تمرین تیم ملی ایران
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

چند تن از ملی پوشان فوتبال کشورمان پاسخ انتقاد ملی پوشان کشتی درباره پاداش جام‌جهانی را دادند.

انتقادات مطرح شده توسط برخی ملی پوشان کشتی بابت اعطای مجوز واردات خودرو به بازیکنان تیم ملی فوتبال با واکنش‌هایی از طرف فوتبالیست‌ها نیز همراه شده و آنها به  این نقدها پاسخ می‌دهند.

البته با توجه به جوی که پس از پایان کار تیم ملی در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به وجود آمده است اغلب شاگردان کارلوس کی‌روش نمی‌خواهند مصاحبه کنند و مستقیم وارد این ماجرا شوند اما کنایه‌های خود را در قالب حرف‌های خصوصی بیان می کنند. چند نفر از ‌پوشان در رابطه با انتقاد کشتی‌گیران بابت اعطای مجوز وارد کردن ماشین می‌گویند: ما اصلاً کاری به سایر رشته‌ها نداریم و اگر برای آنها نیز چنین امکاناتی در نظر گرفته شود خیلی خوشحال می شویم اما کشتی گیرانی که از ما انتقاد می‌کنند بهتر است به حرف علیرضا دبیر هم اشاره کنند .

خود رئیس فدراسیون کشتی چند ماه قبل در مصاحبه‌ای مدعی شده بود که کشتی گیران در ایران بیشتر و بهتر از همه جای دنیا از نظر مالی رسیدگی می‌شود بنابراین قاعدتاً آنها نباید دغدغه‌های از این بابت داشته باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسین IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    فوتبالیست ایرانی باید دهنش رو آب بکشه اسم کشتی رو بیاره کل فوتبال ایران دوبنده ی کامران قاسم پور رو نمی ارزه حواله ماشین رو باید به کشتی بدن نه فوتبالیست هر وقت یک فینال آسیا رفتید حرف بزنید علی دایی با این همه منم منم یک دونه برنز جام ملتهای آسیا داره
  • سورنا IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    دلال‌ها و ... تو فوتبال ۶ تا گل میخورن می‌برند. کشتی فقط مدال میگیره واسه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی