کریستیانو رونالدو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، همچنان امیدوار است که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

در حالی که تیم ملی پرتغال در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد و کریستیانو رونالدو درگیر این مسابقات است، شایعاتی هم در مورد آینده او منتشر می‌شود.

نشریه «مارکا» اخیراً مدعی شده بود که رونالدوی ۳۷ ساله با باشگاه النصر عربستان به توافق رسیده و طرفین قراردادی می‌بندند که سالیانه ۲۰۰ میلیون یورو به حساب فوق‌ستاره پرتغالی حقوق واریز می‌کند.

با این حال روزنامه انگلیسی «سان» خبر مارکا را به طور کلی تکذیب کرد و مدعی شد که رونالدو اصلاً دلیلی نمی‌بیند راهی عربستان شود، چرا که هدفی ندارد جز بازی کردن در لیگ قهرمانان اروپا.

رونالدو تابستان گذشته هم پیشنهاد خوبی از النصر داشت ولی همان زمان هم آن را رد کرد و منتظر پیشنهادی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا ماند. با این حال پیشنهاد قابل ذکری به او نرسید و مجبور شد همراه منچستریونایتد در لیگ اروپا به میدان برود.

با این حال گزینه‌های رونالدو هم در حال حاضر زیاد نیستند، چرا که باشگاه‌هایی مثل رئال‌مادرید، چلسی و بایرن‌مونیخ که شایعه شده بود به دنبالش هستند انتقال فوق‌ستاره پرتغالی به تیم‌شان را رد کرده‌اند.

در همین حال شایعه حضور رونالدو در اینترمیامی باشگاه دیوید بکام هم همچنان در رسانه‌ها منتشر می‌شود، ولی شاید فعلاً این اتفاق رخ ندهد و فصل ۲۰۲۳ لیگ MLS شاهد حضور او در آمریکا نباشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاجی IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    رونالدو تموم شدست
  • خحج IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۰
    رونالدو دیگه پیر شده کسی اونو نمیخواد عربستان هم میخوادش براسرگرمی باشگاهاش چون یه ضربالمثلی هست که میگه .گرگ که پیرشد رقاص سگ میشه .شرح حال رونالدو
  • زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده بعث اخر هفته برنده IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    زهرا مرادی شهر سنندج فصل جدیده بعث اخر هفته برنده جایزه نوبل بیترانت و بی تلاش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی