاً شاهد بازی یکطرفه تیم ملی آمریکا مقابل تیم کشورمان بودیم. حریف ما در اکثر دقایق صاحب توپ و میدان بود و تنها در معدود دقایقی بازیکنان ایران در حین دفع توپ وارد نیمه زمین حریف می‌شدند.

وی اضافه کرد: در این دیدارهافبک‌های ما به هیچ عنوان مهاجمان را خوب تغذیه نکردند و در این زمینه سردار آزمون و مهدی طارمی آن جلو مترصد دریافت توپ بودند ولی توپ به آنها نمی‌رسید.

پیشکسوت فوتبال ملی کشورمان گفت: آمریکا در نیمه اول کاملاً تیم برتر میدان بود و اجازه هیچ کاری را به بازیکنان خط حمله وهافبک ما نمی‌داد. آنها پرس خودشان را از جلو شروع کرده بودند ولی ما در نیمه خودمان منتظر حضور آنها ایستاده بودیم که این بدترین نوع دفاع است. همیشه می‌گویند بهترین دفاع حمله است، کاری که ما در بازی با ولز انجام دادیم و نتیجه اش را هم دیدیم اما مقابل آمریکا فقط دفاع می‌کردیم و به همین خاطر، گل هم خوردیم.

مراغه چیان درباره حضور بیرانوند در ترکیب اصلی تیم ملی گفت: نمی‌دانم چرا حسینی در این دیدار بازی نکرد! او در بازی قبل خیلی خوب ظاهر شده بود. بیرانوند از ناحیه بینی مشکل داشت ولی به هر حال بیرانوند کار خاصی نکرد که اگر حسینی بود نمی‌توانست آن را انجام بدهد. ضمن اینکه روی گلی که در پایان نیمه اول آفساید اعلام شد اگر حسینی بود توپ را می‌گرفت و نمی‌گذاشت گل شود.

کی‌روش بهترین تیم ایران را حذف کرد/ آمریکا خیلی حرفه‌ای تر از ما بود/ تیمی که دفاع می‌کند محکوم به باخت است

وی درباره عملکرد تیم ملی در نیمه دوم توضیح داد: متاسفانه ما وقتی به خودمان آمدیم که دیگر دیر شده بود. بازیکنان حرفه‌ای تیم آمریکا که اکثرشان در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کنند به خوبی کار دفاعی را بلد بودند.

بازیکن قدیمی‌تیم ملی خاطرنشان کرد: سرمربی تیم آمریکا در نیمه دوم مدافعان با تجربه اش را به زمین آورد تا بازی را نگه دارد و از تک گل زده شان دفاع کند. در نقطه مقابل ما خیلی دیر به خودمان آمدیم و نیروهای تهاجمی‌مان را وقتی به زمین فرستادیم که دیگر کاری از دست بچه‌ها بر نمی‌آمد.

وی اضافه کرد: جای تعجب بود که چرا ابوالفضل جلالی، بازیکنی با این جوانی، طراوت و انرژی که قدرت حمل توپ هم داشت و ارسال‌های خوبی هم انجام می‌داد، در دو بازی قبل و همین بازی نیمکت‌نشین بود! ما دیدیم زمانی که جلالی به میدان آمد تا چه اندازه نسبت به حاج صفی و یا میلاد محمدی عملکرد تهاجمی‌تری داشت.

کی‌روش بهترین تیم ایران را حذف کرد/ آمریکا خیلی حرفه‌ای تر از ما بود/ تیمی که دفاع می‌کند محکوم به باخت است

مراغه چیان ضمن ابراز تاسف بابت حذف تیم ملی تصریح کرد: متاسفانه ما در این جام به خاطر عملکرد تکراری سرمربی تیم ملی ایران آقای کارلوس کی‌روش دو باخت دادیم. چون در بازی ولز بچه‌ها تقریباً خودشان بودند اما در دیدار اول و سوم ما فقط دفاع کردیم و دیدیم که دفاع کردن چقدر به ضرر ماست. دفاع کردن در این جام به قیمت خداحافظی زودهنگام تیمی‌بود که شاید بهترین تیم همه این سال‌های اخیر ایران بود و می‌توانست به دور بعد برسد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۹
  • فقط تیم ملی IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    دفاع کجا بود آقا هرچی عنصر هجومی بود توی زمین بودن دیگه چیکار باید میکرد نیمه دوم قدوس دقیقه ۶۵ حداقل یه گل میتونست بزنه ،دقیقه ۱۹ یه گل صددرصد رو طارمی بجای اینکه خودش بزنه پاس داد به سردار که توپ خراب شد ،توی همچی بازیهای سنگین و مهمی مگه چند تا موقعیت بدست میاد ؟
    • اشکان IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      عزیزم کی روش همونی بود که کلمبیا و مصر رو نابود کرد و از جام جهانی محروم کرد همونی بود که با تفکرات مزخرفش کلمبیا قدرتمند6گل از تیم ضعیف آمریکای لاتین بخوره و باعث اخراجش بشه اونوقت تو داری ازش تعریف میکنی؟ عجب!
  • زنده باد ایران IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    1-از طارمی و باندش سوال کنید چه حسی دارید هم اسکوچیچ را اخراج کردید هم گلباران شدید هم صعود نکردید؟2-اسکوچیچ ایران را به دور دوم می برد3-الان مربیان ایرانی مترصد قبض نیمکت تیم ملی هستند.تیم ملی را به آنها بدهید تا آرزو به دل نمانند.فقط امیدوارم طارمی و باندش برای آنها هم پررویی کنند
  • آبی رنگ عشقه IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    پاسهای اشتباه پرشماری که هر کدام میتوانست یک موقعیت گل نصیب ما کند ولی در عوض موقعیتهایی برای آکریکا فراهم میکرد باعث باخت ما شد
  • خدا پدرت رو بیامرزه IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    ما به کی روش باختیم ما به تفکرات دفاعی احمقانه کارلوس کی روش باختیم اقای پر مدعای همیشه بازنده
    • مهدی IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
      چندباراین مربی روبایدامتحان کردتفکراتش به دردتیم هجومی ایران نمیخوره
  • جفری AU ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    رفتن استاد رو آوردن که مثلا امریکا و انگلیس رو ببرن خخخخخخخخخخخخخخخ
  • اع JP ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کیروش را بیرون کنید
  • هوادار IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کی روش بی عرضه. از فوتبال فقط دفاع رو یاد گرفته. اگه میذاشت تیم هجومی کار کنه چه بسا گل میزد. هر چه زودتر این مرتیکه باید گم شه از ایران بیرون. ی مربی درست و حسابی خارجی باید اورد طولانی مدت...
  • مهیار IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کیروش ثابت کرد که اون کیروش سابق هم دیگه نیست. اون موقع این سیستم ترس و دفاع مطلق رو جلو اسپانیا و آرژانتین می کرد، الان جلو آمریکا. اون موقع با ضد فوتبال از آرژانتین یکی می خوردیم الان شیش تایی مون می کنن. واقعا بهترین شانس صعود رو با این سیستم ترسو مأبانه ش ازمون گرفت. خیلی ازش بدم میاد
  • ذکریا IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    چرا مدیریت فوتبال ما سراغ مربی خارجی میرن
  • بینام IR ۰۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    بله مابه کیروش باختیم پول مردم روخوردوبه ایران هم برنمیگرده وهیچکس هم جوابگونیست
  • نیکان IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    همه ی حرفاش درسته
  • سیاووش سرخ US ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    آقای مراغه چیان، کو گوش شنوا؟! باز دوستدارام کیروش، کیروش بزرگ، کیروش کبیر می آیند و تعریف می کنند فوتبال ایران از پایه خراب است و مثل ژاپن و کره از پایه همه چیز را درست کنند، ولی سیستم فاسد و خراب برنده است.
  • ن IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    ایران به مربی اش باخت و تمام همه دیدید تیم حریف 23ساله تا 25 بودند و ایران ..... همه در این سه بازی دیدید که واقعا توان بازی کامل را تیم ایران نداشت و همه مدافع /بال استقلال که به زمین رفت با چه جنب و جوشی بازی میکرد و سردار سه ماهه بازی نکرده و داخل زمین فقط راه می رفت و ملت ایران کمی انصاف داشته باشید همه می گفتید که این تیم برترین های اسیا هستند و اسکو هیچ کاره بوده ....و خود دیدید ....نه سعود کردیم نه برای جام ملتها و اینده 4تا جوان به تیم بردیم که کسب تجربه کنند و اخلاق هم کلا از دست دادیم با حذف اسکوچیچ و انتخاب نیمه های شب تاج و بزرگترین باخت تاریخ تیم هم نصیبمان شد و سرود تیم ملی را هم نخواندیم و ای کاش اصلا صعود نکرده بودیم .
  • اتوبوسی به نام کی روش IR ۰۸:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    آخر و عاقبت فوتبال اتوبوسی همینه. حالا معلوم شد جای جوانانی مثل محبی قائدی حردانی مهدی پور امیرعلی صادقی خالی بود. آمریکا و انگلیس با یک مشت جوان ما رو حذف کرد.
    • عماد IR ۱۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
      یهو بگو جای تیم استقلال تو زمین خالی بود
  • علی IR ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    دقیقا تیم ما به عملکرد سر مربی باخت.آقای تاج دست شما درد نکند.معلوم نیست پشت پرده با کی روش چه زد و بندی داری؟
  • جواد ا. IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    سلام. اولین اتفاقی که باید دربراه تیم ملی ایران رخ باید بده، اخراج "سردار آزمون" هستش چرا که هیچ نقشی در زمین بازی ندارد و خیلی خوب در سه بازی جام جهانی دیدیم که با بیرون رفتن این بازیکن چقدر عملکرد تهاجمی تیم بهتر می شد. چنین افرادی مثل این شخص با پول و پارتی به تیم ملی راه پیدا کردند.یک شخص هرزه گَرد که به جرئت می توانم بگم 50 درصد بازی ضعیف تیم ملی در نیمه نخست آمریکا، جدا از مسئله "نظام تدافعی" تیم که مقابل انگلیس هم داشتیم، عامل ضعف تیم ،آزمون هستش که نقش یک مفت خور که لقمه آماده را برایش جویدن و دادن تا فقط "قورت" بدهد را دارد که جیگزینی خوبی به عنوان مثال آقای ابوالفضل جلالی که سرعتی و فغنی می باشد خیلی عالی هستش.بازیکنان دیگر هم مانند جهانبخش و در پست دفاع حسینی بسیار ضعیف هستند و آین ها هم بهتر است در تیم ملی بازی نکنند! من هم مثل شما "ترکیب دفاعی" را بسیار اسف بار و ضعیف که عامل باخت شد می دانم هرچند به نظرم کِیروش شاید به دلیل سرعت پایین بازیکنان درمقابل انگلیس و آمریکا این اقدام را خیلی خوب تدبیر کرده بود و اجرا کرد نتیجتا نیاز به سرعت و قدرت بدنی را با تمرینات و استراحت اس
  • حامد IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    انتقام سخت یعنی همین
  • تدد IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    کیروش نه
  • مرادی IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    دلیل این باخت رانت بازی تاج بود
  • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    ما باخت کردیم اصلا تیم هماهنگ نبود سراسیمه بودن
  • ناشناس IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    دلیل این حذف در مردمی نبودن تیم ملی بود.
  • فقط ایران IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    حتی اگرمربی نداشتیم هم به این افتضاحی حذف نمیشدیم،کیروش بایدتوضیح بده چکارمثبتی برای فوتبال ماکرد؟تاج بایدبه مردم جواب بده بازیکنان که خیانت کردن و باعث آمدن کی‌روش شدن باید جواب بدن که دراین شرایط روح روان مردم رابه گندکشیدن.کیروش اگرنبودحتماصعودمیکردیم حتی بابک مربی دسته سومی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی