نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟
عکس| واکنش دستیار کی‌روش به حذف ایران از جام جهانی/ اگر این اتفاق می‌افتاد صعود می‌کردیم!
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دستیار سرمربی تیم ملی ایران با انتشار پستی نسبت به حذف تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر واکنش نشان داد.

الکساندر لوپس یکی از دستیاران کارلوس کی روش با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نسبت به حضور مجدد همراه با تیم ملی و همچنین حذف در جام جهانی  واکنش احساسی نشان داد.

لوپس در این پست نوشت:

یک جام جهانی دیگر با  تیم ملی ایران مثل جام جهانی  ۲۰۱۸ را تجربه کردیم.

البته ما اگر در بازی آخر کمی خوش شانس‌تر بودیم و اگر برخی از جزییات را در دقایق پایانی می‌توانستیم رعایت کنیم امکان داشت به گل برسیم. 

گلی که بدون شک خنده روی لبان ما می‌آورد و رویای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی را محقق می‌ساخت.

به هرحال ما به خاطر انجام تعهدمان و جنگندگی فوق العاده بازیکنانمان خدا را شکر می‌کنیم ، بازیکنانی که دنیا را به هیجان درآوردند.

به خاطر قدرتی که از خودمان نشان دادیم و همچنین پیروزی فراموشی نشدنی مقابل ولز در بازی دوم بسیار خوشحالیم .

ما زمانی خودمان را نشان دادیم که کمتر کسی ما را باور داشت.

به امید موفقیت تیم ملی ایران

عکس| واکنش دستیار کی‌روش به حذف ایران از جام جهانی/ اگر این اتفاق می‌افتاد صعود می‌کردیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اشکان IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    والا خیلی رو دارن جوری از بردن ولز ضعیف و ده نفره در دقایق عجیب و غریب صحبت میکنن انگار مالدیو رو تحویل گرفته بود و برزیل تحویل دادن!!
    • حسن IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
      ولز با آمریکا مساوی کرد کجاش ضعیف بود ؟
    • اشکان IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
      حسن آقا بازی ولز با آمریکا رو چند بار ببین ! هیچ موقعیتی رو دروازه آمریکا ایجاد نکردن و تنها در دقیقه حدود ۸۵ با یه خطای بی‌جهت و الکی مدافع آمریکایی که اصلا موقعیتی هم برای ولز نبود، دو دستی یه پنالتی مفت دادن به ولز! وگرنه تا سه روز دیگه هم ولز با اون سیستم بازی گل بزن نبود که نبود. ولز با خوش شانسی محض رسید به جام جهانی و بدون هیچ شک و تردیدی یکی از ضعیفترین تیمهای جام جهانی بود اگه نخوایم بگیم ضعیفترین. در مقایسه با سایر تیمهای آسیایی، ایران در یکی از ساده ترین گروهها قرار داشت که شاید تا ۲۰ سال دیگه هم همچین قرعه ای نصیب ایران نشه.
  • از پیدایش کره خاکی0مقام بین المللی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    دستیار هم دستکمی از استاد نداره تو زبون بازی و کتمان حقیقت ،با اون شیش تایی که خوردیم واقعا دنیا به هیجان اومد🤢☺
  • پدرام CA ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    تعجب نداره. این جماعت هموتهاییند که روزی که ایران رو تحویل گرفتند یکیشون مصاحبه کرد گفت ما مصر رو وقتی تحویل گرفتیم که حتی یکی از بیست تیم برتر افریقا نبود!. حالا خوبه مصر یک پله هم با کیروش تو رنکینگ بالا نرفت. تازه حذف هم شد . منتها عادته دیگه. تمام پیروزیهای مهم کیروش با ایران (برعکس شکستهای مهمش) نتیجه اتفاقات فوتبالی بوده. برای همین هی شانس شانس میکنه. ولی فوتبال خر و خرما عاقبتش اینه...
  • محمودکوچکی IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    ولزبردین تمام شد۰بروبابامادوست داشتیم یک هشتم ببینیم انشالله بامربی جوان مثل مجیدی جام جهانی بعدی درس خوبی به تیمهامیدیم بخصوص انگلیس امریکا
  • ناشناس IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    هر چی اسکوچیچ نتونست موفقیتش رو فریاد بزند اینا دارن ناموفق بودنشان رو داد می زنن و به نام موفقیت به مردم قالب می کنن عجب دنیایه
  • خِرت ویلدِرِس FI ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    دقت نکردین چی گفنه! خخخخ البته ما *اگر* در بازی آخر کمی خوش شانس‌تر بودیم و *اگر* برخی از جزییات را در دقایق پایانی می‌توانستیم رعایت کنیم *امکان داشت* به گل برسیم. دوتا اگر اگه اتفاق میوفتاد، امکان داشت به گل برسیم... بعد دوتا اگر، تازه امکان داشت!؟؟!؟!؟!!؟ برو باوو خودتو مسخره کن. اگرر عمه‌م سیبیل داشت با قطعیت تمام میگفتم بهش عمو! تو دوتا اگه گفتی بعدش تازه میگی شاید،امکان داشت، میشد، فلان بهمان
  • . IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    ایشون منظورشون کدوم قدرتی که نشان دادن بود🤔پیروزی بزرگ جلوی ولز!احتمالا طرف بازیهای ژاپن رو میدیده و توهم حضور در دیگر تیمها را داشته.اینکه میگن کمال همنشین اثر میکنه واقعا درسته. ااگه این قدرت نشون دادن و پیروزی بزرگ بوده پس تیمهای دیگه را باید کلمات جدیدی برای وصفشان در فارسی اختراع کنیم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

بهترین تیم هفته ۲۴؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی