نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟
برانکو و نکونام به فدراسیون فوتبال پیشنهاد شدند/ کی‌روش تکراری شده است!
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای تیم ملی باید یک سرمربی جدید انتخاب بشود و تا چهار سال آینده در تیم بماند.

بهنام ابوالقاسم پور پیشکسوت فوتبال ایران و بازیکن سابق تیم ملی در خصوص عملکرد ایران در جام جهانی قطر و آینده تیم ملی گفت: به نظرم کارلوس کی‌روش تکراری شده است. اگر آدمی را که بیش از حد ببینی خسته می‌شوی. کی‌روش در پنج تورنمنت سرمربی ما بوده و جامی را نیاورده است. کسانی هم که با او کار کرده‌اند خسته هستند. باید یک نیروی جوان بیاید.

ابوالقاسم پور از نکونام، گل محمدی و قلعه نویی به عنوان مربیان مناسب داخلی برای تیم ملی نام برد و افزود: اگر ترکیبی از مربیان جوان و باتجربه بگذارند می‌توانیم در آینده موفق باشیم.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از حضور برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی به جای کی‌روش تاکید کرد: بله ایشان هم می‌تواند. باید یکی باشد که این بچه‌های جوان را جذب کند و از آنها بازی بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ایران پیشنهاد داد کی‌روش در کنار تیم ملی بماند اما نه به عنوان سرمربی. ابوالقاسم پور گفت: می‌توانند کی‌روش را به عنوان مدیر فنی تیم ملی بگذارند. یک نفر را بگذارند کنارش تا تجربه‌اش را به مربی ما منتقل کند. از کنار کی‌روش مربی‌ای جز نکونام بیرون نیامد.

وی افزود: مارکار آقاجانیان آن گوشه‌ها قایم می‌شود و جلو نمی‌آید. او بچه خوب و محجوبی است. به نظرم کی‌روش به عنوان یک مدیر فنی خوب می‌تواند کمک کند. شخصیت بین المللی او خوب است.

کارشناس فوتبال ایران خاطرنشان کرد: مربی عربستان مگر مربی بدی است؟ او آرژانتین را هم برد. به نظرم از همین جام ملت‌های آسیا یک مربی را در تیم بگذارند تا چهار سال باشد و استعدادهای خوبی برایمان پیدا کند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • M IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    نکونام همون کیروشه دیگه ، با سیستم کاملا تدافعی برانکو هم دفاعیه ، چرا دنبال یه مربی با سیستم هجومی نمیرین؟
  • صمدقلی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    بقول علی آقا کریمی نازنین هر وقت فهمیدیم در فوتبال آدم های دیگری غیر از کیروش ، برانکو و اسکوچیچ هم وجود دارند و از این دایره تکرار آدم های درجه سه - چهر بیرون اومدیم می شود امید داشت به آینده .
  • احمد IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    یعنی غیر از این چند نفر مربی در دنیای به این بزرگی پیدا نمیشه؟
  • Amir IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    اگر نکونام بیاید واقعا مسخره است، او دستیار کیروش نشد چون میدانست مسئولین که فقط در حرافی مهارت دارند ، چه دستیار کیروش بشود چه نشود، بالاخره او را تحت عنوان ( مربی ایرانی) وارد تیم ملی میکنند، نکونام در فولاد موفق باید بشود
  • ناشناس IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    برانکو و نکونام !!!!!!!!!! یعنی آوردن یه مربی خوب در سطح جهانی اینقدر سخته !
  • بهرام IT ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    دو تا به درد نخور؟؟ههههههه آخه اون برانکو و نکونام به درد چی میخورن؟؟؟؟مربی داخلی هم که باشه باید با تجربه باشه،همون پروین یا برادران بیانی یا قاسمپور و یا.....خیلی بهتر هستند در مقایسه با نکونام و برانکو که به درد هیچی نمیخورن،هی اشتباه روی اشتباه.مشکل ما اون فدراسیون نفهم ما هست.
  • مرتضی مقدم IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    برانکو خوبه ولی نکونام قرار باشه بزارن همین کیروش معلمش بهتره تا شاگرد هرچند شاگردا گاهی بهترن ولی نکونام نشون داده تو بازیای بزرگ رو به دفاع و وقت کشی میاره و تو هر بازی فولاد عقب افتاد مثل تیم معلمش نتونست به بازی برگرده حالا باز دوتا مثلا فوتبالدوست که از خوش خدمتی کیروش سرمستن میان میگن نظر خودتو فقط قبول داری فلان و کیروش خوبه ،تعجبم اینا تا پارسال مشکل داشتن بیست نفر دنبال یه توپ بدوین و این همه ادم برن تماشا حالا براشون جذاب شده و نظر کارشناسی هم میدن
  • رضایی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    ژاپن با مربی وطنی اش صعود کرد با بردن 2 غول دیگه وقتشه به مربی ایرانی اعتماد کنیم الکساندر نوری قطبی قلعه نویی گل محمدی نکونام مجیدی این همه مربی خوب داریم کی روش دیگه باید بره ازش تشکر کنیم بدرقه اش کنیم بره دیگه
  • ... IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    هیچکدوم اینا که گفتی به درد نمیخورن. نکونام و گل‌محمدی ترسوتر از کیروشن. قلعه‌نوعی هم شایسته‌سالاری تو کارش نیست. برانکو هم گاو ۹ من شیره و تا یه جایی خوبه و از یه جایی به بعد میشه غضنفر. تازه امتحانشو پس داده. اگه قراره مربی داخلی بیاریم مایلی‌کهن از اینا بهتره. البته اگه مثل سابق به مو و ریش و تتو و... بازیکنا کاری نداشته باشه. مایلی‌کهن تیم داخل سالن ما رو برای اولین بار تو دنیا معروف کرد و نتایج درخشانی باهاش تو مقدماتی جام جهانی ۹۸ کسب کردیم از جمله شیش تایی شدن کره. اگه یکی باشه که رفتار مایلی‌کهن رو کنترل کنه و از حاشیه دورش کنه او بهترینه. البته تا جایی که میدونم دادکان براش پرونده درست کرده و کلا خونه‌نشینش نموده.
  • کارلوس بزرگ IR ۱۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    بچه ها و جوانهای فوتبال ایران الان لایق سرمربی خوب و شایسته خارجی هستن بهترین مربیان داخلی لیگ برتر چه کسانی هستن ؟ امیر قلعه نویی ؟ گلمحمدی ؟ نکونام ؟ ساکت یا تار تار ؟ فوتبال همه این تیمها رو داریم میبینیم هیچ فرقی با ده پانزده سال پیش خودشون ندارن مربیانی ساکن و ایستا که فرقی بین دیروز و فردایشان نیست اگر میخواهیم کارلوس کیروش را کنار بگذاریم باید کسی را انتخاب کنیم که در دانش و سواد ورزشی و فوتبال چه در ابعاد فنی و تاکتیکی و چه در روابط بین المللی چه در ایجاد روابط با شاگردان و بازیکنان خود از کیروش سرتر باشه این ماجرا هم زمانی شکل درست به خود میگیرد که کارشناسان واقعی دلسوز و با تجربه فوتبال ایران دور هم جمع شوند و به یک نظر واحد برسند
    • یک ایرانی IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      تاکی دور باطل می‌زنید اینهمه خارجی اسم ورسم دار. ا ومدن ازایویچ بگیر تا وی یرا برانکو بلاژویچ وکیروش و...چه تحولی درفوتبالمون ایجاد کردند جزء اینکه پول پاروکردن ،مگه مادر کشتی وزنه برداری فوتسال فوتبال ساحلی والیبال بسکتبال باهمین مربیان بومی خودمون تحول ایجاد نکردیم؟فقط یکبار به اندازه کی‌روش به مربیان ای ایرانی زمان بدند ببینید چه تحولی ایجاد میشه تحولی چون نسل طلایی نودو هشت که مایلی کهن فقط بادوسال زمان اون نسل طلایی رو ساخت ،چراهمش مرغ همسایه غازه
  • نبی‌اله IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    اخه‌کیروش‌یک‌مربی‌بی‌افتخاربیجام‌هرجا‌رفته‌شکست‌خورده‌ولی‌برانکو‌همه‌جا‌هم‌جام‌داره‌هم‌جوانگراست‌‌مثال‌قهرمانی‌باتیم‌اید‌دربازیهای‌اسیای‌با‌ایران‌‌‌‌قهرمانی‌پشت‌درپشت‌باپرسپولیس‌لیگ‌قرمانان‌تحویل‌بازیکنای‌خوب‌به‌تیم‌ملی‌توخیلی‌ازکشورها‌هم‌مقام‌داره‌هم‌جامبا‌کیروش‌زمین‌تا‌اسمان‌فرق‌دارن
  • جلیل IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    برانکو که برگشت به عقب هست نکونام هم براتیم ملی خوب نیست فعلا بهترین گزینه علی دایی هست این تیم باید جوان بشه تا دوسال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین مربی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی