نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
آیا تیم ملی میتواند برای بار سوم نبرد ایران و آمریکا را ببرد و به مرحله بعد صعود کند؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ایران و آمریکا در تاریخ بازی های ملی خود ۲ بار برابر همدیگر بازی کرده اند و در این ۲ بازی تیم ملی ایران یک بار برنده شده است و بار دیگر بازی ۲ تیم به تساوی یک بر یک رسیده است.

در جام جهانی قطر ۲۰۲۲، تیم ملی ایران آخرین بازی مرحله گروهی جام جهانی را مقابل آمریکا برگزار می کند. دیدار تیم ملی ایران و آمریکا در قالب هفته سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در روز  سه‌شنبه هشتم آذرماه از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه الثمامه پیگیری می‌شود که این دیدار به صورت پخش زنده مسابقه فوتبال در سایت طرفداری پوشش داده میشود.

به گزارش طرفداری، تا به کنون تیم ملی ایران قادر بوده تا ۳ بار دروازه یانکی ها را باز کند و آمریکا هم ۲ بار به ایران گل زده است با این حال ایران توانسته تمام بازی های پیشین با آمریکا رو ببرد. ایران در جام جهانی ۱۹۹۸ برابر آمریکا برنده شده است و حالا در روزی به مصاف آمریکا خواهد رفت که به نوعی به همان جام جهانی ۱۹۹۸ ارتباط دارد. در روز ۸ آذرماه سال ۱۳۷۷ تیم ملی ایران بعد از مساوی ۲-۲ با استرالیا در شهر ملبورن برای دومین بار به جام جهانی صعود کرد تا در جام جهانی ۱۹۹۸ اولین برد تاریخ خود در جام جهانی را برابر همین تیم ملی فوتبال کشور آمریکا کسب کند. بازی تیم ملی ایران و آمریکا به عنوان آخرین بازی ایران در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ از اهمیت بالایی برخوردار است؛ همچنین ساعت بازی ایران و آمریکا به عنوان آخرین بازی ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برای پیگیری لحظه‌ای اخبار بازی ایران- آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ به آدرس https://www.tarafdari.com/node/۲۲۱۷۳۰۶ مراجعه فرمایید.

. ایران و آمریکا پیشتر در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه نیز مقابل هم قرار گرفته اند و این دیدار می تواند یادآور خاطرات آن بازی باشد.

برای دریافت اخبار ورزشی به طرفداری (www.tarafdari.com) مراجعه کنید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی