یکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۷
۱ |
۰
برزیل قهرمان جام‌جهانی ۲۰۲۲ شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ابررایانه‌ها روند پیشرفت جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ را پیش‌بینی کرده‌اند، و خواندنش قطعاً انگلیسی‌ها را ناراحت خواهد کرد.

با پایان یافتن دور گروهی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر مسابقات حذفی آغاز شده‌اند. قرار است هیجان‌های بیشتری را تجربه کنیم اما طبق پیش‌بینی ابررایانه‌ها، انگلیس که از مدعیان قهرمانی قطر بود، در مرحله یک‌چهارم نهایی به خانه خود می‌رود.

دانشمندها و نوابغ اعداد و ارقام را زیر و رو کردند تا به محتمل‌ترین نتایج برسند. آنها بر این باورند که هلند موفق به شکست آمریکا می‌شود و آرژانتین هم همین کار را با استرالیا می‌کند.

ژاپن در مرحله گروهی با شکست آلمان و اسپانیا صدرنشین شد و در مرحله یک‌هشتم هم کرواسی را شکست خواهد داد. اما این مرحله می‌تواند پایان راه کره جنوبی باشد که با جان و دل در مقابل پرتغال مبارزه کرد، و انتظار می‌رود برزیل روز دوشنبه آنها را شکست دهد. انگلیس فردا به مصاف سنگال می‌رود، در حالی که تیم آفریقایی مهره‌های ارزشمند خود را در اختیار ندارد.

انتظار می‌رود سه شیرها بدون دردسر بالا بروند، اگرچه فرانسه احتمالاً با غلبه بر لهستان به یک‌چهارم نهایی می‌رسد و مقابل بازیکنان گرت ساوت‌گیت قرار می‌گیرد. اسپانیا تیم شگفتی‌ساز مراکش را حذف خواهد کرد و سوئیس با شکست دادن پرتغال رویای آخرین جام‌جهانی کریستیانو رونالدو را خراب خواهد کرد.

آرژانتین با شکست هلند به نیمه‌نهایی می‌رسد و ابررایانه‌ها اینطور پیش‌بینی کرده‌اند که برزیل با شکست ژاپن، در نیمه‌نهایی با رقیب دیرینه روبه‌رو خواهد شد.

در طرف دیگر، انگلیس به دست فرانسه حذف خواهد شد و اسپانیا هم در یک‌چهارم سوئیس را بیرون خواهد کرد. برزیل در نیمه‌نهایی فوق‌العاده تماشایی آرژانتین را از پیش رو خواهد برداشت و در فینال با فرانسه‌ای که قهرمان ۲۰۱۰ را حذف کرده روبه‌رو خواهد شد.

در فینال هیجان‌ها به اوج خواهد رسید و برزیل عنوان قهرمانی را از فرانسه خواهد گرفت و جام را بعد از ۲۰ سال به آمریکای جنوبی خواهد برد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • دبیر IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    فینال،فرانسه،،،،برزیل،،،،،،،قهرمان جام ،،،فرانسه خواهد بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی