نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟
وحید امیری
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

برخلاف تصورات یکی از بازیکنانی که حتی یک دقیقه هم نتوانست در ترکیب تیم ملی به میدان برود، وحید امیری بود.

ستاره تیم دراگان اسکوچیچ  نقشی انکار نشدنی در صعود ایران به جام جهانی قطر داشت. او در چهار دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل هنگ‌کنگ، بحرین، کامبوج و سپس عراق که پیش از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی به میزبانی بحرین برگزار شد یکی از ستاره‌های بی چون و چرای تیم ملی بود.

او یکی از بازیکنان مورد اعتماد دراگان اسکوچیچ به شمار می‌رفت اما مصدومیت نا به هنگام و در ادامه بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی این بازیکن چند پسته را تبدیل به یک نیمکت نشین دائمی کرد.

 امیری به همراه شجاع خلیل زاده تنها بازیکنانی بودند که در جام جهانی حتی یک دقیقه هم بازی نکرد تا از لحاظ روحی و روانی کاملا به هم بریزد.

او پس از برد شیرین مقابل ولز نیز از جلوی خبرنگاران با ناراحتی رد شد و حالا ریکاوری روحی و روانی اش دغدغه جدید سرمربی پرسپولیس است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اومید IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    تعهد داده بودن بازی بکنه؟ خوب به برخی بازی میرسه به برخی نه ... وحید بعد مصدومیت نباید دعوت میشد بازیکن مصدوم رو که بهش بازی نمیدن ... دیشب بازی لوکاکو رو دیدید لوکاکو کم بازیکنی هست ؟ چرا نتونست اون چند موقعیت رو گل کنه ؟ چون بعد مصدومیت بلافاصله اومد تیم ملی... الان آرژانتین به دیبالا بازی میده؟ سه بازی بیرون بوده ... چرا چون تازه از مصدومیت برگشته .... وجید هم داستانش همینه
  • پرسپولیس IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    وحید و ترابی جایی در پرسپولیس ندارند! این دو بازیکن به درد پرسپولیس نمی خورند! نه در تیم ملی اثر داشتند و نه در پرسپولیس مؤثر خواهند بود
  • میلاد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    دلال موزامبیکی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

صعودکننده به مرحله بعد جام حذفی؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی