ستاره پرسپولیس آماده تحویل گل‌محمدی شد/ سورپرایز کی‌روش برای سرخ‌ها
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، یک سورپرایز ویژه برای تیم پرسپولیس داشت.

شکی وجود ندارد که ستاره تیم ایران در این رقابت ها مهدی طارمی بود. او در  حال حاضر بهترین بازیکن فوتبال ایران در قاره اروپاست. این بازیکن ۳۰ ساله در پورتو عملکرد بسیار خوبی داشته است. او در ۱۸ بازی‌ای که برای پورتو در فصل جاری به میدان رفته است موفق به زدن ۱۱ گل و دادن ۷ پاس گل شده و همین باعث شده بود هواداران تیم ملی فوتبال ایران امید زیادی به درخشش این بازیکن در قطر داشته باشند.

مهدی طارمی هم در این رقابت‌ها ۲ گل زد، یک پاس گل داد و روی گل دیگر ایران هم تأثیرگذار ظاهر شد تا ستاره تیم ملی کشورمان به رغم حذف از جام جهانی لقب بگیرد اما...

در کنار ستاره پورتو، بازیکنان دیگری هم بودند که عملکرد مناسبی داشتند. مهدی ترابی یکی از این بازیکنان بود که اگر با بدشانسی مواجه نمی‌شد می توانست یکی از گلزنان تیم ملی ایران مقابل ولز لقب بگیرد. هر زمانی که ترابی به میدان رفت توانست بازی‌های قابل قبولی ارائه دهد و حالا با آمادگی به اردوی پرسپولیس باز خواهد گشت.

این در حالی است که بدون شک یکی از مشکلات پرسپولیس در فصل جاری افت مهدی ترابی بوده است. او از بازی تراکتور تا پایان هفته یازدهم نتوانتست عملکرد همیشگی را از خودش نشان دهد و این پرسپولیس را با مشکلات زیادی در خط حمله مواجه کرد.

همه چیز از یک بازی در تهران آغاز شد. او دردیدار حساس با تراکتور تبریز نیز با پنالتی عجیب و غریب خودش روی اعصاب هواداران پرسپولیس رژه رفت و انتقادات زیادی را برانگیخت. دیداری که تنها شکست پرسپولیس در فصل جاری را رقم زد. با وجود این یحیی گل محمدی اعتقاد زیادی به سبک بازی این بازیکن داشته و از او در ترکیب ثابت تیمش استفاده کرد.

حالا مهدی ترابی ستاره مورد علاقه پرسپولیس در حالی با آمادگی و روحیه بالا به تیمش برمی‌گردد که اولین بازی یحیی گل محمدی برابر استقلال و دربی است.

باید منتظر ماند و دید مهدی ترابی همان بازیکن با روحیه تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است یا اینکه ...؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی