روزبه چشمی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قطعاً یکی از خاطره انگیزترین اتفاق جام جهانی بیست و دوم برای علاقمندان به فوتبال در کشورمان لحظه به ثمر رسیدن گل روزبه چشمی در دقیقه نود و نهم بازی تیم های ایران و ولز است.

روزبه چشمی که در دیدار اول تیم ملی مقابل انگلیس برخلاف دیدار اول تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ (مقابل مراکش که منجر به پیروزی تیم ملی شد) عملکردی ضعیف در پست غیر تخصصی اش داشت در نیمه دوم بازی مقابل ولز به میدان آمد و شگفتی ساز شد.

روز گذشته فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا با انتشار پوستری از زننده زیباترین گل‌های جام تا اینجا رونمایی کرد که تصویر روزبه چشمی به درشتی در وسط آن پوستر به چشم می‌آمد. طرفداران استقلال با دیدن این پوستر در فضای مجازی خطاب به کاپیتان دوم تیم شان نوشتند در نزدیکی دربی لطفاً از این گلهای زیبا به پرسپولیس هم بزن.

گلی که چشمی در دیدار با ولز از فاصله دور با یک ضربه شوت ناگهانی به ثمر رساند اینقدر غافلگیر کننده بود که بسیاری از پیشکسوتان استقلال هم بعد از آن مدعی شدند تاکنون ندیده بودند روزبه چشمی شوت بزند آن هم به این دقت و زیبایی! علاوه بر آن گل روزبه چشمی مقابل ولز پایه‌گذار گل دوم تیم ملی توسط رامین رضاییان شد تا آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سومین پیروزی تاریخ فوتبال ایران در جام‌های جهانی گذشته تبدیل شود. شایان توجه است که تیم ملی کشورمان پیش از آن در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه تیم آمریکا و در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تیم مراکش را شکست داده بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی