نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟
ترکیب پرسپولیس در دیدار با شیرازی‌ها لو رفت/ ستاره محبوب یحیی نیمکت‌نشین شد!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

یحیی گل‌محمدی با ترکیبی پرسپولیس را به مصاف فجرسپاسی فرستاد که در آن خبری از دانیال اسماعیلی‌فر نبود.

دیدار دوستانه دو تیم پرسپولیس و فجر سپاسی شیراز با برتری دو بر یک سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. این بازی تدارکاتی پشت درهای بسته برگزار شده و به خواست یحیی گل محمدی فقط خبر گلزنان آن درز پیدا کرد.

شاید خوانندگان پرسپولیسی کنجکاو باشند که بدانند یحیی گل محمدی تیمش را با چه ترکیبی در این دیدار دوستانه به زمین فرستاده است. اگر این طور است گزارش زیر را بخوانید.

دروازه‌بان؛ احمد گوهری

گرچه احمد گوهری در دیدار تدارکاتی قبلی برابر شمس آذرقزوین اشتباهات وحشتناکی داشت و روی هر دو گل خورده پرسپولیس تأثیرگذار ظاهر شد اما باز هم یحیی گل محمدی به او اعتماد کرد و در ترکیب اولیه او را قرار داد. دلیل آن هم واضح است و علیرضا بیرانوند هنوز به تمرینات پرسپولیس ملحق نشده است.

دفاع وسط؛ گئورگی گولسیانی و وحدت هنانوف

در غیاب مرتضی پورعلی گنجی ملی پوش و با توجه به مصدومیت فرشاد فرجی، این وحدت هنانوف بود که به عنوان زوج گئورگی گولسیانی در مرکز خط دفاع بازی کرد. البته مدتی می شد این ملی پوش تاجیک از سوی یحیی گل محمدی در خط میانی به کار گرفته می شد اما در این بازی دوستانه دوباره دفاع میانی شد.

دفاع راست؛ سیامک نعمتی

شاید مهم ترین تغییر یحیی گل محمدی در بازی با فجرسپاسی شیراز نیمکت نشین کردن بهترین پاسور فصل پرسپولیس بود. دانیال اسماعیلی فر نیمکت نشین شد تا سیامک نعمتی برای تیمش در ترکیب اصلی آن هم به عنوان دفاع راست بازی کند. نعمتی البته عملکرد بدی نداشت و ...

دفاع چپ؛ علی نعمتی

مدافع بی حاشیه و سر به زیر پرسپولیس بار دیگر مدافع چپ شد. علی نعمتی که این اواخر در لیگ برتر جای خودش را به وحید امیری داده بود در غیاب این چپ پای ملی پوش بار دیگر در دفاع چپ به بازی گرفته شد و بنابرشنیده ها عملکرد بدی هم نداشته است.

هافبک دفاعی؛ سینا اسدبیگی

با توجه به مصدومیت میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا شاهد حضور سینا اسدبیگی هافبک دفاعی مورد علاقه یحیی گل محمدی در ترکیب اصلی بودیم. اسدبیگی در حال حاضر فرصت بسیار خوبی به دست آورده و سرمربی تیم هم به او فرصت کافی داده است. او باید از این فرصت خیلی بهتر از این حرف ها استفاده کند.

هافبک تهاجمی؛ سروش رفیعی

بهترین بازیکن پرسپولیس در دیدار دوستانه با فجرسپاسی یک شیرازی بود. سروش رفیعی در این دیدار به عنوان هافبک تهاجمی نمایش خوبی مقابل تیمی داشت که فوتبالش را از آنجا آغاز کرده است. شماره 7 پرسپولیس پس از خط خوردن از لیست جام جهانی 2022 قطر توسط کارلوس کی روش حالا با انگیزه های متفاوتی برای پرسپولیس بازی می کند.

هافبک راست؛ سعید صادقی

سعید صادقی حتی در غیاب مهدی ترابی هم باید هافبک راست باشد. شاید خود صادقی دوست داشته باشد همچون دوران گل گهر سیرجان به عنوان هافبک و وینگر چپ بازی کند اما نظر یحیی گل محمدی چیز دیگریست. سرمربی پرسپولیس حساب ویژه ای روی سعید صادقی برای ادامه مسابقات لیگ برتر خاصه دربی باز کرده است.

هافبک چپ؛ امید عالیشاه

ستاره پرسپولیس در دیدار تدارکاتی با فجرسپاسی شیراز، امید عالیشاه بود. کاپیتان اول پرسپولیس بالاخره پس از مدت ها و درغیاب ترابی ملی پوش این فرصت را پیدا کرد تا در پُست مورد علاقه اش بازی کند و موفق به گلزنی هم شود. او یک بازیکن چند پسته است که با توجه به آمادگی لوکادیا و شیخ دیاباته به احتمال زیاد دیگر در خط حمله بازی نکند و یکی از مهره های موثر خط میانی پرسپولیس شود. فراموش نکنید او سابقه گلزنی و درخشش در دربی را دارد.

مهاجم سایه؛ یورگن لوکادیا

بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری از ابتدا در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت اما به رغم دوندگی فراوان موفق به گلزنی نشد. یورگن لوکادیا روز 29 آذرماه جاری اولین دربی خود را پشت سر می گذارد و شاید بتوان گفت امید اول گلزنی پرسپولیس در دیدار حساس مقابل استقلال باشد.

مهاجم نوک؛ شیخ دیاباته

مهاجم بلند قامت پرسپولیس هم از ابتدا زوج یورگن لوکادیا در خط حمله بود که به رغم تلاش زیاد موفق به گلزنی نشد. شیخ دیاباته اما جزو بازیکنانی است که انگیزه ویژه ای برای بازی در دربی دارد. او با استقلال آقای گل لیگ برتر شده و دوست دارد در دیدار روز 29 آذرماه مقابل تیم سابقش خوش بدرخشد.

نکته؛ یحیی گل محمدی در غیاب ملی پوشان خود تیم اصلی اش را در نیمه اول با ترکیب مورد اشاره به زمین فرستاد اما در نیمه دوم سعی کرد جوان ترها را به میدان بفرستد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

ارزیابی شما از تغییراتی که تاکنون قلعه‌نویی در سیستم تیم ملی داده؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی