وقتی از اسکوچیچ حمایت می کنی، باید هم بازی نکنی!/ حرف‌های عجیب به ستاره نیمکت نشین تیم ملی
منبع: طرفداری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

محمدحسین کنعانی زادگان حتی یک بار هم در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر قرار نگرفت.

محمدحسین کنعانی زادگان به همراه شجاع خلیل زاده در دوران حضور دراگان اسکوچیچ زوج خط دفاعی تیم ملی را تشکیل می دادند ولی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اوضاع برای هر دوی آن‌ها متفاوت شد.

پیش از جام جهانی هم خیلی‌ها می گفتند کارلوس کی‌روش بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ را کنار خواهد گذاشت و در قطر این اتفاق رقم خورد. امید نورافکن و میلاد سرلک که هر دو جزو بازیکنان مورد اعتماد اسکوچیچ بودند، اصلا به قطر نرفتند و کی‌روش ترجیح داد لیست خود را ۲۵ نفره ببندد تا اینکه این نفرات را با خود به قطر ببرد.

هرچند کی‌روش در بازی‌های دوستانه از زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان استفاده کرده بود ولی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هر دو بازیکن را نیمکت نشین کرد و به مرتضی پورعلی گنجی و مجید حسینی که هر دو مورد اعتماد او بودند بازی داد.

البته پیش از جام جهانی خیلی‌ها تصور می کردند کارلوس کی‌روش شاید به خاطر مصاحبه‌های قبلی شجاع خلیل زاده اصلا او را به قطر نبرد. با این حال مرد پرتغالی شجاع را به قطر برد ولی اصلا به او بازی نداد.

در حاشیه یکی از تمرین‌های تیم ملی در قطر اما اتفاق عجیبی رخ داد. بعد از اینکه مشخص شد محمدحسین کنعانی زادگان نیمکت نشین است و جایی در ترکیب کی‌روش ندارد، یک فرد که در تمرین تیم ملی حضور داشت، خطاب به کنعانی زادگان گفته بود: وقتی از اسکوچیچ حمایت می کنی، باید هم نیمکت نشین شوی!

حرف‌های این فرد باعث تعجب محمدحسین کنعانی زادگان شده و دوباره این موضوع را مطرح کرده که آیا حمایت‌های قبلی از اسکوچیچ باعث نیمکت نشینی او در تیم ملی ایران شده است؟

کنعانی زادگان در قطر هم چند باری در گفتگو با خبرنگاران با ناراحتی اعلام کرده بود جایی در ترکیب ندارد و به جای او، با دیگر بازیکنان مصاحبه کنند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • حسن IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    مگه بازی با انگلیس یک نیمه بازی نکرد ؟
    • رضا شانس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      شانس آوردیم مرحله بعد نرفتیم وگرنه ده تا می‌خوردیم. فوتبال مگه الکیه بایستی جنگنده وتیز باشی
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    دقیقا بخاطر همین لجبازی های کیروش با پرسپولیس و بازی دادن کیسه کشا تحقیر شدیم. ۶تایی شدن مبارک حسینی😂😂😂😂😂😂
    • Ali IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      اولین دروازه بانی ایرانی که در جام جهانی کلین شیت کرد هر مربی بجزاسکوچیچ بود تا زمانی که مجید حسینی وپورعلی گنجی باشند به شجاع وکنعانی بازی نمی ده از روی تعصب قضاوت نکن روگلها دروازه بانی مقصرنبود نظر کارشناسان مطالعه بفرما
    • دارا IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      داداش اصلا فوتبال میبینی؟اولین دروازه بان ایرانی که تو جام جهانی کلین شیت کرد علیرضا حقیقی تو بازی با نیجریه بود دومیشم علیرضا بیرانوند تو بازی با مراکش بود لطفا قبل نظر دادن یکم اطلاعاتتون رو بالا ببرین یا اگه بالا نمیبرید لااقل یه سرچ کوچولو بکنید بد نیست
    • پرسپولیس منچستر IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      دوست عزیزم خواهشاً خواهشاً احترام دیگران را حفظ کنیم تا حرمت خودمون حفظ شود. لطفا لطفا ضمن حمایت از تیم مون اخلاق رو رعایت کنیم .سپاس از شما پرسپولیسی عزیزم.
  • سعید IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    تیم ملی سلیقه ای عاقبتش میشه این واقعا برای انتخاب تاج برای فوتبال ایران مناسفم
  • دوچرخه سواران (کیسه) IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    جام جهانی فقط یه دستاورد داشت واسه دوچرخه چیای کیروش پرست هتریک ۶تایی.پرسپولیس.العین.انگلیس😂😂😂😂😂😂😂
    • لعنت ب تاج IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      ای دهنت😂
  • آرش IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    مقصر اصلی تمامی ناکامی های این تیم در جام جهانی در مرحله اول تاج و سپس کیروش می باشند
    • امیر IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      اسکوچیچ عزیز شما و فدراسیون قبلی تمام زمان مفید آماده سازی تیم رو از دست دادن با دو ماه و یک فیفا ی بهتر از این نمیشد کی‌روش یا هر مربی دیگه باید خیلی زودتر می امد
    • ناشناس IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      در جواب امیر ساقیت کیه به ما هم معرفی کن ثواب داره پسر خوب خیلی کی‌روش دوست دارین بیارین سرمربی تیم کیسه کنین از نظر ما طرفدارای پرسپولیس کی‌روش بدرد دست دو یا همون تیم شما میخوره
  • ناشناس IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    عملکرد‌مجید‌حسینی‌بسیاربهتر‌بود‌وسن‌کمتری‌دارد
    • علی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      به جز بازی با ولز که همه واقعا خوب بودند ؛ در بازی با انگلیس و آمریکا سید مجید بد بود و پورعلی گنجی افتضاح . مسخره هست که نقطه قوتت خط حمله باشه و بهترین مهاجم نوک های آسیا رو داشته باشی ولی اینقدر تاکتیک دفاعی بچینی که مهجام نوکت تا محوطه ی جریمه ی خودی برای مهار دفاع راست حریف بیاد عقب . توجه کنید ... برای مهار مهاجم حریف هم نه . بلکه برای مهار مدافع حریف . یعنی اینقدر توی لاک دفاعی بودیم که مدافع حریف هم جلو می کشه . با اسکوچیچ که هیچی . حتی بدون مربی هم شانس خوردن 7 گل توی سه بازی نداشتیم . مگه کی روش فقط می تونست بهترین نتیجه رو برای ایران بیاره ؟ از کجا فهمیدید اسکوچیچ نمی تونه مسئول در فدراسیون فوتبال ؟! گراهام آرنولد از اسکوچیچ خیلی بد تر و کم سابقه تر بود توی مربی گری و نتایجش هم که اصلا قابل قیاس با اسکوچیچ نبود ولی استرالیا بهش اعتماد کرد و بازیکنان هم پاهاشون رو از گلیمشون دراز تر نکردند و مزدش رو هم گرفتند . برعکس ما .
  • سهیل IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    انقدر دنبال حاشیه نباشید. تیم مربی داشته و نظر اون مهمه. دخالت نکنید. در مورد این مساله هم کارشناسان باید با مربی صحبت کنند. فقط فکر کنم توی ایران هست که از کوچیک و بزرگ و کارشناس و غیر کارشناس همه در مورد یه موضوعی نظر میدن و عاشق حاشیه سازی هستند.
  • مهدی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    تفکرو نگرش کی روش درخط دفاعی تیم ملی ایران بدین صورت بود که اگردرخط دفاع به زوج حسین کنعانی زادگان وشجاع خلیل زاده بازی می داد یعنی تفکرسرمربی دراگان اسکوچیچ مورد تایید است . بدین جهت کی روش معادله خط دفاعی را تغییرداد و با تنبیه سختی دربازی با انگلستان و آمریکا مواجه شد. باعنایت به اینکه خط دفاع تیم ملی ایران با سرمربی گری اسکوچیچ مورد تایید تمام ورشکاران فوتبال است ولی کی روش ان را وتو کرد ونتیجه اش رادید
  • امین DE ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    یا یک مطلب رو نزن یا وقتی میزنی اسم بیار.
  • گابریل باتیستوتا IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    اسکوچیچ جنتلمن بود .
  • سعید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    مقصر باخت های ایران شخص تاج است کیروش چی کرد که اسکوچیچ نمی‌تونست این وسط پول‌های مملکت بود که به‌ باد رفت
  • محمد IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    خواهشا اگر مربی ایرانی هم خواستید بیارید ؛بهش تاکید کنید که این تیم یوز هاست نه خارپشت ها . ما فوتبال تهاجمی می خواهیم .فوتبال دفاعی به تیم ما نمی خوره . اون برای تیم های ضعیفه . دفاع لازمه ولی نه اینجوری . کانادا تهاجمی بود و حتی با وجود نتایج ضعیف ؛ همه ی نگاه ها رو به خودش جلب کرد . دیگه کسی نمی گه کانادا فوتبال نداره . مسخره هست که بهترین مهاجم نوک های آسیا رو داشته باشی و نقطه قوتت خط حمله ات باشه ولی دفتعی بازی کنی .
  • محسن IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    مربی ایرانی با رویکرد تهاجمی هم نداریم متاسفانه . علی دایی و امیر قلعه نویی هم اون طراوت سال های قبل رو ندارند . نکونام هم که کلا دفاعیه و راه کی روش رو میره و زمانی که اسکوچیچ هنوز مربی ما بود ؛ حتی به عنوان یه بزرگ تر هم بهش احترام نمی ذاشت و دائما صحبت از نیمکت تیم ملی می کرد به جای فولاد . من میگم اگر مربی درست و حسابی نمیاد ؛ حداقل فعلا اسکوچیچ رو برگردونید یا وحید هاشمیان رو بیارد . هم چند سال کنار تیم بودند و هم مدارک مربیگریشون رو از دل اروپا گرفتند و از مدارک مربی گری تمام مربی های لیگمون حتی از ساپینتو و مورایس هم معتبر تره . می تونید تحقیق کنید . اسکوچیچ بنده خدا هر روز توی استادیوم بود و حتی بازی های تیم های ته جدول هم می دید بلکه بتونه از دلش استعداد کشف کنه ولی کی روش به جز مربی های پرتغالی ؛ با کدوم مربی حتی یک کلمه صحبت کرد ؟!
    • حافظ IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      مشخصه لنگی هستی
    • محسن IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      خطاب به آقا / خانم حافظ اولا بهتره به فرهنگ هواداری احترام بذاری . اگر منظورت از لنگی پرسپولیسی هست ؛ نه کلا طرفدار دو آتیشه ی هیچ تیم داخلی نیستم . با این مشکل دارم که کی روش برخلاف اسکوچیچ خودش نمی رفت بازی تیم ها رو ببینه و گرنه حتی از استقلال و سپاهان هم می شد نورافکن ، محبی یا قایدی رو ببره تا اینکه 25 نفره لیست بده . در مورد رویکرد تهاجمی هم که خواست طرفداران هر تیمی هست . در مورد تیم های ملی هم یه نگاه به کره و ژاپن و حتی عربستان بیاندازی ؛ متوجه خواهی شد که دیگه این نوع فوتبال نتیجه نمی ده حتی توی آسیا . باید حمله با دفاع همزمان انجام بشه . در زمان مالکیت توپ ؛ حمله از طریق نقط ضعف تیم مقابل و در زمانی هم که صاحب توپ نیستیم ؛ پرس از بالا برای باز پس گیری توپ . پس لطفا نظرات رنگی رو با نظرات ملی قاطی نکن و استدلال های به درد نخور اینجوری رو هم برای خودت نگه دار . با چشم بسته قضاوت نکن .
  • سرخ کابوس آبی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    اسکوچیچ و کیروش هرکدام بودند فرقی نداشت نتیجه همین حد هم برایتیم زیادی بود چه کاشتیم که باید همون رو درو کنیم یک سال تیم را در کما قرار دادند چکار میکرد کیروش با اون وقت کم یابنده خدا اسکو را چرا باید عوض میکردیم به بی مدیریتی ندانم کاری مسولین باختیم وگر نه این تیم حتما با مدیریت صحیح لیاقت رسیدن به مراحل بعدی رو داشت کسی نیست بگه مسولین چرا این بلا را بر سر این تیم آوردن باور کنید ظلم مضاعف بر این بازیکنا ن ومردم بود کم کاری ندانم کاری از روی عمد یاسهو حیف که کس نیست از کسانیکه باعث وبانی شدند حساب پس بگیره حتی اگر کیروش سازه بتنی هم میساخت وقت خشک شدن واستحکام اون سازه نداشت مشکل مسولین بودند وبس.
  • رسولی IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    مسخره ترین تیم از نظر فنی اخر روزبه به درد تیمم دسته ۳میخوره برده لود به خدا اگر اسکوچیچ بود مثل ژاپن بازی میکرد تازه تمام شد
  • امین DE ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    بنظرم علی دایی هم گزینه خوبی نیست .اون شاید بیزینس من خوبی باشه ولی مربیگری خیر ،تازه دیکتاتور هم هستش و مثل کیروش عمل میکنه .یادمان نره که علی کریمی هرچقدر تلاش کرد در پرسپولیس بماند دایی نخواست.اومدن دایی بار فنی نخواهد داشت چون شاهد بازگشت محمد دایی و بهزاد غلام پور خواهیم بود
  • اشکان IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    اسکوچیچ مربی تیم ملی بشه و فقط بازیکن زیر ۲۳ سال دعوت کنه و آمادشون کنه برای مقدماتی ۲۰۲۶
  • ایران IR ۲۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    فرقی نداشت نه کیروش نه اسکوچیچ هر دو لیستشون سلیقه ای بود وگرنه شایسته هایی بودن که هرگز تو لیست این دو تا نبودن
  • حسین IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    فوتبال ما آن روزی شکست خورد که هیات رییسه فدراسیون در اقدامی مشکوک و مرموز که هنوز هم هیچ چیزش برای مردم مشخص نشده عزیزی خادم رو عزل کردند. از اون لحظه فدراسیون و فوتبال ملی تکه پاره شد و دیگه نتونست رو پای خودش بایسته. هیچکس و هیچ نهادی هم نخواست و نتونست بپرسه که آخه چرا عزیزی خادم رو عزل کردید؟ اونهم درست در نزدیکی جام جهانی. فقط یک آدم شجاع این وسط پیدا شد که اونهم کله پا کردند و رفت. حسن کامرانی فر.
  • منصور IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    آنکه مصبب اصلی باخت تیم ملی شد فدراسیون فوتبال و انتخاب کنندگان تاج بودن که ایشون هم گند انتخاب کنندگان را تکمیل و با برکناری اسکوچیچ عزیز و انتخاب نابجای کی روش موجب بوجود آمده این مسائل شد آخه چی بگم هر دو این نفرات تاج و کی روش عزل شده بودن . مگر نه اینه که میگن آزموده رو آزمودن خطاست همین میشه که نفرات خوب تیم ملی کنار گذاشته میشن و نفرات کم تجربه جایگزین منتخبین تاج مصبب اصلی شکست تیم ملی هستند که باید پاسخگو باشند و هر چه سریعتر برکنار بشن
  • عباس IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    تاج و کی روش فقط هدفشون گرفتن پول بود به چیز دیگه ای فکر نمی کردن فقط با احساسات ۸۰ میلیون ایرانی بازی کردن نه با انگلیس و آمریکا
  • بهمن IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    اینقدر ساده و سطی نگر نباشیم مقصر اصلی رو ببینید که پنهان شد تاج لعنتی تو نمیفهمی یکماه مانده به جام نباید مربی عوض کرد اطرافیانت پیشکسوتها با تجربها چرا جلوی این احمق رو نگرفتن خسته شدیم پیر شدیم تا کی صبر صبر اینده اینده اینها بهترین بازیکنان بودن میتونستیم بریم مرحله بعد تا کی باید چوب ادمهای بی لیاقت رو ما مردم بخوریم
  • اکبری IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    مجیدحسینی بدترین مدافع مابودهمیشه توبازی یکی دوتااشتباه بدمیکنه که کمرتیم رومیشکنه
  • Meysam IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    هر کسی رئیس فدراسیون بود زیر بار دادن پول ویلموتس از محل درآمد تیم ملی از جام جهانی نمی‌رفت و اگه هم این کار انجام می‌شد کلی سروصدا به پا می‌کرد. حالا با این صورت مساله شما جواب اینکه چرا تاج برگشت رو پیدا کنید .
  • احمد IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    آبروی مملکت و تیم ملی شده دست آنهایکعده مفتخور بی خاصیت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی