نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عجیب اما واقعی؛ ستاره محبوب کی‌روش هم چوب حمایت از اسکوچیچ را خورد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

شاید وحید امیری هرگز فکرش را نمی‌کرد بعد از حمایت از دراگان اسکوچیچ این سرمربی برکنار و کارلوس کی‌روش او در تیم ملی شود.

به نظر می‌رسد شجاع خلیل زاده تنها بازیکنی نبود که چوب حمایت از دراگان اسکوچیچ را در جام جهانی ۲۰۲۲ خورد.

تابستان سال جاری وحید امیری در مصاحبه با برنامه فوتبال برتر ضمن دفاع از سرمربی سابق تیم ملی، گفت: «اتفاقاتی که افتاد به نظر من یک مقداری کار اسکوچیچ را کوچک شمردیم. در شرایطی که کرونا کل دنیا را گرفته بود و تیم ملی کشور ما با یک مساوی به دور دوم مقدماتی جام جهانی راه پیدا نمی کرد. اقای اسکوچیچ تیم ملی را در اختیار گرفتند. تلاش کردند. به کشورهای مختلف برای دیدن بازیکنان سفر کردند و در شرایط کرونا اردوهای خیلی کمی برگزار کردند و در شرایطی که فدراسیون هم اوضاع خوبی نداشت، تلاش کردند و زحمت کشیدند. به نظر من ما نتوانستیم احترامی که باید را برای سرمربی تیم ملی قائل شویم. ناگفته هم نماند که ما در کل در این زمینه خوب عمل نکردیم.»

شاید وحید امیری هرگز فکرش را نمی‌کرد اسکوچیچ برکنار و کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران شود. یک مربی پرتغالی که از شاگردان قدیمی‌اش انتظارات بیشتری داشت ولی وحید امیری ظاهرا نتوانست آن را برآورده کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • ع ق QA ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    کیروش را از ایران بیرون کنید
  • پیمان FR ۰۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    قدری منصف باشید همه ایران در این مورد متفق القول هستند که امیری با روزهای خوبش فرسنگها فاصله داره و اصلا در حد تیم ملی نبود بازیکنی با سنی نزدیک به ۳۵ سال که تازه از مصدومیت آنهم نه کاملا" رها شده،کیروش در همون ابتدا امیری را به اردو دعوت نکرد ولی اصرار درویش و سفارش تاج ،کیروش او را بعنوان توریست به قطر برد.و این حق کشی بود در حق بازیکنانی چون محبی .سروش رفیعی و.. که آماده بودند ولی خط خوردند.
    • سید IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      دوست عزیز سلام.فقط بردن امیری نبود،بلکه بازی ندادن ب شجاع و کنعانی زادگان و دعوت نکردن محبی،بردن چهار گلر و حتی از لیست ۲۶ نفره،۲۵ نفر دعوت کرد ک یک گلر رو هم خط میزد دوتا بازیکن دیگه میشد ببره،این دوره بدجور ستاره سوزی شد و حق اسماعیلی فر و سرلک،محبی و رفیعی و چندتا ستاره ی دیگر رو خوردن.البته محبی و قائدی هنوز دوتا جام جهانی دیگه میتانن بازی کنن،ولی این دوره هم حقشان پایمال شد
  • علی IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    چقدر سیستم فوتبال کشورمون زننده شده... حاضر شدند تیم درمقابل سیاسی ترین رقیب ببازه ولی از نفراتی که آز مربی وقت حمایت کردند.. بازی ندهند.. عجب روزگاریست.. دلم آشفته می‌داند چین آشفته بازاری..
  • میهمان IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    تیم ملی هم شده جای تسویه حساب شخصی ... تاج را دادگاهی کنید تا کیروش حساب کار دستش بیاید
  • س ح IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    باید متخصصین صادق تصمیم بگیرند مردانی ازجنس علی پروین 'استیلی ومایلی کهن
  • کاظمی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    سلام،تیم ایران در مقابل تیمهایی مثل آلمان بسیار کوچک است ،وقتی که آلمان به مرحله حذفی صعود نمی کند دیگه نباید بگیم چرا فلان بازیکن چرا بازی نکرد؟ ما هنوز برای رسیدن به یک تیم منسجم مثل ژاپن و کره بسیار فاصله داریم.باید بدور از باند بازی و با مربیان بومی سالها زحمت بکشیم تا به یک تیم منسجم برسیم.
  • پیمان IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    کیروش یک عقده ای به تمام معنا بود.
  • N IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    دوباره اسکوچیج رو بیارند حداقل قهرمان جام ملت ها شویم
    • ناشناس IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
      همان‌یک‌امتیاز‌گرفتن‌ازشش‌امتیاز‌مقابل‌کره‌نشان‌دهنده‌کارایی‌اسکوییچ‌است
    • عباس IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      13برد و دو تساوی از16بازی که اسکوچیچ گرفته رو ببری پیش هرکارشناسی بگی اینو انداختیم بیرون وکیروش رو اوردیم میگه شما مغزتون معیوب. اینو فراموش نکن ایران به کره ای باخته که از گروه خودش صعود کرده وپرتغال رو برده اگه این نتایج. رو کیروش. میگرفت میگفتین بهترین مربی دنیاست نمیدونم چی شده این مملکت که هر کی ادعا کنه بهترین کسی خالصانه کار کنه ضعیف و احمقه. شاید ما گوش مون بهمون فرمان میده تا مغزمون
  • حسن IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    کی‌روش باید از ایران بیرون کنید. و تاج رو زندانی کنید و کسایی که به او رأی دادن از سمت خودشان عزل کنید.
  • عباس IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    جالبه به راحتی درباره باخت به کره که اسکوچیچ مربی بوده حرف میزنن ولی نمیگن فقط یک باخت و2مساوی و13برد داشته وتنها باختش برابر تیمی بوده که از گروه خودش صعود کرده اگه نتایج اسکوچیچ رو کیروش میگرفت مربیگری تیم ملی میشد موروثی و بچه هاش میومدن به جاش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی