نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
۱۰
پیشنهادات جدید برای ستاره استقلالی تیم ملی/ جام جهانی سکوی پرتاب شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

 یکی از بازیکنان ثابت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، سیدمجید حسینی بود که همراه با مرتضی پورعلی‌گنجی زوج خط دفاعی تیم ملی را تشکیل دادند.

حالا طبق ادعای سایت sporundibi ترکیه، حسینی با عملکردش همراه با تیم ملی در جام جهانی توانسته نظرها را به خود جلب کرده و ممکن است در نقل و انتقالات همین فصل، کایسری اسپور را ترک کند. قرارداد مجید حسینی با کایسری تا پایان این فصل است و وی به دنبال بررسی پیشنهاداتش در ماه ژانویه خواهد بود.

باشگاه کایسری اسپور همراه با سرمربی جدیدش علی‌رغم محرومیت‌هایی که در نقل و انتقالات داشت، توانست به نتایج مناسبی دست پیدا کند و مجید حسینی یکی از بازیکنان ثابت تیم بود.

با این حال قرارداد این بازیکن ایرانی پایان فصل تمام می‌شود و از حالا پیشنهاداتی را پیش روی خود می‌بیند. پیش از این باشگاه شارلوا بلژیک و چند باشگاه آسیایی برای جذب حسینی اقدام کرده بودند و باید دید در نهایت چه سرنوشتی در انتظار اوست.

طبق ادعای دیگر رسانه‌های ترکیه‌ای این مدافع که پیشنهاد تمدید قرارداد از کایسری اسپور دریافت کرده، تا پایان فصل صبر خواهد کرد و با توجه به پیشنهادات پیش رو تصمیم خواهد گرفت.

تیم فوتبال کایسری قصد دارد اردوی آماده سازی خود را در آنتالیا برگزار کند و اسامی بازیکنان حاضر در این اردو، امروز اعلام شد. بر اساس اعلام باشگاه، مجید حسینی که در جام جهانی حضور داشته است، از روز ۱۴ دسامبر (حدود دو هفته دیگر) به تمرینات کایسری ملحق می‌شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • اومید IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    قابل توجه منتقدین ؛ اهانت کنندگان و فحاشان به سید مجید
  • پوارو IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    هرکی بخرتش بدبخت میشه ، نقطه ضعف اصلی تیم‌ ایران در جام جهانی بود
    • حمیدشون IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      ضعیف ترین بازیکن کل جام جهانی بود نه فقط تیم ایران
  • مهدی IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    کسانیکه به حسینی گیر می دن که خلیل و کنعان رو فیکس کنن طرفداری رنگی چشماشون رو کور کرده. اگه اینقدر مدافع های قابلین تعطیلات تو لیگ قطر رو بزارن کنار برن تو یه لیگ پرفشار مثل ترکیه بازی کنن تا ببینیم چند چندن.
  • یه نفر GB ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    ما هم ببرین جام جهانی شیش تا گل بخوریم برامون پیشنهاد بیاد .
  • یه نفر GB ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    ما هم ببرین جام جهانی شیش تا گل بخوریم برامون پیشنهاد بیاد .
  • مجید خرم آبادی IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    خندم میاد بخدا مسبب اصلی باخت فاجعه بار ب انگلیس کسیکه بازی با آمریکا ب همراه محمدی روی گل مقصر اصلی بود حالا استقلالی ها بهش مینازن البته بگم استقلالی ها با هشتک های اخراج اسکو کی‌روش برگرد مسببین اصلی نتایج فاجعه آمیز جام جهانی هستند بایدم بی غار باشن باید قانونی بذاریم هیچ استقلالی دعوت نشه تیم ملی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی