حمله دوباره استقلالی‌ها به وحید امیری/ تیم ملی محبی لازم داشت نه توریست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عدم حضور وحید امیری در ترکیب تیم ملی در هیچ یک از سه بازی تیم ملی در جام جهانی با انتقاد شدید هواداران استقلال مواجه شد.

با پایان رقابت های مرحله گروهی جام جهانی و حذف تیم ملی کشورمان مشخص شد چهار بازیکن حتی یک دقیقه هم در این دوره از مسابقات به میدان نرفتند.

یکی از این بازیکنان وحید امیری وینگر تیم پرسپولیس بود که حضورش در لیست ۲۵ نفره ملی پوشان برای اعزام به دوحه با اما و اگر و حرف و حدیث های زیادی همراه شد.

بسیاری از پیشکسوتان استقلال و کارشناسان فوتبالی بر این اعتقاد بودند که وحید امیری به علت بازگشت از دوران مصدومیت و عدم آمادگی، شرایط حضور در این دوره را ندارد. تعدادی هم به سن و سال اول اشاره می کردند و با پیشنهاد دادن استفاده از محمد محبی، از کادر فنی تیم ملی درخواست می‌کردند مهاجم تیم استقلال را به جام جهانی ببرد.

پس از حذف تیم ملی موج تازه ای از حمله هواداران استقلال به کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال به راه افتاد. با این موضوع که چرا وحید امیری را به جام جهانی بردید ولی محمد محبی در تهران ماند؟

هواداران استقلال معتقدند وقتی نمی خواستند وحید امیری را بازی بدهند چرا توریست به قطر بردند و در عوض محمد محبی را نبردند؟ سئوال دیگر آنها این بود که چرا تیم ملی با یک جای خالی به قطر رفت و آیا نمی شد محمد محبی هم در لیست استقلال باشد؟ موضوع طرفداری کادرفنی از پرسپولیسی‌ها و مسائلی از این دست نیز از جمله دیگر مباحثی بود که در فضای مجازی مورد توجه هواداران استقلال قرار گرفته بود تا از این طریق حمایت شان از محمد محبی را اعلام کنند. آنها مدتی پیش نیز پس از دعوت شدن امیری به اردوهای تیم ملی و بازی برای این تیم در دیدارهای دوستانه، در حمایت از سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند بار دیگر به امیری حمله کرده بودند و خواستار روشن شدن تکلیف وضعیت خدمت سربازی اش شده بودند.

ناگفته نماند؛ محمد محبی با ۴ گل زده بهترین گلزن استقلال است که در جدول گلزنان لیگ برتر هم در رده دوم قرار دارد. او در مسابقات اخیر استقلال یکی از بهترین و موثرترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۶
  • کیون IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    محبی هم شد بازیکن کله شو مثل بز میندازه پایین فقط می دود همون چشمی هم نباید میرفت جام جهانی علی کریمی همینطور اینها در حد جام جهانی نبودند اگه اینطوری بخوایم قضاوت کنیم در اولویت حق دانیال اسماعیلی فر وامید نور افکن خورده شد
  • عادل IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    نوش جون کیسه پروران این جماعت استقلالی داشتن از غم کیروش دیوانه میشدن خوردین نوش جانتون همیشه بازنده ها
  • سعید IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    از 6 گلی که کاپیتان تیمتون با دفاع های استقلالی دریافت کردن معلومه خب
  • مانرفتیم دور دوم IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    الان که بازیمون دیگه تموم شده و همه چی رو دیدیم میتونیم با قاطعیت بگیم محبی مهدی پور و قائدی و نورافکن و هافبکی مثل سعید صادقی میتونستن اونجا گره گشا باشن هرتیمی اگر نه بک داشته باشه و نه فوروارد اما یه گلر ششدانگ و فقط هافبک داشته باشه کار رو از آب و گل درمیاره
  • بابک خرم دین US ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    دوستان که طرفدار کی روش هستند، یقه ایشان را بگیرند که 25 نفر برد و به خاطر دوست مربی اضافه خود، نفر 26 ام را خط زد. چندین جوان می توانست ببرد ولی مربی که از کلمبیا و مصر اخراج شد ولی ما دودستی ایشان را بردیم جام جهانی. با اسکوچیچ هم می رفتیم، همین نتیجه را می گرفتیم!
  • بابک خرم دین US ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    دوستان که طرفدار کی روش هستند، یقه ایشان را بگیرند که 25 نفر برد و به خاطر دوست مربی اضافه خود، نفر 26 ام را خط زد. چندین جوان می توانست ببرد ولی مربی که از کلمبیا و مصر اخراج شد ولی ما دودستی ایشان را بردیم جام جهانی. با اسکوچیچ هم می رفتیم، همین نتیجه را می گرفتیم!
  • ع ق QA ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    هههه والله خجالت نکشیدا * محبی هم می خواست مثل حسینی ۶ گل بخوره یا مثل چشمی و کریمی و مجید حسینی افتضاح بالا بیاره؟ امیری را طبق اتفاق میرشاد ماجدی تاج و کیروش و فتح الله زاده بهش بازی ندادن
  • پیزوری IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    والله که شما لنگیا خیلی رو دارید، مثل که خواب بودید، پورعلی و صادق محرمی تلو تلو میخوردن جلوی انگلیس، اصلا بازیها رو نگاه نکردن هوادارای تیم سوم پایتخت! وگرنه بازیهای عالیه تراب و بیرانخند و سرباز امیری رو مید یدند که به نیمکت دوخته بودنشون😁😉لنگی هستید دیگه، کاریش نمیشه کرد 👍
  • رضازاپاتای پرسپولیسی IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    به لطف کیروش که کلی حمایتش کردیدورفت جام جهانی بااستقلالیهاریدبرعکس به لطف اسکوچیچ بدونه استقلالیهاوباپرسپولیسیهابدونه باخت ومساوی رفت جام جهانی بازی نکردن پرسپولیسیهاباعث حذف ایران شدخاک برسرایران که انقدربدبخت که تیم مثل دست گل اسکوچیچ دادن به کیروش بی لیاقط فقط به خاطرلج بازی بااسکوچیچ بازیکنای که ایران نجات دادن گذاشتن زخیره وبازیکنای که توتیم خودشون زخیره بودن وخاب بازی درجام جهانی روهم نمیدیدن بازی کردن وقطب آسیابه یاری استقلالیهای بی کیفیت شددرحدافغانستان دمش گرم اسکوچیچ پس ثابت کردمربی خیلی بزرگیه کیروش اگه مردبودمقدماتی تیم ملی تحویل میگرفت اونوقت معلوم میشودکت تن کی قبل ازجام جهانی گفتیم استقلالی نبایدبره تیم ملی چون لیاقط وشخصیت تیم ملی نداره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی