نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟
فتح‌الله‌زاده دروغ می‌گوید او می‌دانست استقلال بدهی دارد/ با این حرفها قبل دربی ته دل بازیکنان خالی شد/ مدیرباشگاه نباید نزدیک دربی تیم را بهم می‌ریخت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیر اسبق باشگاه استقلال گفت: این که فتح‌الله‌زاده می‌گوید نمی دانسته حساب باشگاه استقلال خالی است واقعیت ندارد. او قطعاً از روز اول همه چیز را می دانست اما ولع شهرت و قدرت او را دوباره به این جایگاه برگرداند.

حسین فرزامی، بازیکن و مدیر باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اظهارات اخیر فتح‌الله‌زاده درباره عدم آگاهی از شرایط بد مالی باشگاه استقلال اظهاراتی را مطرح کرد.

صحبت‌های اخیر مدیرعامل باشگاه استقلال را شنیدید که گفته من نمی‌دانستم باشگاه هیچ پولی در حسابش ندارد؟

اینها توجیه است! قطعاً می‌دانسته که وضعیت باشگاه چطور است. از فتح‌الله‌زاده چنین حرفی پذیرفتنی نیست. من قبلا هم گفتم که او می دانست و خودش با پای خودش در چاه افتاد. الان هم دروغ می گوید.

چرا باید چنین حرف هایی را بزند؟

برای اینکه شرایط امروز باشگاه را به نوعی توجیه کند. من معتقدم یک سری مسائل دیگر هم پشت پرده وجود دارد که باید از طریق وزارت ورزش درست شود. او قطعاً در همه امور با وزارت ورزش هماهنگ بوده و اگر امروز می‌گوید ما بدهی داریم و پول نداریم این ها را از قبل می دانسته است.

به نظر شما فتح‌الله‌زاده این بدهی‌ها را چطور میتواند رفع و رجوع کند؟

باید بگذاریم خودشان تصمیم بگیرند و الان هم هر چقدر حرف بزنیم فایده ندارد. چون از طرفی خود بازیکنان هم طلب زیادی دارند و البته بدهی های خارجی هم وجود دارد.

با توجه به شرایط بد مالی باشگاه، چرا فتح‌الله‌زاده قبول کرد مدیرعامل این باشگاه شود؟

به خاطر اینکه این آقایان عاشق قدرت هستند و علاقمندند که اسم و تصویر شان در رسانه ها باشد. باید از او پرسید واقعاً شما نمی دانستید اوضاع استقلال چطور است؟ اگر هم تا امروز حرفی نزده بود میخواست جایگاهش در مدیرعاملی محکم شود.

چندی قبل شایعه استعفای فتح‌الله‌زاده مطرح شد. به نظر شما در این شرایط او چنین کاری را انجام میدهد؟

خیلی بعید است. او دوست دارد در دید باشد. می‌خواهد مردم درباره اش حرف بزننند و سر زبانها باشد. ولی باز می گویم فتح‌الله‌زاده هم مقصر صددرصد نیست. فدراسیون و وزارت ورزش هم باید نگاه درستی به شرایط باشگاه استقلال داشته باشند و همین طور این باشگاه را به امان خدا رها نکنند.

با توجه به در پیش بودن دربی، این تنش های مدیریتی و مشکلات مالی چه تاثیری روی بازیکنان تیم میگذارد؟

قطعاً روی تیم تاثیر می‌گذارد و ته دل بازیکنان را خالی میکند. فتح‌الله‌زاده نباید در این شرایط صدای این مسائل را در می آورد. اگر واقعا ادعا می‌کند متعصب به استقلال است الان باید تحت هر شرایطی تا دربی روی این مسائل سرپوش می گذاشت. الان با بیان این صحبت‌ها همین حالا شما با من صحبت می کنید و بقیه هم حرف می زنند و موضوع هر روز بزرگ و بزرگتر می شود. بی پولی استقلال اظهر من الشمس و همیشگی است، فتح‌الله‌زاده نباید این موضوع را تا این اندازه عجیب و بغرنج برای بازیکنان تیم جلوه می داد تا روی روحیه کلی تیم تاثیر بگذارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • حنیف IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    وزارت ورزش نگاه درستی داشته باشد... همین الان 180میلیارد بیشتر ازبودجه مصوب هزینه شده آجورلو که رفت هیچ فردی از ایشون نپرسید پول ها کجا هزینه شده 2عدد واحد به فرهاد مجیدی چرا داده شد و کجا هزینه شد پول بورس که از تومان تومان این هوادار چرا برداشت شد کلا هیچ فردی پاسخگو نیست حرف جناب فرزامی کاملا درست فتح الله زاده عشق دیده شدن و گرنه کاملا از شرایط باشگاه خبر داشت آقای شوالیه اگر میدونستی کاری ازت برنمیاد که نمیاد چرا مسئولیت قبول کردی این وضعیت مدیریت ورزشی کشور ماست ژاپن بین چهار تیم آلمان اسپانیا و کاستاریکا اول گروه صعود میکنه ما هنوز درگیر مدیریت 30سال گذشته امثال فتح الله ها هستیم این که فوتبال بگیر برو بالا یعنی این همه ما جوان تحصیل کرده با سواد در رشته مدیریت با بهترین تفکر و ایده‌های جدید داریم چرا باید هنوز مدیریت این دو تیم فوتبال دست امثال فتح الله ها بچرخه تا کی این سیکل معیوب باید ادامه داشته باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - شمس‌آذر قزوین؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی