نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
تمرینات چراغ خاموش مدافع محبوب ساپینتو/ مرد پرتغالی این بازیکنش را برای دربی می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یکی از اتفاقات نگران کننده برای کادر فنی تیم استقلال مصدومیت مدافع ثابت این تیم در بازی دوستانه هفته گذشته بود.

عارف غلامی بازیکن ثابت تیم استقلال در کادر دفاعی آبی پوشان، در دیدار دوستانه این تیم (روز چهارشنبه هفته گذشته) دچار مصدومیت شد.

در خبرهای هفته پیش عنوان شد مصدومیت غلامی جدی است اما در روزهای ابتدایی هفته جاری و پس از حضور این بازیکن در محل تمرین (با لباس شخصی) عنوان شد که این بازیکن تا روز سه شنبه ۲۹ آذر و دیدار مقابل پرسپولیس توانایی حضور در میادین را پیدا خواهد کرد.

از نزدیکان به تیم استقلال خبردار شدیم غلامی بلافاصله پس از مصدومیت در دیدار مقابل هوادار ب درخواست ساپینتو از محل آسیب دیدگی ام آر آی گرفته و در طول روزهای گذشته بدون وقفه مشغول انجام فیزیوتراپی است تا هر طور شده تا پایان هفته جاری به شرایط عادی برای بازگشت به تمرینات گروهی دست پیدا کند.

درباره غلامی باید گفت این بازیکن تا جایی مورد اعتماد سرمربی پرتغالی استقلال بوده که خودش پس از محرومیت انضباطی یک جلسه ای در هفته هشتم مقابل فولاد، در صحبت با مسئولان باشگاه خواستار بخشش او شده و از بازی بعد در هفته نهم مقابل ذوب آهن از ابتدا در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفت. غلامی در مسابقه سوپرجام هم مدافع ثابت تیم استقلال در راه رسیدن به قهرمانی بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی